Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
- Jeg har lyst til å spille på landslaget og jeg har sagt mange ganger før at jeg vil, men det går ikke an å snakke seg inn der, sier Petter Vaagan Moen til VG Nett, etter kampen mot Vålerenga i går, som vil bli husket for alt annet enn det sportslige.
Den tidligere QPR-spilleren står med solide 5,32 i snitt på VG-børsen med én kamp igjen å spille i årets eliteserie. Totalt sett ligger han på en 12. plass over alle spillerne, hvorav kun fem av spillerne foran ham - som fortsatt spiller i Norge - har norsk pass.
Tribunebråk, røykbomber på banen og 85 ødelagte stoler. Lillestrøms supporterleder mener bråket kunne vært unngått av Vålerenga.
Opprinnelig skrevet av TV 2
Kanarifansens leder Kenneth Kvebek mener Vålerenga har sviktet med sine kontroller på vei inn til Ullevaal stadion.
– Dette er jo ting som ikke skal skje, men det er jo Vålerenga som har et ansvar for å stoppe dette. Det er mange jeg vet om som ikke har blitt sjekket i det hele tatt inn på stadion. Jeg setter et stort spørsmålstegn ved sikkerheten, sier han.
Hett før kampstart da avspark ble utsatt i 15 minutter. Lagene beholdt roen bedre og klarte å skape en fin kamp etter en hektisk åpning. LSK slet med å fange opp Vålerengas rettvendte spillere i mellomrommet de første 20-25 minuttene. Da de etter hvert fant ut av det, vant de ballen gunstig og klarte å skape mange farlige overganger. Det tok litt tid å skape sjanser på dem, men de kom. Knudtzon satte inn 1-0 rett i etterkant av sin og LSKs aller første sjanse. LSK kontrollerte resten av kampen, og bare et ulykksalig baklengsmål rett etter pause ødela helhetsinntrykket i en full fortjent seier over erkerivalen. LSK styrte kampen fullstendig etter pause.
– Supporterbråket er ute av kontroll, sier leder Kenneth Kvebek i Kanarifansen.
Opprinnelig skrevet av TV 2
Kriminelle og voldelige elementer blant Lillestrøm-fansen har blitt et så stort problem at supportersjefen ber politiet om hjelp.
– Vi har sett en endring i miljøet som vi er ganske bekymret over. Nå må politiet komme på banen og ta noen grep, sier Kenneth Kvebek til TV 2 Sporten.
Da LSK-leder Per Mathisen fikk en etterlengtet sportslig opptur, sørget et knippe av klubbens verste supportere for at seieren mot Vålerenga fikk en besk bismak.
Ull/Kisa-keeper avviste Lillestrøm
Aftenposten.no er kjent med at Lillestrøm allerede skal ha fått negativ tilbakemelding fra Origi, som ikke ser for seg å være annenkeeper i sin nye klubb.
Til tross for en fantastisk kamp på matta, ble det utenomsportslig fokus etter seieren på Ullevaal. LSK ønsker nå å evaluere søndagens hendelser før man vil komme med reaksjoner.
Kommentar