LSK anno 2013

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 4138

    #21
    Opprinnelig skrevet av dollyholly
    Til din info så har Frode Kippe nettopp signert en toårskontrakt. 34 er ingen alder og han teller alldeles ikke på knappene. Er nok innstilt på å kjempe om plassen i forsvaret så får tiden vise hvem som spiller.
    Jeg tror jeg snakker på vegne av samtlige når jeg sier jeg håper og tror at Kippe både er innstilt på og kan kjempe om plassen. Det er få, om noen, som overgår Frode Kippe på sitt beste!

    Samtidig vet vi at Frode og familien hans kjemper en tøff kamp for sønnen. Frode sa at klubben har vist stor forståelse og medfølelse i den anledning. Jeg er trygg på at det vil klubben gjøre også videre. I den forbindelse mener jeg at klubben må sørge for at det er Frode selv som må bestemme når og eventuelt hvor mye han kan delta. Klubben må derfor ikke stille seg i den situasjonen at Frode eventuelt føler seg presset til å spille. Alle gode tanker til Frode Kippe, sønnen hans og hele familien.
    Elska þetta félag

    Kommentar

    • Herman
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2010
      • 1101

      #22
      Sett litt på stallen vår nå, og kommet frem til at det er fortsatt veldig mange spørsmålstegn rundt stallen til neste år, og at vi ikke har så mange spillere som er bankers at er i troppen neste år.

      Disse er vi vel helt sikre på at spiller for oss neste år:
      1. Udjus
      7. Andersson
      8. Riise
      9. Gulbrandsen
      10. Vaagan Moen
      11. Knudtzon
      13. Kippe
      14. Palmason
      16. Ohi
      19. Østli
      20. Ringstad
      21. Fofana
      22. Helstad
      26. Bolly
      28. Gabrielsen
      29. Faye-Lund
      32. Nordermoen
      33. Osvold

      Spørsmålstegn:
      Stoor - Ryktes at vi har en opsjon, men blir veldig dyr, og søpla med ny trener vil kanskje ha ham tilbake?
      Hauger - Også en spiller som vil bli veldig dyr dersom det skal gjøres permanent. Ser på det som lite sannsynlig.
      Nystuen - Kontrakt går ut i år. Hatt en ok sesong, men er det en stoppertype Haglund vil satse på?
      Westerberg - Katastrofesesong. Gidder neppe ny sesong i norsk 3. div. Vil nok hjem til Sverige.
      Roger - Kontrakten går ut. Lite tyder på at den blir forlenget.
      Solberg - Hatt et godt utlån, og bør få sjansen. Men føler meg ikke 100% sikker på at han får den.
      Midtgarden - Ikke god nok dersom vi skal bli et topplag.
      Staw - Aftenposten melder at vi prøvde oss på Origi fra Kisa. Staw ikke i planene for neste sesong?
      Logi - Har vel ett år igjen etter denne sesongen, men mye skader.
      Scheel - Så lovende ut i starten av vintersesongen ifjor. Hatt noen ok kamper for oss i Tippeligaen, men gjør mange feil. En klubben vil satse på? Veldig usikker.
      Høibråten - Skal han inn i stallen til neste år, eller er et nytt utlån med masse spilletid best?

      Altså 18 spillere som er mer eller mindre sikkert at spiller for LSK 2013, hvorav tre er Faye-Lund, Osvold og Nordermoen. (Mulig jeg har glemt noen) 8 stykker som er spørsmålstegn. Kan fort bli en del nye fjes inn i år også.
      Last edited by Herman; 14.11.2012, 21:27.
      Twitter

      Kommentar

      • TheSilentMajorit
        I karantene
        Møteplager
        • Oct 2012
        • 99

        #23
        Hva faen har skjedd med tallene til A-stallen? Noen må få drakt no. 2, 3, 4, 5 og 6 i 2013???

        Kommentar

        • *46*

          #24
          Opprinnelig skrevet av Herman
          Solberg - Hatt et godt utlån, og bør få sjansen. Men føler meg ikke 100% sikker på at han får den.
          Midtgarden - Ikke god nok dersom vi skal bli et topplag.
          Spørsmålet jeg føler at jeg må stille er hvorfor finner du Solberg god nok, men ikke Midtgarden? Midtgarden med 10 mål på 13 kamper. Nico med 14 på 19 fra start og 11 som innbytter. Ikke noe kritikk, men forstår ikke helt den vurderingen.

          Du har glemt en spiller etter hva jeg kan se. Scheel er ikke tatt med.

          Kommentar

          • mats
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2008
            • 621

            #25
            Opprinnelig skrevet av TheSilentMajorit
            Hva faen har skjedd med tallene til A-stallen? Noen må få drakt no. 2, 3, 4, 5 og 6 i 2013???
            De går til Stoor, Espen N og Solberg håper jeg.
            Samt Marius H.
            Pluss en spiss..

            Kommentar

            • Herman
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2010
              • 1101

              #26
              Opprinnelig skrevet av *46*
              Spørsmålet jeg føler at jeg må stille er hvorfor finner du Solberg god nok, men ikke Midtgarden? Midtgarden med 10 mål på 13 kamper. Nico med 14 på 19 fra start og 11 som innbytter. Ikke noe kritikk, men forstår ikke helt den vurderingen.

              Du har glemt en spiller etter hva jeg kan se. Scheel er ikke tatt med.
              Ser hva du mener, men husker bare jeg aldri ble imponert over Midtgarden i vinter. Ble vel hentet som høyreback, men ønsker å spille sentral midt, og det er en posisjon jeg ikke synes han er god nok i. Midtgarden kan derimot være et greit alternativ som back-up på en back for eksempel, men spørs om det er noe han vil. Nico er 3 år yngre, ikke fått prøvd seg i Tippeligaen helt (noe Midtgarden har fått i Odd), og kan spille hvor som helst offensivt i banen.

              La til Scheel og Høibråten.
              Twitter

              Kommentar

              • *46*

                #27
                Opprinnelig skrevet av Herman
                Ser hva du mener, men husker bare jeg aldri ble imponert over Midtgarden i vinter. Ble vel hentet som høyreback, men ønsker å spille sentral midt, og det er en posisjon jeg ikke synes han er god nok i. Midtgarden kan derimot være et greit alternativ som back-up på en back for eksempel, men spørs om det er noe han vil. Nico er 3 år yngre, ikke fått prøvd seg i Tippeligaen helt (noe Midtgarden har fått i Odd), og kan spille hvor som helst offensivt i banen.

                La til Scheel og Høibråten.
                Jeg kjøper den begrunnelsen, men selv vil jeg mer enn gjerne se begge med i oppkjøringa til neste vår. Har trua på at det kan bli noe bra ut av begge to. At Midtgarden er tre år eldre enn Nico, er i grunn bare detaljer.

                Kommentar

                • G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3212

                  #28
                  Nystuen må forlenges. Er langt bedre enn enkelte virker å oppfatte, og har et hjerte på størrelse med rånerns. Bør være udiskutabel.

                  Jeg mener også at både Solberg og Midtgarden bør få en reell sjanse gjennom vinteren. Har sett Midtgarden i flere kamper i høst, og han har mye gående for seg (ikke minst at han er så anvendelig). Neppe noen stor keeper, men habil stort sett overalt ellers.

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av G-Man
                    Jeg mener også at både Solberg og Midtgarden bør få en reell sjanse gjennom vinteren. Har sett Midtgarden i flere kamper i høst, og han har mye gående for seg (ikke minst at han er så anvendelig). Neppe noen stor keeper, men habil stort sett overalt ellers.
                    Det er visstnok ikke sportslige grunner som gjør at vi ikke se Midtgarden i LSK igjen. Det var vel ganske merkelig at en mann som er "ryggplaget" plutselig blir frisk som en fisk og en av Adeccoens beste spillere så fort overgangsvinduet åpnet for utlån...
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • tonkro
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2009
                      • 350

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av G-Man
                      Nystuen må forlenges. Er langt bedre enn enkelte virker å oppfatte, og har et hjerte på størrelse med rånerns. Bør være udiskutabel.
                      Helt enig. I tillegg vet jeg at han er en veldig viktig mann "i garderoben", og at de andre spillerne gjerne vil ha han med videre.

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3212

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                        Det er visstnok ikke sportslige grunner som gjør at vi ikke se Midtgarden i LSK igjen. Det var vel ganske merkelig at en mann som er "ryggplaget" plutselig blir frisk som en fisk og en av Adeccoens beste spillere så fort overgangsvinduet åpnet for utlån...
                        Takk for den oppdateringen. Det kan få en merkelig avgjørelse i mine øyne til å virke litt mer forståelig. Er det mulig å utdype den litt mer?

                        Kommentar

                        • Playboy1
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 2162

                          #32
                          2013.

                          Frykter at vi må starte med minuspoeng ?

                          Håper ikke klubben tømmer lommeboka for å få på plass middelmådige spillere som Stoor og Hauger.
                          Finnes garantert bedre spillere for en rimeligere penge der ute.

                          Håper kontraktene med Bolly og Guldbransen blir forlenga fortest mulig.

                          Gleder meg allerede til neste sesong.Og jeg tror vi blir minst like gode,som jeg alltid tror før neste sesong,på denne tida

                          Kommentar

                          • Serbern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 5496

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Playboy1
                            2013.

                            Frykter at vi må starte med minuspoeng ?
                            Hvorfor skal vi starte med minuspoeng?

                            Kommentar

                            • Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av G-Man
                              Takk for den oppdateringen. Det kan få en merkelig avgjørelse i mine øyne til å virke litt mer forståelig. Er det mulig å utdype den litt mer?
                              Nei, det kan jeg faktisk ikke, jeg vet ikke noe mer om akkurat det ryktet
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

                              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                              Kommentar

                              • jeykey
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2012
                                • 452

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Playboy1
                                2013.

                                Håper ikke klubben tømmer lommeboka for å få på plass middelmådige spillere som Stoor og Hauger.
                                Finnes garantert bedre spillere for en rimeligere penge der ute.
                                Hvem er disse?
                                "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                                - Sitat Grusom B

                                Kommentar

                                • Playboy1
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 2162

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Serbern
                                  Hvorfor skal vi starte med minuspoeng?
                                  Vi får bare vente å se?
                                  Ingen avgjørelse fra forbundet blir tatt før etter helgen,angående bråket på søndag.
                                  Vi blir trukket poeng,og starter med minus poeng neste sesong,siden denne sesongen allerede er over.
                                  Får virkelig håpe jeg tar feil ? men jeg frykter at de kommer til å skje.

                                  Kommentar

                                  • Playboy1
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 2162

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av jeykey
                                    Hvem er disse?
                                    Har ingen konkrete navn her og nå,men det er heller ikke min jobb å finne.
                                    Men jeg bare mener at jeg ikke kan forstå denne opphausinga av disse 2 spillerne ?

                                    Kommentar

                                    • sten
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2005
                                      • 873

                                      #38
                                      Hvis klubben trekkes poeng for at supportere bråker skal j på alle vif kampene å bråke så jævlig at dem står med 0 poeng om 1 år

                                      Kommentar

                                      • Roll75
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2007
                                        • 834

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Playboy1
                                        Vi får bare vente å se?
                                        Ingen avgjørelse fra forbundet blir tatt før etter helgen,angående bråket på søndag.
                                        Vi blir trukket poeng,og starter med minus poeng neste sesong,siden denne sesongen allerede er over.
                                        Får virkelig håpe jeg tar feil ? men jeg frykter at de kommer til å skje.
                                        Kan aldri tenke meg at de overfører poengtrekk til neste år. Hvor har du dette fra?

                                        Kommentar

                                        • Playboy1
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 2162

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Roll75
                                          Kan aldri tenke meg at de overfører poengtrekk til neste år. Hvor har du dette fra?
                                          Hverken fakta eller rykter.
                                          Bare innbiller meg at Forbundet skal sette en ny standard nå,som rammer oss hardt ?

                                          Kommentar

                                          Working...