Lillestrøm - Haugesund , Åråsen Stadion, søndag 18. november 2012 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ynnor
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 857

    #21
    Hadde vært noe med 3-0 ledelse fem minutter før slutt og satt inn begge. Arild klarer vel å stå ved 16 meteren og hadde ikke forbauset meg om han hadde netta heller

    Kommentar

    • *46*

      #22
      Opprinnelig skrevet av ynnor
      Hadde vært noe med 3-0 ledelse fem minutter før slutt og satt inn begge. Arild klarer vel å stå ved 16 meteren og hadde ikke forbauset meg om han hadde netta heller
      Han er ikke i stallen lenger. Ble skrevet ut i august.

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #23
        Han er meldt inn som spiller for høsten også. Skjønner ikke hvorfor han ikke kan få noen minutter. Han fortjener det.

        Kommentar

        • *46*

          #24
          Opprinnelig skrevet av Lars
          Han er meldt inn som spiller for høsten også. Skjønner ikke hvorfor han ikke kan få noen minutter. Han fortjener det.
          Ser det nå at han ligger inne. Er 110 % sikker på at han var ute av lista sist gang jeg så etter.

          Han burde få noen minutter. Få avslutte med verdighet!

          Kommentar

          • holmiz
            The kjøkken-kanariz
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6064

            #25
            Her har fugla all grunn til å gi full gass og ikke gi seg før vi har scora nok mål til å gå forbi FKH (og søpla) på tabellen. Gjør vi det så vinner jeg veddemålet med en kollega om hvem som havner lengst opp på tabellen av FKH og LSK, og det hadde vært helt episk å dra inn ei kasse øl med en sånn sesongavslutning!
            Hilsen Anders

            Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              #26
              Det er jo nå vi får se om det finnes noe baller i dette laget.. Uten press/forventninger funker det greit, med press/forventninger går det som regel i dass med hele dritten! Nå er det bare å kjøre på, lage en stor fotballfest som bare Åråsen kan med storseier og fin hyllest av Søgård + Sundgot.

              Kommentar

              • Serbern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 5496

                #27
                Økonomisk vil klubben tjene nesten 300.000 mer på å hoppe opp fra 9. til 7.plass

                Kommentar

                • A.Bilet
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2005
                  • 808

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Serbern
                  Økonomisk vil klubben tjene nesten 300.000 mer på å hoppe opp fra 9. til 7.plass

                  http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3514000.ece
                  Kan dekke bota det
                  A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                  Twitter-bruker

                  Kommentar

                  • Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

                    #29
                    Sundgot sier til Svesengen i LSK-magasinet at han håper på å få 5 minutter mot Haugesund. Skjønner ikke hvorfor dette ikke har blitt vedtatt for lenge siden. Er man sååå opptatt av å komme én eller to plasser opp på tabellen at man ikke vil risikere noe? Når fikk man pokal for 7. plass? Det vi taper økonomisk, kan vi tjene inn på ekstra tilskuerinntekter. Det er MANGE som vil komme og ta et skikkelig farvel med Espen og Arild - HVIS de kommer på banen!

                    Kommentar

                    • Ola
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 1651

                      #30
                      Vet du hva, jeg driter faktisk i resultatet fra denne kampen. Jeg vil se Sundgot og Søgård på banen!

                      Dette handler om identitet og ære av to klubbspillere som har blødd for klubben i over 20 år tilsammen, aldri gjort noe kødd, og vært unikum for Sportsklubbens sjel og identitet. Søgård og Sundgot er faktisk helt unike i denne sammenheng og man kan telle på en hånd sånne klubbspillere i LSK gjennom de siste 25 år.

                      Gi dem siste 15 uansett kamputfall!!

                      Kommentar

                      • *46*

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Ola
                        Søgård og Sundgot er faktisk helt unike i denne sammenheng og man kan telle på en hånd sånne klubbspillere i LSK gjennom de siste 25 år.
                        Tilsammen har dem 754 kamper og 170 mål i serie og cuper.

                        Kommentar

                        • Gyras
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Nov 2003
                          • 62

                          #32
                          Lange intervjuer med både Espen og Arild i siste utgave av LSK-magasinet, som dumpet ned i postkassa i går.

                          Arild røper i intervjuet at han allerede har diskutert med sportslig ledelse om det er mulig å få noen minutter på tampen av kampen.

                          Sitat; det beste ville være å komme inn på 0-0 for å avgjøre kampen, men vi får se. Det kommer litt an på både resultatet og hvordan det utvikler seg. Jeg takker ja hvis jeg får tilbudet om å spille i den siste kampen. Det ville selvsagt vært best å avslutte på banen. Sitat slutt.

                          Jeg blir hvert fall ikke overrasket om begge to spiller noen minutter på søndag.

                          Kommentar

                          • Totti21
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3499

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Gyras
                            Lange intervjuer med både Espen og Arild i siste utgave av LSK-magasinet, som dumpet ned i postkassa i går.

                            Arild røper i intervjuet at han allerede har diskutert med sportslig ledelse om det er mulig å få noen minutter på tampen av kampen.

                            Sitat; det beste ville være å komme inn på 0-0 for å avgjøre kampen, men vi får se. Det kommer litt an på både resultatet og hvordan det utvikler seg. Jeg takker ja hvis jeg får tilbudet om å spille i den siste kampen. Det ville selvsagt vært best å avslutte på banen. Sitat slutt.

                            Jeg blir hvert fall ikke overrasket om begge to spiller noen minutter på søndag.
                            Hadde han kommet inn noen minutter før slutt og scoret ett mål hadde det vært på høyde med Occean sine mål i cupfinalen for min del.

                            Kommentar

                            • HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6079

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Gyras
                              Arild røper i intervjuet at han allerede har diskutert med sportslig ledelse om det er mulig å få noen minutter på tampen av kampen.

                              Sitat; det beste ville være å komme inn på 0-0 for å avgjøre kampen, men vi får se. Det kommer litt an på både resultatet og hvordan det utvikler seg. Jeg takker ja hvis jeg får tilbudet om å spille i den siste kampen. Det ville selvsagt vært best å avslutte på banen. Sitat slutt.

                              Jeg blir hvert fall ikke overrasket om begge to spiller noen minutter på søndag.
                              Haglund er veldig avvisende til dette, så det skjer nok ikke.

                              Det sportslige går foran og det er andre spillere som kan gjøre en bedre jobb enn Arild akkurat nå.

                              Skjønner til dels Haglund ettersom vi har begrensa plass på benken og mange spillere som fortjener å være med.

                              Kommentar

                              • DoubleHi5
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2011
                                • 4073

                                #35
                                Jeg ser at Haglund har blitt rimelig kjepphøy etter et par-tre seiere. Han snakker om "all in" mot Haugesund, hva nå det betyr. Det blir jo spennende å se! Haglund har så langt ikke vist noe som skulle tilsi at han er en god nok trener for å ta LSK tilbake til toppen av norsk fotball, så det hadde kanskje kledd ham bedre å fortsatt vise en smule ydmykhet?
                                Da synes jeg Espen Nystuen viser mer realisme når han sier: - Jeg synes vi i første rekke skal konsentrere oss om å slå Haugesund, så får vi telle opp etterpå.
                                Elska þetta félag

                                Kommentar

                                • Seb.R
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 4159

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                  Jeg ser at Haglund har blitt rimelig kjepphøy etter et par-tre seiere. Han snakker om "all in" mot Haugesund, hva nå det betyr. Det blir jo spennende å se! Haglund har så langt ikke vist noe som skulle tilsi at han er en god nok trener for å ta LSK tilbake til toppen av norsk fotball, så det hadde kanskje kledd ham bedre å fortsatt vise en smule ydmykhet?
                                  Da synes jeg Espen Nystuen viser mer realisme når han sier: - Jeg synes vi i første rekke skal konsentrere oss om å slå Haugesund, så får vi telle opp etterpå.
                                  Ser ikke helt problemet her. Haglund går offensivt ut og er veldig klar på at han ønsker høyest mulig plassering på tabellen. Er dette feil? Det er forståelig at fansen ønsker spilletid for Sundgot og Søgård, men en trener bør alltid ta ut det laget som han mener vil bli vanskeligst å slå.

                                  Hadde Haglund gått ut i forkant av kampen og sagt tydelig ifra om at Sundgot og Søgård skal få spilletid, så ville det garantert kommet syting på forumet fordi klubben da ville gitt signaler om at de ikke ønsker å havne høyest mulig på tabellen.
                                  www.sebastianramsland.com
                                  www.twitter.com/sebramsland

                                  Kommentar

                                  • Martin83
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2007
                                    • 794

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Seb.R
                                    Det er forståelig at fansen ønsker spilletid for Sundgot og Søgård, men en trener bør alltid ta ut det laget som han mener vil bli vanskeligst å slå.
                                    Hva med en testimonialkamp på nyåret i LSK-hallen?

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6079

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Martin83
                                      Hva med en testimonialkamp på nyåret i LSK-hallen?
                                      Det er uansett stadig showkamper med tidligere lsk-helter, så vi får uansett sett dem i gult og å hylle dem igjen.

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        #39
                                        Blir feil mot spillerne som kjemper om en plass på benken. Arild har ikke spilt ett minutt i år og det blir fort litt demotiverende for de andre om han skal få et innhopp kun for innhoppets skyld. Hadde elska å se Arild ute på matta en siste gang, men det føles litt useriøst. Hadde stallen sett ut som den gjorde i fjor høst hadde det kanskje vært aktuellt.
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        • superbøffel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 5611

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av andersmm
                                          Blir feil mot spillerne som kjemper om en plass på benken. Arild har ikke spilt ett minutt i år og det blir fort litt demotiverende for de andre om han skal få et innhopp kun for innhoppets skyld. Hadde elska å se Arild ute på matta en siste gang, men det føles litt useriøst. Hadde stallen sett ut som den gjorde i fjor høst hadde det kanskje vært aktuellt.
                                          Tipper det er mer motiverende for unggutta at både klubb, supportere og publikum tar vare på og hyller sine lojale helter.
                                          Enøyd i de blindes dal.

                                          Kommentar

                                          Working...