Treningskamper 2013
Collapse
X
-
Det er forskjell på å informere og å "markedsføre". En liten notis på lsk.no og et hint til RB og KFL bør ikke koste store ressurser fra markedsavdelingen.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Ja, det ville nok ha krevd uante ressurser fra marked. Dette er ikke verdens undergang og man kan jo spørre seg om klubben helst ikke ønsker tilskuere til denne kampen. Men det jeg synes dette viser, er at vi ikke har en markedsavdeling i klubben som er våkne og "på nett". Hvis de hadde sett verdien av å informere, kunne dette ha vært ordnet på fem minutter.Elska þetta félagKommentar
-
1-0 etter 15, PVM med ball i midten, hard kule med venstra ut til Fofana på venstre som legger inn med sin venstre til Riise som avslutter på første tøtsj med venstra. Overraskende nok, nede til ventstre for Hansen.TS05 - Felt CKommentar
-
1-0 til pause. Odd er med fram til vår goal, etter det har det kun vært 2-3 spede forsøk. Vi spiller vårt spill, presser samla, bruker venstresida mye, lykkes med noe småflikking i midt og slår innimellom langt, men på fot, mot Erling. Fugla er langt nærmere to enn Odd er utligning. Piermayr har ikke vært bunnsolid på vår HB, har heller ikke så solide oppspill som jeg håpa på. Og så er det selvsagt ikke Hansen som står for Odd, noe jeg først antok da det var en ufordragelig fyr i grønt med sånn liksommørk stemme. Ser ut som Magnar og Mjelde skal inn etter, eller like etter, pause.TS05 - Felt CKommentar
-
Spilte vel kamp for u18 i går?
Kommentar
-
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Jeg har ikke sett kampen, men ut ifra liveoppdateringer virker dette som en bunnsolid gjennomkjøring. Scorer to - og slipper ikke til Odd en eneste målsjangse. Oppløftende!Kommentar
Kommentar