Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kjipt at vi ikke klarte å dra i land seieren idag, men alt i alt en god "streak" på slutten av sesongen og en helt grei tabellplassering. Godt å være topp 10 etter å surfra på nedrykkstreken siste årene.
God stemning med gutta på Martins etter kampen. Ser fra til 2013 allerede. God Jul og Godt nyttår! Ser fram til juleryktene!
Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFL
Bare Nystuen som får godkjent defensivt??? Hva med banens klart beste spiller, Stian Ringstad? Gutten leverte sin beste kamp for oss i kveld, hadde vel knapt en feilpasning og dro av motspillere et eller annet sted i nærheten av tjue ganger. Er ikke hans skyld at det var INGEN å sikte på i boksen når han raida og kom i leggposisjon. Haugesund skapte ALT gjennom midten og ned venstra si, ingenting overhodet på siden hans. Spiller han sånn på vb neste sesong skal til og med jeg slutte å mase om at han burde være ving. Da har vi den sykeste venstresida på tjue år sammen med Bolly. Kan være venstresida de neste fem åra om vi får beholde dem så lenge.
Du har aldeles rett. I ren frustrasjon glemte jeg vår bestemann i dag.
Last edited by G-Man; 19.11.2012, 06:49.
Begrunnelse: skrivefeil
Synes det er i overkant mye sutring etter kampen. Mye surr og katastrofale defensive løsninger, samt trøblete forover, MEN - jeg er 100% sikker på at vi bare var en skade på Bolly unna komfortabel seier. Han lekte seg på venstrekanten, men etter skaden ble det naturlig nok lite løping og kreativiteten vår forsvant. (Og nei - jeg synes ikke det er greit at vi tilsynelatende er så avhengige av en spiller for å skape noe.)
- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Kommentar