Vålerenga - Lillestrøm, Ullevaal Stadion, søndag 11. november 2012 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #61
    Har hørt at Martin og Bojan sloss så på trening for en stund siden ... Bojan sa rett ut at han nekta og spille for vif så lenge Martin er trener og da smalt det realt har jeg hørt... Kilder er en vif supporter som var på denne treninga..

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6079

      #62
      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Har hørt at Martin og Bojan sloss så på trening for en stund siden ... Bojan sa rett ut at han nekta og spille for vif så lenge Martin er trener og da smalt det realt har jeg hørt... Kilder er en vif supporter som var på denne treninga..

      Håper Martin fortsetter i klubben som spiller når han må gi seg som trener .

      Kommentar

      • Mikki Mifsud
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2005
        • 244

        #63
        Snodig, for Bojan spilte 88 min i gårsdagens kamp..

        Kommentar

        • armykanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2009
          • 742

          #64
          Nå skal vi faen meg invadere den helvetes leiestadion og knuse det forbanna knarkepakket!!! Blir så jævla deilig, aaaaahhh!!!!! Alle mann til Ullevål!!

          Kommentar

          • general
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2004
            • 1150

            #65
            La oss håpe MH går offensivt til verks. Bolly og Phønix på vingene, BHR og PVM i midten med Johan i spissen. Fredrik på topp. Meningsløst å ha Torstein på topp når vi slår gjennombruddspasninger på bortebane. Mannen har mistet all fart.
            Seriegull 2016!!!

            Kommentar

            • Percy Nilegård
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 5146

              #66
              Ja, vi så jo hvor lett stabækforsvaret parkerte han på scoringen hans.
              "Alltid blodsprengt"!
              Fong/Macho

              Even Nordlien

              Kommentar

              • Mikki Mifsud
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Sep 2005
                • 244

                #67
                Nå som vi ikke rykker ned synes jeg Fredrik fortjener å starte denne som plaster på såret for en sørgelig sesong for Fredriks del. Tror ikke han skuffer oss på Ullevaal.

                Kommentar

                • general
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2004
                  • 1150

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                  Ja, vi så jo hvor lett stabækforsvaret parkerte han på scoringen hans.
                  Har vi sett de samme kampene i det siste? Vi har forsøkt gjennombrudd på Torstein og han får ikke tak i ballene, med unntak av PVM sine perfekte. De rotes bort med en dårlig avslutning.
                  Bør kuttes da han er eldgammel og vi bør prioritere en lokal gutt i ferd med å slå gjennom på "nye u21".
                  Seriegull 2016!!!

                  Kommentar

                  • Bibaboy
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 712

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Mikki Mifsud
                    Nå som vi ikke rykker ned synes jeg Fredrik fortjener å starte denne som plaster på såret for en sørgelig sesong for Fredriks del. Tror ikke han skuffer oss på Ullevaal.
                    Jeg tror Fredrik kommer til å bli matchet forsiktig i de siste kampene for å være helt sikker på å ikke slå opp noen strekkskader... Han har hatt en mareritt sesong med hensyn til skader, men jeg forventer meg mye av han i topp fprm til neste sesong.. Da bør Helstad være innbytter og Fredrik fast om han er i form.
                    Fugla Forever

                    Kommentar

                    • Martin83
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2007
                      • 794

                      #70
                      Jeg vil ha kontinuitet og ser gjerne at laget mot Stabæk begynner til helgen. Keeper og forsvarsrekke gir seg selv. På midtbanen kan enten Ohi eller Palmi erstatte Hauger direkte. Under kampen kan man rokkere på Petter, Palmi og Johan ved behov.

                      På spissplass kan jeg faktisk tenke meg Erling i stedet for Thorstein. Rett og slett fordi jeg tror han passer forsvaret til engen bra. 2011 anyone?

                      Kommentar

                      • Percy Nilegård
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 5146

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av general
                        Har vi sett de samme kampene i det siste? Vi har forsøkt gjennombrudd på Torstein og han får ikke tak i ballene, med unntak av PVM sine perfekte. De rotes bort med en dårlig avslutning.
                        Bør kuttes da han er eldgammel og vi bør prioritere en lokal gutt i ferd med å slå gjennom på "nye u21".
                        Vel, det jeg kommenterte var at han skulle ha blitt så jævlig treig. Det stemmer ikke.
                        "Alltid blodsprengt"!
                        Fong/Macho

                        Even Nordlien

                        Kommentar

                        • general
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2004
                          • 1150

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                          Vel, det jeg kommenterte var at han skulle ha blitt så jævlig treig. Det stemmer ikke.
                          Jeg mener fortsatt at han fremstår som middels rask og at han videre ikke er vårt beste alternativ på topp.

                          Jeg har sett 2-0 målet om igjen. Kun en forsvarer som faller av og følger. Torstein har 1,5 m forsprang over en 12 m spurt. Er ikke mange spisser i ligaen som hadde tapt den duellen. Ingen av våre offensive spillere hadde tapt den. Han tapte helt klart flere løpsdueller enn han vant mot Stabæk.

                          Et annet problem er at fraværet av samspill mellom pasning. Enten er han for smart for de andre, eller så leser ikke han medspillerne bra nok! Mange løp ender i intet før det blir en løpsduell. Konsekvensen her er at det blir veldig mye ballholding i midtbane- og forsvarsledd, da man velger å spille sikre pasninger istedet for å sjanse. På hjemmebane har vi vært alt for dårlige til å strekke motstanderns bakre ledd. Det resulterer i at vi enten må putte på langskudd eller så må det komme på innlegg. Når da innleggene ikke treffer Torstein/Torstein ikke treffer innleggene blir det lite sting.
                          Jeg tror det er lettere å få til overnevnte med en mer mobil Fredrik, og ikke minst på bortebane hvor innleggene kommer sjeldnere.

                          Videre har mannen 3 mål hittil. Hvor vi finner en rævva retur fra keeper mot stabæk, heading fra dødball mot plankebyen og sittende på rævva i drammen.

                          Håper vi sender ut på Phønix, Fredrik og Bolly. La de løpe i kryss og tvers.
                          Seriegull 2016!!!

                          Kommentar

                          • Fuglamannen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2011
                            • 543

                            #73
                            Hirchfeld er ute resten av sesongen

                            http://www.xxx-fotball.no/latest-news/article/3u8970ndc58c13kun6cihimka/title/ute-resten-av-sesongen#.UJpg-Y5uXxQ.email
                            Last edited by Torolf; 07.11.2012, 15:44. Begrunnelse: Sensur

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Fuglamannen
                              Hirchfeld er ute resten av sesongen

                              http://www.vif-fotball.no/latest-new...g-Y5uXxQ.email
                              Ta bort linken da. Genererer cash til søpla. Eller er det julaften for han er deres KLART beste spiller
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              • *46*

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Fuglamannen
                                Hirchfeld er ute resten av sesongen

                                http://www.vif-fotball.no/latest-new...g-Y5uXxQ.email
                                Hyggelig for oss, men det så vondt ut... Ønsker ikke at noen skader seg, uansett hvem det er. Konsghavn er nok sugen på å vise seg frem mot erkerivalen, men ei blemme eller to sier jeg ja takk til

                                Kommentar

                                • Lars
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6156

                                  #76
                                  Enig i at han er deres beste spiller. Men erstatteren er også god. Fortsatt livredd for Fellah, som kan operere friere i mellomrommet når vi har Hauger ute.

                                  Kommentar

                                  • 10theri
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2010
                                    • 438

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                    Ta bort linken da. Genererer cash til søpla.
                                    Rett meg om jeg tar feil. Men klubbene tjener ikke lenger på flest klikk.

                                    Edit:

                                    OKB om mediepott.jpg
                                    Heia Lillestrøm......

                                    Kommentar

                                    • Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av 10theri
                                      Rett meg om jeg tar feil. Men klubbene tjener ikke lenger på flest klikk.

                                      Edit:

                                      [ATTACH=CONFIG]2233[/ATTACH]
                                      Ok. Nytt for meg. Var jo en latterlig løsning som gjorde at FFK fikk nettspill på hjemmesiden.

                                      Uansett gir det argumenter til sponsorer o.l. så jeg unngår det helst.
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                      Kommentar

                                      • joacim
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2009
                                        • 559

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Lars
                                        Enig i at han er deres beste spiller. Men erstatteren er også god. Fortsatt livredd for Fellah, som kan operere friere i mellomrommet når vi har Hauger ute.
                                        Riise må vel ta ansvar defansivt her? være på Fellah hele tiden!
                                        Styremedlem 2016

                                        Kommentar

                                        • Reyrey
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2010
                                          • 379

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av Fuglamannen
                                          Hirchfeld er ute resten av sesongen
                                          Takket være et sammenstøt med Rade Prica tidligere i sesongen..

                                          Glad Prica IKKE skadet Ramovic på samme måte da prica kom inn med knottene mot vår keeper, når vi spilte mot dem før iår..

                                          Skrev det til prica(facebook) den kvelden, og mener det fortsatt - Han er en møkkaspiller!!!
                                          LSK i med- og motgang <3

                                          Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

                                          Kommentar

                                          Working...