Jeg er nok verdens største pessimist om dagen, men jeg er rimelig sikker på at vi taper mot Start, men jeg skal tippe H og U så det er en mulighet ettersom jeg aldri vinner på oddsen ;-) Er også stygt redd Fredrik forsvinner til Molde og At Bartefolket legger inn ett latterlig bud på Ringstad som LSK ikke kan si nei til. Selv om Stian selv har "sagt" at han vil bli i LSK. Men som sagt er jeg verdens største pessimist om dagen
LSK anno 2013
Collapse
X
-
Frode Kippe uttalte seg positivt om utviklingen i laget på TV2 Sporten i etterkant av nyhetene 1830 i går. Han sa at det skjer så mye spennende om dagen at ett nedrykk nå ville passe utrolig dårlig. Det tyder vel fortsatt på at spillergruppen fremdeles er godt fornøyd med utviklingen under Magnus Haglund. Jeg har ikke sett en eneste trening med LSK i år, men hvordan er inntrykket til de av dere som er tilstede der ift kjemien mellom Haglund og spillerne?
Så på 2125 nyhetene i håp om at innslaget skulle komme igjen, så noen får rette på meg hvis det jeg ikke skriver er helt 100% ordrett.Kommentar
-
Den som fikk noe veldig positivt ut av det innslaget, må være betydelig optimistisk av natur! TV2s inngang til reportasjen var at LSK ved Per Mathisen er mer redd for Tom Lund statuen enn å rykke ned. Det er mulig jeg ikke fikk med meg alt, men jeg hørte ingen andre argumenter fra PM enn at vi har vært i toppdivisjonen i 39 år. Han sa vel kanskje noe om at klubben har pleid å ta de nødvendige grepene? Så da går det vel bra da...
At Kippe og andre spillere prøver å være positive og gi inntrykk av at de har tro på det som bedrives i klubben, tror jeg ikke vi skal legge for mye vekt på.Elska þetta félagKommentar
-
Lukten av Adeccoligaen er spennende den, men spennende er jo ikke nødvendigvis positivt...
Jeg driter en lang en i om spillergruppa er fornøyd med utviklingen under Haglund all den tid vi ikke vinner matcher og tar poeng.
At Kippe mener et nedrykk passer dårlig skulle da bare mangle? Forøvrig er "passer utrolig dårlig" et alt for mildt uttrykk. Total skandale er mer passende.
Vi minner mer og mer om Lyn i "gamle dager": kjøpe, kjøpe, kjøpe. tape, tape, tape.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Nei, vi har sluttet med kjøpe-kjøpe. Men må slutte med tape-tape.
Vi har for mange kortvokste, veike spillere. Selv om vi skaper en del situasjoner, så avgjøres mye i boksene. Men dette ser alle. Megatabbe og ikke beholde Hauger/få inn erstatning, og ikke ha backup til Helstad. Hadde ikke en fysisk erstatter for Kippe heller, når Gabri ble langtidsskadd.Kommentar
-
Kommentar
-
Både Petter og Johan påpekte for noen dager siden at vi har for få folk i boksen når innleggene kom. Legg merke til på scoringa i dag. Vi har fire mann i boksen, fem inkludert Fofana. Da ser vi at selv om Fredrik bommer (eller rettere sagt at innlegget ikke er godt nok timet for Fredrik), har vi likevel Palmi der som setter ballen i mål.Elska þetta félagKommentar
-
Både Petter og Johan påpekte for noen dager siden at vi har for få folk i boksen når innleggene kom. Legg merke til på scoringa i dag. Vi har fire mann i boksen, fem inkludert Fofana. Da ser vi at selv om Fredrik bommer (eller rettere sagt at innlegget ikke er godt nok timet for Fredrik), har vi likevel Palmi der som setter ballen i mål.Kommentar
-
Statistikk fra Opta Nor:
LSK og RBK har enda til gode å skåre på corner. RBK er for øvrig det laget i serien som har fått nest flest, 87 i tallet.
Savnet etter en notorisk duellsterk goalgetter ble ikke akkurat mindre nå.Last edited by Seb.R; 05.07.2013, 19:53.Kommentar
-
Vi ser det gang på gang. Når Fofana kommer inn så blir det farlig. Start med den mannen, gi han tillitt, gi han SELVtillit! Leker med tanken om at Fredrik og Fofana spiller sammen på topp, gjerne med fredrik i midten, mens Fofana ligger litt lenger ut på siden. Han er magisk når han får utfordre 1 mot 1 på kanten av 16 meteren.
Samtidig vil jeg ha Riise på høyre kant, en jævlig offensiv PVM, som alltid er på 16 meterstreken når innleggene kommer, og en Palmi som kommer som en rakett hver gang!
Johan har også vært MAGISK i det siste. Han blir bedre og bedre. Gi han en rolle i midten, gjerne litt dypt, der han kan bruke blikket og ferdighetene til å finne de trange åpningene, han er ekspert til å la kula gli over gresset (ikke tenkt koffert på den setningen der).
Har trua på poeng borte mot RBK, så lenge Fofana starter.
Kommentar
-
Tror Opta Nor har tatt ganske så feil her. Ifølge halvparten av kommentatorene her i landet er vi fremdeles fryktelig gode på cornere og dødballer generelt.Kommentar
-
Er så DEILIG med semifinale. Det betyr sårt tiltrengte midler i klubbkassa. Riktignok snakker vi kun om en oppveiing av publikumsskuffelsen, men det er viktig! Da kan vi få flere spillere i sommervinduet. Vi trenger bredde. 2 spillere bør kunne integreres fint uten at det går på bekostning av samspillet. Nå er det viktig at klubben lærer av fadesen som vi gjorde, og som Søppla har gjort. Ikke for mange inn nå. Også er det viktig at Bjarmann sitter på gjerdet slik som med Mjelde. Bare stikker hodet frem når muligheten byr seg. Løper ikke nødvendigvis jorda rundt for å finne den.
Toppet er LSK drit gode. Optimist - på lik linje med Erik Mjelde - for høsten."Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
For noe vås. Det beviser jo publikumsnedgangen. Ser du klippet med Wiggen i RBK-tråden så tar han også opp en lokalpresse som spyr ut negativitet. Har dog ikke lest artikkelen du referer til, men budskapet du presiserer syntes jeg er urimelig. Fansen har jo også hatt spillermøter flere ganger. Hodet til styret, Haglund og enkeltspillere ruller jo til gangs på dette forumet. Men så er det forskjell på å støtte opp i motgang og spy ut drit i motgang. Sistnevnte gjør jo bare vondt verre. Men det er kanskje dette som beviser for enkelte at man ikke er fornøyd?"Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
-
Kommentar
-
"Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
-
Det virker som enkelte mener at det bare skal være de aller mest religiøse og servile, de som ikke stiller noen som helst krav til resultater eller fremgang for klubben, som skal få lov til å skrive her inne. Det begynner å bli så mye hakk i plata at forumet er i ferd med å dø som et diskusjonsforum.Elska þetta félagKommentar
Kommentar