Vålerenga - Lillestrøm, Ullevaal Stadion, søndag 11. november 2012 kl 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • dollyholly
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2007
    • 965

Tror det var to eller tre år siden. Jeg tok min datter med på Ullevål. Det var mørkt da kampen var ferdig, må ha vært høst. Vi tapte etter et sent mål og var selvfølgelig deppa. Vi tok T-banen ned til Stortinget, datteren min ikledd sin LSK-drakt som alltid. Bort kommer to dophuer ikledd VIFdrakt. "Dere er tapere" fikk vi slengt i tryne. Jeg tente men klarte å besinne meg. Hadde lyst til å svare disse kloakkrottene men viste mitt beste side ovenfor min datter. KNUS det jævla rehablaget på søndag. Bolly! Holmlias store sønn, straff dem!!

Kommentar

• reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13278

Opprinnelig skrevet av dollyholly
      Tror det var to eller tre år siden. Jeg tok min datter med på Ullevål. Det var mørkt da kampen var ferdig, må ha vært høst. Vi tapte etter et sent mål og var selvfølgelig deppa. Vi tok T-banen ned til Stortinget, datteren min ikledd sin LSK-drakt som alltid. Bort kommer to dophuer ikledd VIFdrakt. "Dere er tapere" fikk vi slengt i tryne. Jeg tente men klarte å besinne meg. Hadde lyst til å svare disse kloakkrottene men viste mitt beste side ovenfor min datter. KNUS det jævla rehablaget på søndag. Bolly! Holmlias store sønn, straff dem!!
      Klassisk! Dette er de samme folka som får panikkangstanfall og lager rikspresseoppslag når småunger kaster litt grus på NAV-bussen dere. "Uæææ! Vi blir skutt på!"

Kommentar

• Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

Opprinnelig skrevet av dollyholly
        Opplevde akkurat det samme forrige sesong. Tok med meg guttungen(4 dengang) på sin første kamp. Valgte å sitte på langsiden så han kunne sitte å følge kfl fra utsiden samt enklere for han å drive med litt andre ting om han ikke var så interesert. Rett før pause kommer det to snøvlete tullinger og ba guttungen ta av seg drakta ellers ville de tenne på drakta m.m
        For noe jævla avskum - greit å slenge med leppa til meg eller voksne men å gå løs på mindre barn er ikke noe annet enn skandaløst. Det satt en ung kar(lsk supp) på 20 år foran meg som henvendte seg til en vakt - som faktisk medførte at disse avskummene ble sendt ut av stadion. Takk til deg om du leser her inne!

Denne kampen er jævlig viktig for å vise nok engang at vi er best på matta, best på tribunen(for n`te gang) en gang for alle!
        Martine skal få med seg en avskjedshilsen fra fugla!

Kommentar

• reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13278

Søgård starter ikke, i følge Stokstad. Tabbe.

Kommentar

• Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

Opprinnelig skrevet av reka
            Klassisk! Dette er de samme folka som får panikkangstanfall og lager rikspresseoppslag når småunger kaster litt grus på NAV-bussen dere. "Uæææ! Vi blir skutt på!"
            Eller de som banket opp sine egne som gikk i hvit bortedrakt på Karl Johan, de trodde jo de var trøndere.

Kommentar

• Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

Søgård starter ikke, i følge Stokstad. Tabbe.
              Skulle helst hatt Rånern på matta men er usikker på hvordan han står etter en god stund uten kamptrening...
              Uansett er han i garderoben og på benken. I tillegg lyser det vinnerskalle av Riise. Dette vinner vi!!

Kommentar

• HolterKanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 1603

Opprinnelig skrevet av Paddis
                Skulle helst hatt Rånern på matta men er usikker på hvordan han står etter en god stund uten kamptrening...
                Uansett er han i garderoben og på benken. I tillegg lyser det vinnerskalle av Riise. Dette vinner vi!!
                NEI, NEI, NEI! Du må ikke si sånt
                ***Større baller enn vett***

Kommentar

• Jessheimkanari
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Nov 2012
                  • 1

Er supertent for denne kampen!!!! Kom igjen fugla...0-3

Kommentar

• Fuglamannen
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2011
                    • 543

Jeg tror Søgård sørger for at stemningen og at gutta virkelig er heltent!

Kommentar

• Herman
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2010
                      • 1101

RB tipper dette laget:

-----------Sead----------
                      Stoor--Østli--Kippe--Stian
                      Palmi--BHR--PVM--Bolly
                      ----------Helstad---------
                      -----------Erling----------

Så Helstad og Erling på topp igjen. Skeptisk, da de ikke har funket bra sammen tidligere. Jeg kan forstå hvorfor Erling spiller (Muri&co ikke spesielt raske), men skulle heller sett Johan i rollen bak ham. Kippe har trent hele uka, og kan være tilbake i laget. Tror faktisk jeg helst skulle sett Nystuen spille. Han og Østli har gjort sakene sine bra i de to siste kampene, hvor vi har vunnet.
                      Twitter

Kommentar

• Martin83
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2007
                        • 794

Jeg synes for mye ligger til rette for at vi skal vinne denne kampen. Det gjør meg veldig nervøs...

Kommentar

• reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13278

Nedgrisa Tom Lund statue igjen. Nesten som man skulle ønske NAV-kontoret på etterstad fikk en malingsskvett.

Kommentar

• Mikki Mifsud
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Sep 2005
                            • 244

Håper denne nedgrisinga tenner spillerne ekstra og trøkker dritten av et pakk enda mer ned i gjørma.

Kommentar

• jeykey
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2012
                              • 452

Tiden begynner å renne ifra de som planlegger hevn. Skal vi plutselig begynne å snakke med beina istedenfor nå...? haha
                              "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                              - Sitat Grusom B

Kommentar

• sten
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2005
                                • 873

Den beste hevnen er å knuse dem noe jævlig i morgen. Pøbelstreker kan vifslummen holde på med aleine. Neste år er det bare å kjøre på med nattvakter ved statuen å ta svina, kjøre dem til politiet evt tvinge dem til å polere statuen mens supportere og spillere sitter å ser på

Kommentar

• ynnor
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2008
                                  • 857

Hvor mange medlemmer har vi. Må jo begynne å ha vakt dagene rundt kamp. Lei at folk kødder nerden statuen og hjemmebanen. Høytrykksspyler mot narkoreiret

Kommentar

• Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

Ta det som ett kompliment, at surrehuer fra hovedstaden (tipper det har hengt på seg noen strømlinger også) klarer å komme seg til Åråsen for å vise oss hvor mye sjel LSK faktisk har og hvor lite sjel/ære vålerengen faktisk har. Med litt rettferdighet i livet så knuses vålerengen på søndag (samt at strømmen rykker ned) og ila vinteren blir hele klubben degradert som følge av VPG/Stengel saken!

Kommentar

• trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7131

Ikke annet å forvente enn lavmål og knokeslepende drittoppførsel fra bermen. Det er bare sånn det er. Rist på hodet og le av dem i stedet. Idioti som dette er årets høydepunkt i de triste, meningsløse livene deres.

Håper på en ettertrengt opptur i morgen. Min åtte år gamle sønn debuterer som syngende supporter, og sitrer av forventning.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Reyrey
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2010
                                        • 379

Nedgrisa Tom Lund statue igjen. Nesten som man skulle ønske NAV-kontoret på etterstad fikk en malingsskvett.
                                        All cred til Kjell Hulby for rengjøring av statuen, og veggen på stå felte Bra jobba!
                                        Hadde noen bare tatt dem på fersken, så de kunne vaska det bort selv!!

La oss kunse svina, hater vif helt enormt, seier hadde smakt skikkelig godt!!
                                        LSK i med- og motgang <3

Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

Kommentar

• superbøffel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 5611

Hva skal vi ta igjen på? Ingen stadion. Ingen statue. Ingen historie. Ingen ære.
                                          Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

Working...