LSK anno 2013

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3212

    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
    Molde vant 3-2 over Tromsø på Alfheim. Vi er dermed på kvalikplass før resten av kampene spilles.
    Det lå vel aldri i kortene at vi skulle slutte året over Molde på tabellen. Det avgjørende er hva som skjer med lag som Start, Odd, Sogndal etc.

    Kommentar

    • Fridtjof
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2005
      • 2120

      Det avgjørende er strengt tatt hva som skjer med LSK...
      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

      Kommentar

      • Ginola
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2010
        • 549

        Sånn det ser ut pr idager dette laget i langt større trøbbel enn vi har vært noen gang. Behriper ikke hvordan de skal klareå overleve med de prestasjonene som leveres.

        Kommentar

        • kimmern
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2005
          • 1174

          bedre enn i fjor ja.. for en triade

          Kommentar

          • sten
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2005
            • 873

            Hvis noen nå avkrefter at det er krise i LSK så skjønner jeg ingen verdens ting. Vil ikke høre unnskyldninger om at vi i perioder overkjører søpla og at vi var mye bedre enn bart. greit at vi gjorde det, men da skulle vi klart å utnyttet det og stått med 6 poeng på de 2 kampene og ikke 0

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3395

              Kippe sier de har tillit til Haglund. De koser seg på treningsfeltet og treningene er visstnok bestandig gode. Det har jeg hørt i tre år nå. Jeg begynner å bli lei. Mektig lei..

              Kommentar

              • Laplace
                Medlem
                Møteplager
                • May 2013
                • 70

                Hei hei Adecco! Fy faen.

                Kommentar

                • forzafugla!
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2008
                  • 461

                  Opprinnelig skrevet av LS89
                  Kippe sier de har tillit til Haglund. De koser seg på treningsfeltet og treningene er visstnok bestandig gode. Det har jeg hørt i tre år nå. Jeg begynner å bli lei. Mektig lei..
                  Kan tenke meg at det er koselig å være på LSK-treninger når de klarer å finne en unnskyldning for alt mulig. Synes jeg ser meg LSK-mentaliteten i en bedrift. "Jaja fælt at skryskraperen vi bygde raste etter 1 dag, men den var jo veldig fin da. Vi prøver det samme igjen!!"

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 4138

                    Opprinnelig skrevet av forzafugla!
                    Kan tenke meg at det er koselig å være på LSK-treninger når de klarer å finne en unnskyldning for alt mulig. Synes jeg ser meg LSK-mentaliteten i en bedrift. "Jaja fælt at skryskraperen vi bygde raste etter 1 dag, men den var jo veldig fin da. Vi prøver det samme igjen!!"
                    Jeg har lagt merke til en kommentar som både Haglund og flere av spillerne har kommet med i år etter dårlige prestasjoner og resultater: "Sånt skjer!"
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7104

                      Begriper ikke at ikke noen går ut og slår alarm. Krisa vi er i nå, er akutt og overhengende. Med 0 eller 1 poeng etter Sarp og Molde hjemme er vi dypt begravd under streken, antakelig med en liten luke til lagene over. Om spillerne og Haglund koser seg med saft og boller etter treningene gir jeg faktisk faen i, vi har EN seier på de ni siste kampene!
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9476

                        Særp borte
                        Molde hjemme
                        Viking borte
                        Brann borte
                        Godset hjemme
                        enga borte
                        Odd hjemme
                        Sogndal borte
                        Høne hjemme
                        Ulf borte
                        Aalesund hjemme
                        Haugesund borte
                        Tromsø hjemme
                        Start borte
                        Rbk hjemme

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          Rundspiller enga og rbk til tider, spiller enkelte kamper eller deler av kamper på høyde med det beste "banespillet" vi har sett fra Sportsklubben! Men hvem faen bryr seg om det når man ligger nesten nederste på tabellen? Om klubben har tiltro til Haglund og vil prøve på en "Deila" her må man i det minste handle inn en spiss som scorer nok mål til at man minst havner midt på tabellen! Fotball handler om å score mål.. Det har Sportsklubben slutta med!

                          Kommentar

                          • maxpayne
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 1266

                            Halvspillt sesong 2013. To poeng dårligere enn halvspillt sesong 2012. Vi utvikler oss stadig hører jeg Haglund si!

                            Kommentar

                            • Trønderkanari
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Aug 2004
                              • 84

                              Problemet er at vi mangler goalgetter. Hjelper ikke hvor godt man spiller, om man er vaksinert for mål.

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                Blir en avgjørende kamp mot rbk i siste kamp igjen, dette klarer jeg ikke mere ..VALIUM

                                Kommentar

                                • Pingla
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2006
                                  • 376

                                  ..og så viser faktisk KEEPERN til søpla seg mer målfarlig enn våre offensive våpen. Good times!
                                  Skulle nesten tro denne kvelden var en (dårlig) spøk fra en særdeles tam norsk komedie av Vibeke Løkkeberg.

                                  Men seriøst; gi oss en målfarlig konkurrent til FG på topp som kan ta av litt press fra Fredrik, og forhåpentligvis score et par mål. Da tror jeg også Fredrik kanskje har lettere for å få ut potensialet.
                                  ¯\_(ツ)_/¯

                                  Kommentar

                                  • G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3212

                                    Min oppsummering av kampen i dag (og situasjonen vi er i): Vi spilte bra fotball, og gjorde trønderne dårlige. Vi hadde våre to viktigste offensive bidragsytere på hver sin back i 2. omgang. Det er selvfølgelig en tragedie og en dårlig taktisk vurdering fra Haglund. Fredrik er desverre vaksinert mot å score, og bør fratas klippekortet på spissplassen. PVM har en stadig fallende formkurve, og sørger dessuten for at dødballene våre ikke lenger er et farlig angrepsvåpen. Spiller Johan der han MÅ spille, skulle jeg gjerne se han slå cornere og frispark. Pasningene hans er tidvis geniale (og resten av tiden meget bra).
                                    Hvis vi spiller som i dag mot Sarp (men med Johan som ballsentral på midten, Erling som spiss (evt med Torstein etterhvert hvis han er klar for det) - så kan vi kanskje vente med neglebitertråden. Hvis ikke, kan vi spille til dommedag uten å score mål.

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7104

                                      Anbefaler de som eventuelt fortsatt blåser av nedrykksfaren (les: klubbledelsen og spillerne) å ta en nærmere titt på de gjenstående kampene:

                                      7 av de siste 15 kampene er hjemmekamper, og vi møter blant annet nummer 1, 2 og 3 på tabellen på eget gress. Etter en nøktern (og kanskje noe optimistisk) titt på de gjenværende kampene havnet jeg på 18 poeng på de 15 siste kampene. I så fall vil vi ende på 33 poeng.

                                      Kan noen gjenåpne Neglebiterligaen-tråden?
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • LS89
                                        Kamptrådkongen
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2013
                                        • 3395

                                        Kampen mot Sarp kommer kanskje til å bli årets viktigste. 3 p her er griseviktig, for programmet etter denne kampen er mildt sagt vanskelig.

                                        Kommentar

                                        • DoubleHi5
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2011
                                          • 4138

                                          I fjor var vi Norges nest beste bortelag. I år vant vi den første bortekampen, mot et elendig Molde. Etter det har vi seks strake tap borte. Er det fremgang?
                                          Elska þetta félag

                                          Kommentar

                                          Working...