Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Her "dealer" vi billetter. Og ikke noe børsing, da ryker dere på huet og ræva ut, og jeg skal sørge for at dere ikke kommer dere inn på Åråsen noe mere.
Her "dealer" vi billetter. Og ikke noe børsing, da ryker dere på huet og ræva ut, og jeg skal sørge for at dere ikke kommer dere inn på Åråsen noe mere.
Petter
Mhm... Enig i essensen, men kanskje litt drøyt med truslene.
- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Petter
Mhm... Enig i essensen, men kanskje litt drøyt med truslene.
Det er poenget som er viktig her, moralen er at ingen skal sko seg på sine gul/sorte frender.
Ja da begynner jeg og spørre om det er noen som har tre bill til semien på kfl feltet til den nette sum av 480kr
da tjener du/dere en kampbillt.
120 * 3= 360+ en kampbill 120= 480kr
Det er akkurat dette vi skal gå glipp av. Ingen skal tjene på å selge billetter. Så vennligast ikke oppmuntre folk til å tjene på dette her, hvis ikke blir tråden låst!
Er det noen som har biletter til RB tribunen, som ønsker å bytte til KFL, har jeg 6 stk. KFL biletter.
Dette pga. familier med barn i 8-10 års alder som ønsker å sitte på denne kampen.
Send PM
Hei. Jeg ønsker 2 billetter til kampen. Egentlig det samme om det er i fansen, storsentertribunen, eller rb-tribunen, bare jeg får sett kampen Kontakt meg pm.
Har skaffa billetter til meg og samboeren min, men hu har ei søster som har så lyst å være med... noen som kan hjelpe for at denne ungen får oppleve kultur på høyeste nivå??
Ta kontakt i PM om det er noen som har ekstrabilletter...
Har skaffa billetter til meg og samboeren min, men hu har ei søster som har så lyst å være med... noen som kan hjelpe for at denne ungen får oppleve kultur på høyeste nivå??
Ta kontakt i PM om det er noen som har ekstrabilletter...
Skulle gjerne hatt 4 biletter til kanari-feltet. Jeg har, men noen venner av meg som aldri greide å dra seg til lillestrøm å kjøpe mangler, alle er selvfølgelig medlemmer av KFL. Hvis det er noen som har 2 sittebiletter så kjøper jeg gjerne de også, søstra mi og muttern ville plutselig på dnne kampen.
vil gjerne ha tak i 3 billetter paa en av sitte-tribunene eller paa noytralt felt da vi er to fra LSK og en fra VIF...
mvh
K
Finnes ingen nøytrale felt på denne kampen.
De som holder med LSK har 3 tribuner til disposisjon, mens pEnga-sympatisører må holde seg bak mål der de hører hjemme.
Er det NOEN mulighet for å få bytte om en barnebilett med Voksenbillett?
Om evnt. dere som driver med biletter kan gi meg en ny.
Fordi jeg kjøpte en feil :oops:
Kommentar