Vålerenga - Lillestrøm, Ullevaal Stadion, søndag 11. november 2012 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

    Ser man bort i fra det horrible pasningspillet, så var dette en godt gjennomført kamp. God innsats og spillera ga seg ikke. Deilig!!

    Erling - er det rart jeg elsker deg? Deilige deilige mannen!!!

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      Supert, Deilig, Vakkert.. osv
      Vi vinner fortjent enkelt og greit. Enga var patetisk dårlig, klanen det samme!
      Kfl synger og fester så klanen ser ut som supporterne til Nittedal(stedet de passerer på vei til Toten).

      Ris til de drittsekkene som fyrer opp alt mulig før matchen. Håper de må stå ansvarlig for de bøtene som kommer.

      Vi har kritisert Helstad og Johan i det siste. Men flikken til Helstad fikk morrabrødet til å våkne grytidlig. Det samme med fintene og ballkontrollen til Johan siste 10. Alt så lekende lett ut.

      Haglund med 3 strake seire og 1 uavgjort... Du begynner å tingene til å svinge. Seier i siste match og jeg holder kjeft vinteren igjennom.

      Kommentar

      • tilt
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2007
        • 813

        Åhh. Så uhorvelig deilig!! Synes Palmi og Riise var gode i dag. Og så utrolig digg å se intervju med Fellah og MA etter kampen. Skadefryd er noen ganger den beste fryden. Håper forøvrig blussidiotene får lov å betale bota sjæl.
        livet er en gamp for de som ikke kan si k
        https://twitter.com/#!/KjetiI

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          AIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAI. Så herlig med tre strake seire nå.

          Nordens Barca, best i Norge, ledende i Norden, UNIKE i Europa, med 184 vellykka pass på 95 minutter= snitt på under to pasninger som kommer frem i minuttet. Strødd lunka piss over på "egen" innleid arena, og det av et bosmanlag uten spillesystem. Tiki-Taka?!?
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            Fortsatt helt skjelven. Jækla bra andreomgang. Nå bør vi mose Haugesund på Åråsen i siste serierunde. Søpla skal møte Viking borte, uten Hirschfeld eller fellah. Om vi gjør jobben kan vi klatre til 7. plass og gå forbi slumsøstrene i samme slengen. Kom igjen nå Fugla!
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • Yellow-not-jella
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2009
              • 1606

              Hadde litt forhøya puls på det siste søgge-frisparket dems... ellers bare irritert på det vi slepper dem til på. Særlig i starten. Sjelden vært mer sikker på seier. De er helt knekt.

              Fortsatt sjeptisk, dessverre, til støtteapparatet.

              Kommentar

              • Tvilling
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 1474

                Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                Fortsatt sjeptisk, dessverre, til støtteapparatet.
                Støtteapparatet er ikke problemet til LSK, det er noen idoter av supportere som knuser det imaget LSK trenger!!!
                - Noen få ødelggger for de mange.. ja, og det burde alle nå skjønne - hva som ødelgger for klubben

                Kommentar

                • sten
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2005
                  • 873

                  Håper vi kan bli kvitt dem som ødelegger for alle andre. nå er det rimelig sikkert at klubben får bot for dette tullet.

                  Kommentar

                  • *46*

                    Opprinnelig skrevet av sten
                    Håper vi kan bli kvitt dem som ødelegger for alle andre. nå er det rimelig sikkert at klubben får bot for dette tullet.
                    Jeg er ikke så sikker på at dem nøyer seg med en bot denne gangen...

                    Kommentar

                    • G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3209

                      Opprinnelig skrevet av sten
                      Håper vi kan bli kvitt dem som ødelegger for alle andre. nå er det rimelig sikkert at klubben får bot for dette tullet.
                      Det bør være rimlig greit å plukke ut hvem det gjelder, og sørge for at bøtene havner der de hører hjemme. Er normalt ikke for angiveri, men idioter som ødelegger klubbens standing og pådrar oss bøter fortjener å bli navngitt, bøtelagt og utestengt.

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7092

                        Sett fra toppen av nedre VG (min første kamp på tribunen på kanskje sju år, ufattelig deilig!) var det såre enkelt å peke ut de som sto for absolutt alle blussene. Jeg så at det ble tatt bilder av dem fra indre bane, så det bør være en enkel sak å utestenge de som sto bak, hvis det er målet.

                        Herlig med seier, igjen noe heldig. Vi kunne vel ligget under 2-0 og vært redusert til ti mann etter 20 minutter, men jeg klager ikke. En hel vinter med nesevise og direkte ufine kommentarer om søplas tapte manndom overfor de skrekkelig mange vif-supportere jeg kjenner, ligger foran meg. Et helt greit plaster på såret etter en grusom sesong. Men det veier jo ikke opp, da.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • emanem
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Aug 2006
                          • 100

                          For en deilig seier, men sitter dessverre igjen med en flau (røyksmak) pga. idioter som ødelegger opplevelsen for både store og spesielt små.

                          Farsdag og derby, tidenes mulighet for å rekruttere små kanarifans, og vise sønner og døtre ekte klubbkjærlighet. Og så ender det opp med en forferdelig farse av røyk, bluss og tullinger. Bra markedsføring! Akkurat det vi trengte som avsluttning på året.

                          Kommentar

                          • fjacob82
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 1507

                            Noen som vet hvor man kan få sett ett sammendrag av kampen?

                            Prater gud hjelpe meg bare om molde på fotballkveld på TV2...
                            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                            *Brasseberget*

                            Kommentar

                            • KFL41
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 3648

                              Opprinnelig skrevet av fjacob82
                              Noen som vet hvor man kan få sett ett sammendrag av kampen?

                              Prater gud hjelpe meg bare om molde på fotballkveld på TV2...

                              Kommentar

                              • Martin83
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2007
                                • 794

                                Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                Noen som vet hvor man kan få sett ett sammendrag av kampen?
                                Ligger ute på LSK.no:

                                Kommentar

                                • RSP
                                  Moderator
                                  • Aug 2004
                                  • 10498

                                  Moderatormelding:
                                  En haug innlegg flyttet hit: http://debatt.kfl.no/showthread.php?...nerelt/page228 I kamptråden holder vi oss til det sportslige.

                                  Kommentar

                                  • Serbern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 5496

                                    Endelig et derby som det skal være! Temperatur på tribunen, temperatur på banen, taklinger, gule kort, rumpeklyping (heia Sead!), krangling, deilig seiersmål og sist men ikke minst, seier over søpla både på banen og tribunen!

                                    Kommentar

                                    • Sovekanaris
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • May 2011
                                      • 98

                                      Jeg likte alt sammen jeg :P kanskje ikke at det ble kastet shit på banen og knallskudd kunne vel ha vært droppa.
                                      Sovekanaris / DJ Reload
                                      Årets tifobajas 2015.
                                      FuglaTIFO

                                      Kommentar

                                      • Ketil Cantona
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6813

                                        Våkner til et kjempe smil i dag! Delig... Denne smakte bedre enn på lenge.
                                        Neste år bør vif søke nff om at kampen spilles helgen den 20`ende så nav har utbetalt pengene sine. Labert med nav klienter på matchen. Kfl pissa på hele Ulevaal!

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13277

                                          For en deilig dag! Ingenting er som å tørke seg bak med klansapene, dra på seg buksa og møte verden!

                                          Kommentar

                                          Working...