Lillestrøm - Stabæk, Åråsen Stadion, søndag 4. november 2012 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Seb.R
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 4159

    Nesten så det er irriterende at vi vinner hele 6-0.

    Statistisk sett er vi jo dømt til å gå på en smell i neste kamp mot bydelsrottene.
    www.sebastianramsland.com
    www.twitter.com/sebramsland

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      Noen som veit hvorfor Stoor gikk rett i garderoben..

      Kommentar

      • Percy Nilegård
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 5146

        Kleiven sa at det var fortjent så den kan vi legge død.
        "Alltid blodsprengt"!
        Fong/Macho

        Even Nordlien

        Kommentar

        • Gjest

          Superfornøyd i dag, vet ikke om jeg hadde turt å reise til Ullevål hvis vi fremdeles stod i fare for å rykke ned...

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3201

            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Noen som veit hvorfor Stoor gikk rett i garderoben..
            Vet du noe, Tullebukk? Er Fredrik på vei tilbake til slummen? Skal det da kjøpes / hentes en ny høyreback? Skal Haglund irritere vettet av meg med enda flere kamper med Erling på backen?

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6079

              Opprinnelig skrevet av G-Man
              enda flere kamper med Erling på backen?
              Virker ikke helt usansynlig ettersom vi har Fredrik, Helstad, Fofana, Andersson, Bolly, Palmi, Ohi som alternativer på høyreving og spissplassen, mens vi har Ruben (som helst er stopper), Westerberg (som vistnok er ferdig i klubben?) og Stoor (Som ikke har kontrakt med oss neste sesong) som eneste alternativ til høyre.

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3201

                Opprinnelig skrevet av HSft
                Virker ikke helt usansynlig ettersom vi har Fredrik, Helstad, Fofana, Andersson, Bolly, Palmi, Ohi som alternativer på høyreving og spissplassen, mens vi har Ruben (som helst er stopper), Westerberg (som vistnok er ferdig i klubben?) og Stoor (Som ikke har kontrakt med oss neste sesong) som eneste alternativ til høyre.
                Det er nettopp det som plager meg. Personlig rangerer jeg Erling foran brorparten av navnene på lista di (kanskje foran alle til og med). Å bruke Erling på backen er som å ha Eivind Hellstrøm til disposisjon en helt kveld og så bare bruke gubben til å varme en grandiosa...

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6079

                  Opprinnelig skrevet av G-Man
                  Det er nettopp det som plager meg. Personlig rangerer jeg Erling foran brorparten av navnene på lista di (kanskje foran alle til og med). Å bruke Erling på backen er som å ha Eivind Hellstrøm til disposisjon en helt kveld og så bare bruke gubben til å varme en grandiosa...
                  Er i stor grad enig med deg. Men jeg mener Fredrik og Bolly er bedre alternativer og at Fofana og Andersson kan være bedre alternativer neste sesong. Men å bruke Helstad som spiss og Erling på back som vi har gjort i år gir meg de samme tankene som du har. Spesielt etter å ha sett hvor mye mer rom Fredrik fant med farta si i dag.

                  Kommentar

                  • HolterKanaris
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 1603

                    Opprinnelig skrevet av HSft
                    Er i stor grad enig med deg. Men jeg mener Fredrik og Bolly er bedre alternativer og at Fofana og Andersson kan være bedre alternativer neste sesong. Men å bruke Helstad som spiss og Erling på back som vi har gjort i år gir meg de samme tankene som du har. Spesielt etter å ha sett hvor mye mer rom Fredrik fant med farta si i dag.
                    Mot et adeccoligalag uten noe å spille for, annet enn "æren"
                    ***Større baller enn vett***

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6079

                      Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                      Mot et adeccoligalag uten noe å spille for, annet enn "æren"
                      Poenget er jo forskjellen på hvordan svakhetene ble utnyttet. De så ikke like dårlige ut mot Helstad.

                      Kommentar

                      • Stray Cat
                        Moderator
                        • Aug 2008
                        • 5916

                        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                        Nei og det trengs ikke da Fredrik og Erling er milevis forran Helstad og skal starte.
                        Helstad skal uansett stå over.
                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                        Kommentar

                        • ulfpulf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 2505

                          Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                          Helstad skal uansett stå over.
                          Det er off topic i denne tråden, men hvorfor det? Det var bare Henning Hauger som fikk gult kort mot Stabæk.

                          Kommentar

                          • Stray Cat
                            Moderator
                            • Aug 2008
                            • 5916

                            Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                            Det er off topic i denne tråden, men hvorfor det? Det var bare Henning Hauger som fikk gult kort mot Stabæk.
                            Har du rett, eller har du rett? Se klokkeslettet. Trøtt og hadde sluttet å tenke. [/OT]
                            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                            Kommentar

                            • Robiwan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2006
                              • 603

                              Et utrolig herlig farvel til medgangsupporterne og døgnflua Stabæk. Håper det er lenge til neste gang, kanskje første runde i cupen om noen år. Farvel.
                              Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                              Kommentar

                              • Fuglamannen
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2011
                                • 543

                                Opprinnelig skrevet av HSft
                                Poenget er jo forskjellen på hvordan svakhetene ble utnyttet. De så ikke like dårlige ut mot Helstad.
                                HALLO! Du kan da ikke sammenlikne Helstad og Gulbrandsen sine bidrag. Helstad spilte hele kampen i situasjoner der stabæk hadde alt og ingenting å sloss for. Gulbrandsen kommer inn på stillingen 3-0 etter 70 min og et slitent forsvar som konstant har hatt noe å gjøre. Bytte var taktisk meget smart - det er ikke det jeg sier. Men forutsetningene for å lykkes er helt forskjellig.

                                Kommentar

                                • perrern80
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2006
                                  • 603

                                  Gullet kom vel inn på 2-0, og la opp til både 3- og 4-0, før han putta 6-0. Skal være enig i at Stabæk var rimeli trøkka ned i mokasina sine da både Fredrik og Fofana kom inn, men bevegelsen på topp ble som natt å dag, etter det. Til det bedre vil jeg si.
                                  De fikk vel en annulering også, etter vår 2-0 scoring, så litt "blod på tann" hadde de.
                                  Last edited by perrern80; 05.11.2012, 13:51. Begrunnelse: Tillegg som hørte hjemme i innlegget

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6079

                                    Opprinnelig skrevet av Fuglamannen
                                    HALLO! Du kan da ikke sammenlikne Helstad og Gulbrandsen sine bidrag. Helstad spilte hele kampen i situasjoner der stabæk hadde alt og ingenting å sloss for. Gulbrandsen kommer inn på stillingen 3-0 etter 70 min og et slitent forsvar som konstant har hatt noe å gjøre. Bytte var taktisk meget smart - det er ikke det jeg sier. Men forutsetningene for å lykkes er helt forskjellig.
                                    Tror du Helstad hadde lagd like mye hardaball om det var han som kom inn etter 70 min?

                                    Kommentar

                                    • Mariel
                                      Juniormedlem
                                      Bøffel
                                      • Feb 2012
                                      • 26

                                      Opprinnelig skrevet av perrern80
                                      Gullet kom vel inn på 2-0, og la opp til både 3- og 4-0, før han putta 6-0. Skal være enig i at Stabæk var rimeli trøkka ned i mokasina sine da både Fredrik og Fofana kom inn, men bevegelsen på topp ble som natt å dag, etter det. Til det bedre vil jeg si.
                                      De fikk vel en annulering også, etter vår 2-0 scoring, så litt "blod på tann" hadde de.
                                      La vel ikke direkte opp til 3-o vel? Skudd på mål og retur fra keeper er vel mer riktig å kalle det?

                                      Kommentar

                                      • Kay
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2004
                                        • 763

                                        4-0 ble han også opphentet av forsvarer som snilt nok sendte ballen forbi keeper og bort til palmi, men selv om man ikke kan si at han la opp til 3-0 og 4-0 vil jeg vel påstå at han skapte sjansene.

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6079

                                          Opprinnelig skrevet av Kay
                                          4-0 ble han også opphentet av forsvarer som snilt nok sendte ballen forbi keeper og bort til palmi.
                                          BTW hvem var forsvareren? Har han kontrakt med LSK neste sesong kanskje?

                                          Kommentar

                                          Working...