Tror det var to eller tre år siden. Jeg tok min datter med på Ullevål. Det var mørkt da kampen var ferdig, må ha vært høst. Vi tapte etter et sent mål og var selvfølgelig deppa. Vi tok T-banen ned til Stortinget, datteren min ikledd sin LSK-drakt som alltid. Bort kommer to dophuer ikledd VIFdrakt. "Dere er tapere" fikk vi slengt i tryne. Jeg tente men klarte å besinne meg. Hadde lyst til å svare disse kloakkrottene men viste mitt beste side ovenfor min datter. KNUS det jævla rehablaget på søndag. Bolly! Holmlias store sønn, straff dem!!
Vålerenga - Lillestrøm, Ullevaal Stadion, søndag 11. november 2012 kl 18:00
Collapse
X
-
-
Tror det var to eller tre år siden. Jeg tok min datter med på Ullevål. Det var mørkt da kampen var ferdig, må ha vært høst. Vi tapte etter et sent mål og var selvfølgelig deppa. Vi tok T-banen ned til Stortinget, datteren min ikledd sin LSK-drakt som alltid. Bort kommer to dophuer ikledd VIFdrakt. "Dere er tapere" fikk vi slengt i tryne. Jeg tente men klarte å besinne meg. Hadde lyst til å svare disse kloakkrottene men viste mitt beste side ovenfor min datter. KNUS det jævla rehablaget på søndag. Bolly! Holmlias store sønn, straff dem!!Kommentar
-
Tror det var to eller tre år siden. Jeg tok min datter med på Ullevål. Det var mørkt da kampen var ferdig, må ha vært høst. Vi tapte etter et sent mål og var selvfølgelig deppa. Vi tok T-banen ned til Stortinget, datteren min ikledd sin LSK-drakt som alltid. Bort kommer to dophuer ikledd VIFdrakt. "Dere er tapere" fikk vi slengt i tryne. Jeg tente men klarte å besinne meg. Hadde lyst til å svare disse kloakkrottene men viste mitt beste side ovenfor min datter. KNUS det jævla rehablaget på søndag. Bolly! Holmlias store sønn, straff dem!!
For noe jævla avskum - greit å slenge med leppa til meg eller voksne men å gå løs på mindre barn er ikke noe annet enn skandaløst. Det satt en ung kar(lsk supp) på 20 år foran meg som henvendte seg til en vakt - som faktisk medførte at disse avskummene ble sendt ut av stadion. Takk til deg om du leser her inne!
Denne kampen er jævlig viktig for å vise nok engang at vi er best på matta, best på tribunen(for n`te gang) en gang for alle!
Martine skal få med seg en avskjedshilsen fra fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
***Større baller enn vett***Kommentar
-
-
-
RB tipper dette laget:
-----------Sead----------
Stoor--Østli--Kippe--Stian
Palmi--BHR--PVM--Bolly
----------Helstad---------
-----------Erling----------
Så Helstad og Erling på topp igjen. Skeptisk, da de ikke har funket bra sammen tidligere. Jeg kan forstå hvorfor Erling spiller (Muri&co ikke spesielt raske), men skulle heller sett Johan i rollen bak ham. Kippe har trent hele uka, og kan være tilbake i laget. Tror faktisk jeg helst skulle sett Nystuen spille. Han og Østli har gjort sakene sine bra i de to siste kampene, hvor vi har vunnet.Kommentar
-
Håper denne nedgrisinga tenner spillerne ekstra og trøkker dritten av et pakk enda mer ned i gjørma.Kommentar
-
Tiden begynner å renne ifra de som planlegger hevn. Skal vi plutselig begynne å snakke med beina istedenfor nå...? haha"Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Den beste hevnen er å knuse dem noe jævlig i morgen. Pøbelstreker kan vifslummen holde på med aleine. Neste år er det bare å kjøre på med nattvakter ved statuen å ta svina, kjøre dem til politiet evt tvinge dem til å polere statuen mens supportere og spillere sitter å ser påKommentar
-
Ta det som ett kompliment, at surrehuer fra hovedstaden (tipper det har hengt på seg noen strømlinger også) klarer å komme seg til Åråsen for å vise oss hvor mye sjel LSK faktisk har og hvor lite sjel/ære vålerengen faktisk har. Med litt rettferdighet i livet så knuses vålerengen på søndag (samt at strømmen rykker ned) og ila vinteren blir hele klubben degradert som følge av VPG/Stengel saken!Kommentar
-
Ikke annet å forvente enn lavmål og knokeslepende drittoppførsel fra bermen. Det er bare sånn det er. Rist på hodet og le av dem i stedet. Idioti som dette er årets høydepunkt i de triste, meningsløse livene deres.
Håper på en ettertrengt opptur i morgen. Min åtte år gamle sønn debuterer som syngende supporter, og sitrer av forventning.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Hadde noen bare tatt dem på fersken, så de kunne vaska det bort selv!!
La oss kunse svina, hater vif helt enormt, seier hadde smakt skikkelig godt!!LSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
Hva skal vi ta igjen på? Ingen stadion. Ingen statue. Ingen historie. Ingen ære.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
Kommentar