LSK anno 2013

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    Selvfølgelig finnes det utprega store lag i Norge, RBK er konstanten i norsk fotball, de er alltid med i toppen. Å hevde at de lever på flaks er selvfølgelig bare piss, fordi gode lag alltid har marginer, og dessuten har de penger fordi de vinner langt oftere enn de taper. Så enkelt er det. Så kan man med rette argumentere for at de har vært prisgitt et bestemt unikums trofasthet, men så er det likevel slik at den mannen ennå ikke har fått en egen statue foran stadion.

    Faktum er at LSK kunne hatt sin egen godfotteori, med alt det Tom Lund sto for på fotballbanen. Han er enda mer LSK enn Eggen er RBK. LSK kunne og burde hatt en enda stoltere historie, men slik er det altså ikke. Så spørs det hva fremtiden bringer....

    Kommentar

    • ballong7
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Sep 2009
      • 119

      Opprinnelig skrevet av *46*
      "Rett skal være rett, Bredesen" sier Scheie. Og Ballong er ei frøken, ikke en mann - så du bør omtale henne som kvinne
      Hehe, takk, sikkert derfor jeg blir så fort fornærmet. Jeg bare skrev sammen noen vrøl fordi jeg var skuffet over LSK... Og dere har alle gode argumenter

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        Vi har tatt oss inn på en femteplass på VG-statistikken over lag med flest gjenvinninger pr. kamp. Nå veit jeg ikke hvor mye lavere vi har ligget før, men noe sier meg at de tre siste kampene har løftet oss ganske betydelig. På disse tre kampene har vi jo også skapt nærmere tjue sjanser. Dessuten fremstår Haglund mer offensiv og trygg i sine uttalelser, som nå sist før kampen mot Sarpsborg der han sier at laget skal ut å sette tonen fra start, vinne taklinger og være aggressive. Det er ikke lenge siden tonen var langt mer defensiv, virker som om han føler ting går i riktig retning.

        Klarer gamlehjemmet holde seg noenlunde friskt kan det bli en god siste halvdel av sesongen.

        Kommentar

        • OptimistFugl
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2008
          • 462

          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
          Vi har tatt oss inn på en femteplass på VG-statistikken over lag med flest gjenvinninger pr. kamp. Nå veit jeg ikke hvor mye lavere vi har ligget før, men noe sier meg at de tre siste kampene har løftet oss ganske betydelig. På disse tre kampene har vi jo også skapt nærmere tjue sjanser. Dessuten fremstår Haglund mer offensiv og trygg i sine uttalelser, som nå sist før kampen mot Sarpsborg der han sier at laget skal ut å sette tonen fra start, vinne taklinger og være aggressive. Det er ikke lenge siden tonen var langt mer defensiv, virker som om han føler ting går i riktig retning.

          Klarer gamlehjemmet holde seg noenlunde friskt kan det bli en god siste halvdel av sesongen.
          Pluss på med at vårt største effektivitetsproblem er overlatt til en bunnkollega er det grunn til å være optimistisk

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            Skader igjen, noen glemte pillekuren på morran.

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              Må si jeg er imponert over hvordan vi spiller om dagen. Har vært klart best og skapt mest sjanser mot Molde, sarp, trøndra, start og et lag til som jeg ikke gidder å ta med. Bunnsolide defensivt. Kun keepertabbe og selvmål vi slipper inn. Sjansemessig har vi vært tragisk dårlige men hvis vi får en målscorer har vi noe ingen andre i Tippeligaen har i år (7 mål på 17 kamper og toppscorer er best).

              Er veldig spent på om vi klarer å holde denne kvaliteten oppe fremover. Kommer BHR tilbake i toppslag og vi starter å putte sjansene våre kan det bli gøy fremover.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • Seb.R
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 4159

                Medregnet poengene vi burde fått mot RBK og Søpla ville vi nå ligget på 4. plass. Vel og merke før de andre lagene har spilt, men allikevel. Fortsatt bitter...

                Blir spennende å se hva som skjer framover nå, basert på de gode prestasjonene i de siste kampene. Nå har vi spilt to kamper vi MÅTTE vinne i bunnen. Veldig spent på hvordan vi takler å møte Viking borte. Spesielt med PVM borte.

                Mange snakker om at det er gjevnt i bunn, men det er jaggu meg ikke mange poengene som skiller lagene oppover på tabellen heller. Fortsatt massevis av poeng igjen til å snu sesongen til noe positivt. For å ikke snakke om cupen!
                www.sebastianramsland.com
                www.twitter.com/sebramsland

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Fem fete naturgresskamper på rad i vente, en langt viktigere detalj enn hvilket lag som står på andre siden.

                  Kommentar

                  • Serbern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 5496

                    6 poeng mot regjerende seriemester er ikke noe vi klarer hvert år. Noen som har oversikt når sist vi klarte det?

                    Kommentar

                    • Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

                      Blir veldig overraska hvis det ikke var mot vif i 2006.

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7104

                        Jeg så Atta Aneke utenfor stadion i går sammen med en afrikansk kar, en skikkelig muskelbunt som så ut til å være iallfall fire-fem år eldre enn 18 år, som Fred Friday er (jeg har ikke sett FF selv, så det er jo mulig det var ham). Noen som vet hvem dette eventuelt kan være?
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

                          Opprinnelig skrevet av trigz
                          Noen som vet hvem dette eventuelt kan være?
                          Livvakta hans?
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                          Kommentar

                          • trosten
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Jun 2010
                            • 52

                            Aneke hadde med seg Friday på kampen,
                            han regnet med at Friday snart ble klar.
                            Den andre som var med Aneke var IKKE fotballspiller sa han.

                            Kommentar

                            • Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

                              Åpenbart ikke spiller. Kan jo ha vært hvem som helst, men tenkte han var over tretti.
                              Ni principe ni rey...

                              D10S!

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7104

                                Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                Åpenbart ikke spiller. Kan jo ha vært hvem som helst, men tenkte han var over tretti.
                                Da lurer jeg på hvor mange han hadde med seg. Karen jeg så vil jeg tippe var 24-25.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

                                  Men da kan vi jo alle møtes på midten og kalle ham 26? Det var ikke Friday eller noen ungfole i tenåra fra Niger Tornadoes, i alle fall.
                                  Ni principe ni rey...

                                  D10S!

                                  Kommentar

                                  • Ola
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 1651

                                    Kommer vi godt gjennom august, med minst 6 poeng og ingen skader, så kan høsten bli utrolig spennende. Jeg er blitt optimist og tipper 4. plass til slutt.

                                    Kommentar

                                    • Oddis
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2006
                                      • 2744

                                      Opprinnelig skrevet av Ola
                                      Kommer vi godt gjennom august, med minst 6 poeng og ingen skader, så kan høsten bli utrolig spennende. Jeg er blitt optimist og tipper 4. plass til slutt.
                                      Fy faen det hadde vært kult med Europa-cup igjen! Om så bare kvalikk!
                                      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        Opprinnelig skrevet av Oddis
                                        Fy faen det hadde vært kult med Europa-cup igjen! Om så bare kvalikk!
                                        I serien er det kun 2. og 3. plass som holder. Vi må nok vinne cupen, evt møte seriemester i cupfinale for å få e-cup. (Tromsø fikk e-cup pga fair-play i år). Er vel lite sannsynlig at vi får e-cup på fair-play selv om Kärjeng-fadesen var basert på dette.

                                        Kommentar

                                        • fjacob82
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 1507

                                          Da kommer det tydeligvis en ny forsvarsspiller inn i laget. Han nye er 20 år og kan vel da kalles ett talent, men hva med våre egne? Stiller nå Høibråten og Gabrielsen (når han er frisk) bak eller foran han nye i køen?
                                          Skal Høibråten drilles inn på en vb posisjon for å dekke opp Stian i tilfelle skade og salg?

                                          Ikke helt overbevist over dette kjøpet. Ville heller sett at vi lot Høibråten få sjangsen hvis det ble en mulighet.
                                          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                          *Brasseberget*

                                          Kommentar

                                          Working...