Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
ÅRÅSEN: (Lillestrøm – FK Haugseund 0-0). En heller svak Lillestrøm-sesong ble avsluttet med et målløst oppgjør mot Haugesund i sesongens siste Tippeliga-kamp.
Tusen takk til alle for en fantastisk kveld på Martins igår.
Her er noen av de "viktigste" prisene fra igår:
Årets spiller i LSK: Erling Knudtzon
Årets spiller i LSK Kvinner: Isabell Herlovsen
Årets unge spiller i LSK: Ruben Gabrielsen
Årets medsupportere: Erik Kveen og Geir Kåsene
Årets supporter: Arild Myklebust (For sin dedikasjon til KFL og LSK gjennom 20 år)
I tillegg fikk Arild Sundgot og Espen Søgård velfortjente æresmedlemskap i Kanari-Fansen for lang og tro tjeneste i klubben.
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn
Text: Andreas Jemn, andreas.jemn@kristianstadsbladet.se
Publicerad 22 november 2012 9.30 Uppdaterad 22 november 2012 13.532012-11-22 09:30:00
Lilleström släpper Jesper Westerberg, 26. Kristianstadsbladet kan avslöja att backstjärnan lämnar Osloklubben. Uppgifter som nu bekräftas av Lilleströms tränare Magnus Haglund. ”Han är för bra för att sitta på bänken”, säger Haglund.
Förra hösten betalade norrmännen nästan två miljoner när Westerberg lämnade Mjällby för Norge. Nu är Lilleström beredda att låta vänsterbacken gå gratis.
På Åråsen bekrefter de også interessen. Trener Magnus Haglund sier rett ut at Origi er deres klare førstevalg som makker til Kenneth Udjus neste sesong.
– Jeg snakker med LSK, men må bruke litt tid på å bestemme hva jeg vil. På mange måter er det drømmejobben jeg nå har muligheten til å få, men jeg må ta hensyn til familien og være sikker på at det er riktig timing nå, sier Knudsen.
– Vi har et helt annet utgangspunkt enn i fjor. Alt vi har gjort i 2012, skal vi se stor effekt av neste år. I spillertroppen blir det eventuelt bare snakk om noen justeringer, sier sportsdirektør Torgeir Bjarmann. Hans viktigste oppgave nå er å justere budsjettet for 2013 noe ned i forhold til årets budsjett.
Spillerforeningen NISO har denne sesongen samlet inn karakter på banene fra bortelagets kaptein etter hver serierunde. Kapteinene har gitt karakter i skalaen 1-5. Listen toppes av Ullevaal stadion, der Vålerenga spiller til daglig. Nasjonalarenaen fikk i snitt 4,47 poeng. På annenplass følger Rosenborgs Lerkendal stadion med 4,40, mens Lillestrøms Åråsen stadion er nummer tre med 4,33 poeng.
Vi har vurdert alle trenerne i eliteserien i sesongen som var.
3- Magnus Haglund, Lillestrøm
Magnus Haglund fikk jobben med å gjenreise LSK etter at Henning Berg fikk sparken. Klubben hentet den ene profilen etter den andre, og ekspertene var delte i synet før sesongen. LSK hadde på papiret en solid tropp, men var det for mye nytt på én gang? Sesonginnledningen ble en pine: Etter åtte runder var fasit fire uavgjort og fire tap. Det ble mye eksperimentering, og etter 13 runder lå LSK under streken. Men en langt bedre avslutning berget Haglunds jobb, og en 9. plass. Skal ha ros for snuoperasjonen.
Kommentar