LSK anno 2013
Collapse
X
-
Det kan bli litt av en uke for klubben!Elska þetta félagKommentar
-
Ja, ikke sant! Og hvis vi ikke hadde tatt 3p mot Sogndal, ville vi har vært på 12. plass bak Start, og foran Ulf bare på målforskjellen. Hvis vi taper mot Ulf i neste runde vil de ha like mange poeng som oss. Hvis Tromsø slår Start hjemme, er vi da 3p fra kvalik.
Det kan bli litt av en uke for klubben!Kommentar
-
Etter å ha sett Liverpool spille 3412 mot United i går så fikk jeg lyst til å se LSK i denne formasjonen. Om vi beholder Ødegaard og spesielt Høibråten neste sesong kunne formasjonen passa utmerket. Med digre Kippe sentralt og mer spillende stoppere med høyre og venstreben ved siden av han i Høibråten og Ødegaard(evt. Østli). Ringstad hadde vært perfekt som vingback på venstre og Riise og Knudtzon kunne fungert godt på høyre. En bevegelig offensiv trio med Friday, Fofana og Andersson kunne også blitt ekstremt bra, der Andersson ligger litt bak og fofana ofte trekker mot kantene.Kommentar
-
Jeg er forbanna fordi udugelighet premieres i klubben, det tas ikke tak i! Hvor mange ganger til skal vi måtte se dette før en utespiller tar dem? Det er helt uvirkelig å se både alle tilbakespillene og disse femmeterne, en ukultur der man setter medspillere i dårlige situasjoner har fått fotfeste.Kommentar
-
Ikke at jeg synes det er akseptabelt at Udjus sender mange utspark over sidelinja, men til hans forsvar skal det sies at det tydeligvis konsekvent skal siktes på Palmason. Han ligger ute til høyre og da skal det litt mindre til for at ballen forsvinner utover sidelinja. Hadde nok sett mindre til det dersom man siktet på noe på midten av banen.
For ordens skyld var det bare to utspill som gikk over sidelinja i dag, ikke fem som det påstås av visseKommentar
-
Ikke at jeg synes det er akseptabelt at Udjus sender mange utspark over sidelinja, men til hans forsvar skal det sies at det tydeligvis konsekvent skal siktes på Palmason. Han ligger ute til høyre og da skal det litt mindre til for at ballen forsvinner utover sidelinja. Hadde nok sett mindre til det dersom man siktet på noe på midten av banen.
For ordens skyld var det bare to utspill som gikk over sidelinja i dag, ikke fem som det påstås av visseKommentar
-
Stolt av gutta tross resultatet. Her var det marginer i hver eneste omgang. For ikke å snakke om straffekonken. Bittert er det, men ser man bak resultatet blødde gutta for drakta. Ingen dårlig kamp. Man kunne se fra start at de virkelig ville. Syntes heller ikke 6,5 tusen tilskuere er håpløst når det er uten sesongkort. Gode penger i klubbkassa som ikke var budsjettert. Publikum i hvert eneste hjørnet viste engasjement. Unektelig en spennende kamp.
Skulle mer enn gjerne vært med å sette publikumsrekord på Ullevål, men den gang ei.
Gutta har muligheter i ligaen. Forbedre fjorårets 9. plass er absolutt innen rekkevidde. Vi må løfte hodet og se fremover."Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Ja, vi sklir nok inn til en ubetydelig 8. plass... Problemet med dette laget, både i serien og igår, er at vi aldri klarer å punktere kampene!Kommentar
-
At vi har vært gode mot gode motstandere før og at vi er et skippertak-lag, har vi visst. Kampen mot Ulf blir etter min mening nå enda viktigere enn om vi hadde vunnet. Hvis ikke Haglund og spillerne klarer å være like godt motiverte og tente til den kampen, har vi ikke kommet så mye videre.Elska þetta félagKommentar
-
Tydelig at vi spiller vår beste fotball når vi möter lag av en viss kvalitet. Jeg er ikke enig i at vår störste utfordring er motivasjon og innsats. Vi må bli bedre på å dra opp tempoet og kjöre matchen når vi möter motstandere som i större grad legger opp spillet for å ödelegge vårt. Når vi möter lag som går inn for å spille sitt eget spill, så får vi i gang vårt eget spill og tempo mye bedre. I kamp mot lag som ligger på nedre halvdel av tabellen er vi nödt til å piske opp tempoet mer og tvinge motstandere til å löpe i mellom."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Tydelig at vi spiller vår beste fotball når vi möter lag av en viss kvalitet. Jeg er ikke enig i at vår störste utfordring er motivasjon og innsats. Vi må bli bedre på å dra opp tempoet og kjöre matchen når vi möter motstandere som i större grad legger opp spillet for å ödelegge vårt. Når vi möter lag som går inn for å spille sitt eget spill, så får vi i gang vårt eget spill og tempo mye bedre. I kamp mot lag som ligger på nedre halvdel av tabellen er vi nödt til å piske opp tempoet mer og tvinge motstandere til å löpe i mellom.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Kommentar
-
Semifinaler opp og ned og i mente for LSK på seniornivå og i aldersbestemte eliteturneringer, finaletap for G16. LSK er en førende fotballklubb i Norge! Bjarmanns ord om at vi skal følge utviklinga bør omgjøres til at man skal føre utviklinga, bare RBK er foran oss her. Ja, byen er ikke stor, men regionen er gedigen i norsk sammenheng, og den bare vokser og vokser. En byutvikling som tvinger seg frem uansett hvor mye lillestrømlinger stritter imot. Man burde omfavne den, med LSK i førersetet!
Stabæk viste hva man kan få til med visjoner, men man mistet bakkekontakten å bygde et luftslott, nå er de på full vei tilbake igjen. Vi har fasilitetene på plass, lysten må da være der til å få maks ut av denne store investeringa? LSK har ennå mye å gå på!
I Tsjekkia har man en klubb, Viktoria Plzen, som LSK burde studere ut og inn. Som viser at du fortsatt kan slå deg opp som en mindre klubb, selv i Europa. Be all you can be, sky's the limit, og alt det der!Kommentar
-
Bjarmanns ord om at vi skal følge utviklinga bør omgjøres til at man skal føre utviklinga, bare RBK er foran oss her. Ja, byen er ikke stor, men regionen er gedigen i norsk sammenheng, og den bare vokser og vokser. En byutvikling som tvinger seg frem uansett hvor mye lillestrømlinger stritter imot. Man burde omfavne den, med LSK i førersetet!Elska þetta félagKommentar
Kommentar