LSK anno 2013
Collapse
X
-
Etter min mening er innlegget for diplomatisk når det gjelder keeperkarakteristikken. Han er overspent i de fleste situasjoner. Sammenstillingen av nasjonalitet og bibelreferanse om treneren, derimot, setter jeg på tidspunktkontoen, midnattstider på en helgedag :-)Kommentar
-
En jobb NFF må ta sammen med klubbene, da dette er ett problem for hele Tippeligaen, og ikke bare LSK. Tippeligaen har ett stort problem som produkt om dagen. Som jeg har skrevet tidligere, så er LSK faktisk en av de klubbene som har merket publikumsnedgangen minst, så vi må ha gjort noe riktig der mange andre har gjort feil. Er uansett ett langt større potensial for oss enn det vi får ut i dag, men er redd for at fotballnorge må jobbe sammen for å få folk tilbake på arenaen.Kommentar
-
Om jeg ikke husker feil, snakker man om 50.000 nye innbyggere i Lillestrøm-området innen ca 20 år. Til tross for de siste års nedturer, bør mulighetene ligge veldig godt til rette for å øke publikumsoppslutningen markant i årene fremover. Men, og det er et stort men: Klubben må ha et attraktivt produkt å selge og de må ha en god plan for hvordan de skal tiltrekke seg en del av alle de nye innbyggerne. Mulighetene burde absolutt være der for å bygge en storklubb i norsk målestokk igjen. Spørsmålet er om vi har den nødvendige kompetansen i klubben til å se og gripe disse mulighetene. Basert på de siste års historie, er jeg skeptisk til det.Kommentar
-
Om jeg ikke husker feil, snakker man om 50.000 nye innbyggere i Lillestrøm-området innen ca 20 år. Til tross for de siste års nedturer, bør mulighetene ligge veldig godt til rette for å øke publikumsoppslutningen markant i årene fremover. Men, og det er et stort men: Klubben må ha et attraktivt produkt å selge og de må ha en god plan for hvordan de skal tiltrekke seg en del av alle de nye innbyggerne. Mulighetene burde absolutt være der for å bygge en storklubb i norsk målestokk igjen. Spørsmålet er om vi har den nødvendige kompetansen i klubben til å se og gripe disse mulighetene. Basert på de siste års historie, er jeg skeptisk til det.Kommentar
-
Jeg vil bare si at alle dere som er negative til lagets prestasjoner. Dette året har gitt meg optimism. Dels fordi vi første gang på lenge har ballen mer en motstanderen, dels fordi vi så og si aldri blir slått klart. Det er jevnt I alle kamper og tilfeldighetene avgjør. Vi har et godt lag og en god trener. I mine øyne har vi I år manglet en god spiss og en bredere stall. jeg er optimist men litt betenkt over at alle er så negative I Lillestrøm. 40 år!!!!Kommentar
-
Jeg vil bare si at alle dere som er negative til lagets prestasjoner. Dette året har gitt meg optimism. Dels fordi vi første gang på lenge har ballen mer en motstanderen, dels fordi vi så og si aldri blir slått klart. Det er jevnt I alle kamper og tilfeldighetene avgjør. Vi har et godt lag og en god trener. I mine øyne har vi I år manglet en god spiss og en bredere stall. jeg er optimist men litt betenkt over at alle er så negative I Lillestrøm. 40 år!!!!Kommentar
-
Kommentar
-
Du mener det betyr det samme som "med unntak av Aafk"?
Dessuten heter det "så å si"
kilde: http://www.korrekturavdelingen.no/Va...rivefeil_s.htmLast edited by Stan; 04.10.2013, 20:01.Kommentar
-
Dessuten heter det "så å si"
kilde: http://www.korrekturavdelingen.no/Va...rivefeil_s.htm"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Det som dem ikke har i Haugesund som kom frem i debatten på tv 2 sport er en haug med mennesker som skal mene noe hele tiden og kritisere og syte. Treneren og spillerne får jobbe i fred. Det kom frem en god sammenligning da Haugesund har solgt tre veldig gode spisser og ingen sa noe. Det kom frem nye. I Brann ville Gustavino hjem. Da var helvete løst i Bergen. Samme er det i Godset. Deila og Flo får jobbe i fred. Samme problem er det i Viking og Lillestrøm. Det er for gjævlig at spillere må stå å forklare seg for ufc og andre som skriker så fråden står og nesten truer spillerene til å yte.Kommentar
-
Det som dem ikke har i Haugesund som kom frem i debatten på tv 2 sport er en haug med mennesker som skal mene noe hele tiden og kritisere og syte. Treneren og spillerne får jobbe i fred. Det kom frem en god sammenligning da Haugesund har solgt tre veldig gode spisser og ingen sa noe. Det kom frem nye. I Brann ville Gustavino hjem. Da var helvete løst i Bergen. Samme er det i Godset. Deila og Flo får jobbe i fred. Samme problem er det i Viking og Lillestrøm. Det er for gjævlig at spillere må stå å forklare seg for ufc og andre som skriker så fråden står og nesten truer spillerene til å yte.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
De har jo også fått jobbe i fred i mange år. Det er liksom poenget. Bygd opp lagene uten for mye impulser utenifra. Hos oss bla er det klaging etter et eller to år. Og dette gjelder alle trenerne vi har hatt de siste 5,6 årene. Kanskje minus Uwe da.Kommentar
-
Du mener en eller to månede med seriefotball? Selvsagt en forbanna ukultur. Greit at man skal stille krav og kunne gi konstruktiv kritikk, men enkelte rundt klubben kommer jo bare med en surmaga kritikk som ikke ligner noe - og den skal helst gå som rene hakk i plata.
Og man må faktisk innse at LSK pr d.d. ikke er noe topplag. Det skal LSK være, men man må bygge opp store deler av mentaliteten, spillet og vinnerkulturen på nytt. Er ikke gjort over natta. Noen roper jo på Arne med jevne mellomrom og sier han kan ta klubben ut av skyggen. Det kan han sikkert, men vil det bli noe langvarig? Det har jeg null tro på. Bygg videre på det man har startet med. Ønsker ikke Haglund å forlenge, da MÅ klubben gå etter Norling om Haglund ender opp i MFF. Klubben må ikke gå i den fella å starte på ett nytt prosjekt igjen. Det har tydligvis få av tilskuerne og supporterne tålmodighet til.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Datt helt av i siste setning. Hvorfor MÅ klubben gå etter en trener som stort sett bare har fått sparken der han har vært? Barnehagetilstanden i Malmö virker alt annet enn profesjonelt.Kommentar
-
Et lite poeng det ja. Hvis Haglund drar så håper jeg virkelig Kristinsson trener LSK neste år. Har aldri sett Reykjavik, men ut i fra rapportene så spiller dem bra fotball og leder (vant?) serien...................Kommentar
Kommentar