LSK anno 2013
Collapse
X
-
Hvis noen nå avkrefter at det er krise i LSK så skjønner jeg ingen verdens ting. Vil ikke høre unnskyldninger om at vi i perioder overkjører søpla og at vi var mye bedre enn bart. greit at vi gjorde det, men da skulle vi klart å utnyttet det og stått med 6 poeng på de 2 kampene og ikke 0Kommentar
-
Kan tenke meg at det er koselig å være på LSK-treninger når de klarer å finne en unnskyldning for alt mulig. Synes jeg ser meg LSK-mentaliteten i en bedrift. "Jaja fælt at skryskraperen vi bygde raste etter 1 dag, men den var jo veldig fin da. Vi prøver det samme igjen!!"Kommentar
-
Kan tenke meg at det er koselig å være på LSK-treninger når de klarer å finne en unnskyldning for alt mulig. Synes jeg ser meg LSK-mentaliteten i en bedrift. "Jaja fælt at skryskraperen vi bygde raste etter 1 dag, men den var jo veldig fin da. Vi prøver det samme igjen!!"Elska þetta félagKommentar
-
Begriper ikke at ikke noen går ut og slår alarm. Krisa vi er i nå, er akutt og overhengende. Med 0 eller 1 poeng etter Sarp og Molde hjemme er vi dypt begravd under streken, antakelig med en liten luke til lagene over. Om spillerne og Haglund koser seg med saft og boller etter treningene gir jeg faktisk faen i, vi har EN seier på de ni siste kampene!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Rundspiller enga og rbk til tider, spiller enkelte kamper eller deler av kamper på høyde med det beste "banespillet" vi har sett fra Sportsklubben! Men hvem faen bryr seg om det når man ligger nesten nederste på tabellen? Om klubben har tiltro til Haglund og vil prøve på en "Deila" her må man i det minste handle inn en spiss som scorer nok mål til at man minst havner midt på tabellen! Fotball handler om å score mål.. Det har Sportsklubben slutta med!Kommentar
-
Problemet er at vi mangler goalgetter. Hjelper ikke hvor godt man spiller, om man er vaksinert for mål.Kommentar
-
..og så viser faktisk KEEPERN til søpla seg mer målfarlig enn våre offensive våpen. Good times!
Skulle nesten tro denne kvelden var en (dårlig) spøk fra en særdeles tam norsk komedie av Vibeke Løkkeberg.
Men seriøst; gi oss en målfarlig konkurrent til FG på topp som kan ta av litt press fra Fredrik, og forhåpentligvis score et par mål. Da tror jeg også Fredrik kanskje har lettere for å få ut potensialet.¯\_(ツ)_/¯Kommentar
-
Min oppsummering av kampen i dag (og situasjonen vi er i): Vi spilte bra fotball, og gjorde trønderne dårlige. Vi hadde våre to viktigste offensive bidragsytere på hver sin back i 2. omgang. Det er selvfølgelig en tragedie og en dårlig taktisk vurdering fra Haglund. Fredrik er desverre vaksinert mot å score, og bør fratas klippekortet på spissplassen. PVM har en stadig fallende formkurve, og sørger dessuten for at dødballene våre ikke lenger er et farlig angrepsvåpen. Spiller Johan der han MÅ spille, skulle jeg gjerne se han slå cornere og frispark. Pasningene hans er tidvis geniale (og resten av tiden meget bra).
Hvis vi spiller som i dag mot Sarp (men med Johan som ballsentral på midten, Erling som spiss (evt med Torstein etterhvert hvis han er klar for det) - så kan vi kanskje vente med neglebitertråden. Hvis ikke, kan vi spille til dommedag uten å score mål.Kommentar
-
Anbefaler de som eventuelt fortsatt blåser av nedrykksfaren (les: klubbledelsen og spillerne) å ta en nærmere titt på de gjenstående kampene:
7 av de siste 15 kampene er hjemmekamper, og vi møter blant annet nummer 1, 2 og 3 på tabellen på eget gress. Etter en nøktern (og kanskje noe optimistisk) titt på de gjenværende kampene havnet jeg på 18 poeng på de 15 siste kampene. I så fall vil vi ende på 33 poeng.
Kan noen gjenåpne Neglebiterligaen-tråden?Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar