Det er skremmende ja. Før gikk jeg rundt og tenkte på kommende match hele uka i forveien. Mot Tromsø hadde jeg på tv'n mens jeg spilte FM, og bare venta på at Tromsø skulle putte. Selvfølgelig skjedde det. Klubben har blitt så patetisk at flere og flere ikke gidder å bry seg lenger.
En ting jeg stusser veldig på er rotasjonen på spillernes posisjoner. Har aldri opplevd lignende noen gang. Ringstad har jo konsekvent blitt dyrket som back. Når han kommer inn mot Tromsø så spiller han plutselig kant igjen, med Andersson på back, som egentlig er en offensiv spiller. Når vi skal jage utligning så blir plutselig Kippe flytta opp som spiss, med Knudtzon og Andersson liggende igjen bak, uten at vi legger om stilen og konsekvent pumper lange baller.
Andersson - back/kant
Knudtzon - back/kant/spiss
Palmi - Kant/sentral midt
Ohi - Kant/sentral midt/offensiv midt
Fofana - Kant/spiss
Ringstad - back/kant
At den offensive samhandlingen svikter er vel igrunn ikke så rart.
En ting jeg stusser veldig på er rotasjonen på spillernes posisjoner. Har aldri opplevd lignende noen gang. Ringstad har jo konsekvent blitt dyrket som back. Når han kommer inn mot Tromsø så spiller han plutselig kant igjen, med Andersson på back, som egentlig er en offensiv spiller. Når vi skal jage utligning så blir plutselig Kippe flytta opp som spiss, med Knudtzon og Andersson liggende igjen bak, uten at vi legger om stilen og konsekvent pumper lange baller.
Andersson - back/kant
Knudtzon - back/kant/spiss
Palmi - Kant/sentral midt
Ohi - Kant/sentral midt/offensiv midt
Fofana - Kant/spiss
Ringstad - back/kant
At den offensive samhandlingen svikter er vel igrunn ikke så rart.
Kommentar