Det har kanskje blitt en for utprega skyttergravsmentalitet her inne. Men jeg tror ingen har noen moralsk hevd på det å skape et godt debattklima her inne. Totti21s ironiske innlegg like etter kampslutt igår illustrerer egnetlig godt hvorfor debatten blir som den blir her inne, man får på en måte det man etterspør. Greia er at jeg egentlig er enig med Totti i det aller meste han har å dele om fotball og LSK, men jeg er nok ikke like positivt innstilt som ham hva angår LSKs muligheter til å hevde seg med det Haglund har å jobbe med. Det er mulig jeg er negativ og pessimistisk, men jeg vil selv hardnakket påstå at jeg er en optimist med erfaring. Og å bli kalt medgangssupporter etter å ha fulgt LSK siden barnsbein faller rett og slett på sin egen urimelighet, og det skriver jeg på generelt grunnlag, ikke til deg spesielt.
Men det er mye frustrasjon der ute, og det skrevne ord rammer ofte hardere enn det er ment. Mye av frustrasjonen tror jeg bunner i en klubb som man føler konstant er på etterskudd og som i gjøren og laden oppfører seg som om man hele tiden er satt på tiltalebenken av omgivelsene. En klubb og en ledelse som har vendt seg bort.
Hva som hadde skjedd på 16.maikampen uten tiltaket og kritikken fra KFL er et spørsmål som fortsatt henger i lufta, for å ta ett eksempel.
Men det er mye frustrasjon der ute, og det skrevne ord rammer ofte hardere enn det er ment. Mye av frustrasjonen tror jeg bunner i en klubb som man føler konstant er på etterskudd og som i gjøren og laden oppfører seg som om man hele tiden er satt på tiltalebenken av omgivelsene. En klubb og en ledelse som har vendt seg bort.
Hva som hadde skjedd på 16.maikampen uten tiltaket og kritikken fra KFL er et spørsmål som fortsatt henger i lufta, for å ta ett eksempel.
Kommentar