Jeg tror rett og slett at Haglunds vyer om hvordan LSK skal spille fotball ikke matcher hva LSK kan tilby, verken av spillere eller andre ressurser. Haglund ønsker en ballbesittende stil hvor vi skal kontrollere kamper og ha ballen mye i eget lag. Med dagens spillere mener jeg at dette er umulig å få til så godt at vi kan klare å vinne nok kamper. Med unntak av Johan, Fofana, og kanskje til dels PVM og Stian har vi ikke spillere på laget som behersker denne måten å spille på. Det LSK prøver på med dagens mannskap sammenligner jeg med å forsøke å putte en trekantet kloss i et rundt hull. Hvor mye du enn prøver så får du det ikke til.
Men en økonomi som ikke sørger for at vi kan kjøpe oss ut av uføret, må noe annet forsøkes. Noe må gjøres ett eller annet sted som påvirker haglund til å tenke utenfor sin firkant.
Men en økonomi som ikke sørger for at vi kan kjøpe oss ut av uføret, må noe annet forsøkes. Noe må gjøres ett eller annet sted som påvirker haglund til å tenke utenfor sin firkant.
Kommentar