Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Noen som veit hvorfor Stoor gikk rett i garderoben..
Vet du noe, Tullebukk? Er Fredrik på vei tilbake til slummen? Skal det da kjøpes / hentes en ny høyreback? Skal Haglund irritere vettet av meg med enda flere kamper med Erling på backen?
Virker ikke helt usansynlig ettersom vi har Fredrik, Helstad, Fofana, Andersson, Bolly, Palmi, Ohi som alternativer på høyreving og spissplassen, mens vi har Ruben (som helst er stopper), Westerberg (som vistnok er ferdig i klubben?) og Stoor (Som ikke har kontrakt med oss neste sesong) som eneste alternativ til høyre.
Virker ikke helt usansynlig ettersom vi har Fredrik, Helstad, Fofana, Andersson, Bolly, Palmi, Ohi som alternativer på høyreving og spissplassen, mens vi har Ruben (som helst er stopper), Westerberg (som vistnok er ferdig i klubben?) og Stoor (Som ikke har kontrakt med oss neste sesong) som eneste alternativ til høyre.
Det er nettopp det som plager meg. Personlig rangerer jeg Erling foran brorparten av navnene på lista di (kanskje foran alle til og med). Å bruke Erling på backen er som å ha Eivind Hellstrøm til disposisjon en helt kveld og så bare bruke gubben til å varme en grandiosa...
Det er nettopp det som plager meg. Personlig rangerer jeg Erling foran brorparten av navnene på lista di (kanskje foran alle til og med). Å bruke Erling på backen er som å ha Eivind Hellstrøm til disposisjon en helt kveld og så bare bruke gubben til å varme en grandiosa...
Er i stor grad enig med deg. Men jeg mener Fredrik og Bolly er bedre alternativer og at Fofana og Andersson kan være bedre alternativer neste sesong. Men å bruke Helstad som spiss og Erling på back som vi har gjort i år gir meg de samme tankene som du har. Spesielt etter å ha sett hvor mye mer rom Fredrik fant med farta si i dag.
Er i stor grad enig med deg. Men jeg mener Fredrik og Bolly er bedre alternativer og at Fofana og Andersson kan være bedre alternativer neste sesong. Men å bruke Helstad som spiss og Erling på back som vi har gjort i år gir meg de samme tankene som du har. Spesielt etter å ha sett hvor mye mer rom Fredrik fant med farta si i dag.
Mot et adeccoligalag uten noe å spille for, annet enn "æren"
Et utrolig herlig farvel til medgangsupporterne og døgnflua Stabæk. Håper det er lenge til neste gang, kanskje første runde i cupen om noen år. Farvel.
Poenget er jo forskjellen på hvordan svakhetene ble utnyttet. De så ikke like dårlige ut mot Helstad.
HALLO! Du kan da ikke sammenlikne Helstad og Gulbrandsen sine bidrag. Helstad spilte hele kampen i situasjoner der stabæk hadde alt og ingenting å sloss for. Gulbrandsen kommer inn på stillingen 3-0 etter 70 min og et slitent forsvar som konstant har hatt noe å gjøre. Bytte var taktisk meget smart - det er ikke det jeg sier. Men forutsetningene for å lykkes er helt forskjellig.
Gullet kom vel inn på 2-0, og la opp til både 3- og 4-0, før han putta 6-0. Skal være enig i at Stabæk var rimeli trøkka ned i mokasina sine da både Fredrik og Fofana kom inn, men bevegelsen på topp ble som natt å dag, etter det. Til det bedre vil jeg si.
De fikk vel en annulering også, etter vår 2-0 scoring, så litt "blod på tann" hadde de.
Last edited by perrern80; 05.11.2012, 13:51.
Begrunnelse: Tillegg som hørte hjemme i innlegget
HALLO! Du kan da ikke sammenlikne Helstad og Gulbrandsen sine bidrag. Helstad spilte hele kampen i situasjoner der stabæk hadde alt og ingenting å sloss for. Gulbrandsen kommer inn på stillingen 3-0 etter 70 min og et slitent forsvar som konstant har hatt noe å gjøre. Bytte var taktisk meget smart - det er ikke det jeg sier. Men forutsetningene for å lykkes er helt forskjellig.
Tror du Helstad hadde lagd like mye hardaball om det var han som kom inn etter 70 min?
Gullet kom vel inn på 2-0, og la opp til både 3- og 4-0, før han putta 6-0. Skal være enig i at Stabæk var rimeli trøkka ned i mokasina sine da både Fredrik og Fofana kom inn, men bevegelsen på topp ble som natt å dag, etter det. Til det bedre vil jeg si.
De fikk vel en annulering også, etter vår 2-0 scoring, så litt "blod på tann" hadde de.
La vel ikke direkte opp til 3-o vel? Skudd på mål og retur fra keeper er vel mer riktig å kalle det?
4-0 ble han også opphentet av forsvarer som snilt nok sendte ballen forbi keeper og bort til palmi, men selv om man ikke kan si at han la opp til 3-0 og 4-0 vil jeg vel påstå at han skapte sjansene.
Kommentar