Treningskamper 2013

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Joha
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 314

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
    Lamine er vel han her: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article6707371.ece

Mohamed Lamine Doumouya (18) fra Elfenbenskystenumouya
    Noen som vet hvor gode disse afrikanererene er som skal trene med lsk

Kommentar

• WAK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 969

Blir spennende å se hvordan vi klarer oss uten BHR sentralt på midten. Det er veldig mange som maser om at BHR ikke kan spille sentralt. Jeg er enig at han at han har for mange balltap og ikke er den tilrettleggeren vi trenger sentralt. Men tror ikke folk ser den jobben han gjør med å løpe utrettlig og være oppe i nesten alle situasjoner.

Den bakre firern ser greimut men ville gjort endringer ellers;

Palmason - Mjelde - PVM - Fofana

Johan/Ohi

Knudtzon

Når verken Helstad eller Guldbrandsen spiller synes jeg det er selvklart at Knudtzon spiller på topp etter hva han har vist der tidligere.

Kanskje dumt at PVM ikke spiller på sin favoritplass som hengnde spiss. Men tror vi trenger en fighter med løpekapasistet og kreativiet på midten når BHR er ute. Palmason og Mjelde blir for treige og kommer til å slite med å komme opp i motspillerne tror jeg.

Johan har begynt å vise litt form som back de siste kampene før ferien. Skulle likt å se hva han kan få til i en offensiv rolle hvis formen virkelig er i anmarsj. Gi han en fri rolle i denne kampen å se hva han får til.

Fofana synes jeg har gjort det best som kant. Skal han spille spiss må ham ihvertfall han stor serk spiller ved siden av seg.

Hacken er vel ikke all verden av lag. Hadde noen spillere ute og skulle prøve en del spillere så vi burde klare seier. Men med dette laget er jeg langt fra sikker ;-)

Kommentar

• mats
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2008
        • 621

Opprinnelig skrevet av WAK
        Blir spennende å se hvordan vi klarer oss uten BHR sentralt på midten. Det er veldig mange som maser om at BHR ikke kan spille sentralt. Jeg er enig at han at han har for mange balltap og ikke er den tilrettleggeren vi trenger sentralt. Men tror ikke folk ser den jobben han gjør med å løpe utrettlig og være oppe i nesten alle situasjoner.

Den bakre firern ser greimut men ville gjort endringer ellers;

Palmason - Mjelde - PVM - Fofana

Johan/Ohi

Knudtzon

Når verken Helstad eller Guldbrandsen spiller synes jeg det er selvklart at Knudtzon spiller på topp etter hva han har vist der tidligere.

Kanskje dumt at PVM ikke spiller på sin favoritplass som hengnde spiss. Men tror vi trenger en fighter med løpekapasistet og kreativiet på midten når BHR er ute. Palmason og Mjelde blir for treige og kommer til å slite med å komme opp i motspillerne tror jeg.

Johan har begynt å vise litt form som back de siste kampene før ferien. Skulle likt å se hva han kan få til i en offensiv rolle hvis formen virkelig er i anmarsj. Gi han en fri rolle i denne kampen å se hva han får til.

Fofana synes jeg har gjort det best som kant. Skal han spille spiss må ham ihvertfall han stor serk spiller ved siden av seg.

Hacken er vel ikke all verden av lag. Hadde noen spillere ute og skulle prøve en del spillere så vi burde klare seier. Men med dette laget er jeg langt fra sikker ;-)
        on Knudsen - Fredrik Stoor, Anders Østli, Frode Kippe, Stian Ringstad - Erling Knudtzon, Palmi Rafn Palmason, Erik Mjelde, Johan Andersson - Petter Vaagan Moen, Moryké Fofana

Kommentar

• Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

1-0 til Häcken

Mål Häcken, 1 - 0 Nasiru Mohammed. Zuta slår frisparket. Kippe header ballen i en Häcken-spiller før Mohammed får den på straffemerket. Han kliner den ned mot Knudsens venstre hjørnet. Keepervikaren kan ikke lastes for den.
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

2-0...

Mål Häcken, 2 - 0 Moestafa El Kabir. Häcken klarerer langt etter det lange kastet fra Stoor. Ringstad feilberegner helt på midstreken og ballen går over ham. El kabir løper forbi Ringstad og fosser mot mål og setter ballen til side for Knudsen. Den må Ringstad helt og fullt ta på sin kappe.

Kommentar

• GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

Vi skulle få opp tempoet ifølge Halgund, men fortsetter med de komplett verdiløse lange innkastene til Stoor.

Kommentar

• SAEDbeger
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2006
                • 421

hodeskade på stoor nå. viktig å skade flest mulig før serien begynner igjen!

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

3-0. slakt

Mål Häcken, 3 - 0 René Makondele. Innlegg fra høyre. Makondele kommer på blindsiden av innbytter Scheel bak i feltet og hamrer ballen i lengste hjørnet.

Kommentar

• GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

Stakkars Scheel. Nok en harrytur der vi ender som slakt.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

Scheel hadde vært på banen i kun noen få sekunder før han ble innblandet i et baklengsmål.

Kommentar

• GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

"LSK sliter med å få til noe eget spill og blir til tider spilt lave."

Akkurat som forventa egentlig.

Kommentar

• Rune
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2008
                          • 1229

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                          3-0. slakt

Mål Häcken, 3 - 0 René Makondele. Innlegg fra høyre. Makondele kommer på blindsiden av innbytter Scheel bak i feltet og hamrer ballen i lengste hjørnet.

Ikke så veldig overraskende hvis laget kjørte buss til Sverige i dag tidlig. Sikkert pinne stive i beina etter fire timer i buss.

Komplett meningsløs kamp. Burde heller funnet en lokal motstander. Hvis det bare handler om å få i gang beina kunne man like gjerne spilt mot et lokalt 1. eller 2.divisjonslag, eventuelt brukt 1.laget i rekruttkampen i morgen.
                          "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

Er vel dessverre en returkamp som lå i pakka etter at de var her i oppkjøringa. Tap i dag med null utbytte, svekka lag i viktig rekruttkamp i morra.

Kommentar

• jeykey
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2012
                              • 452

Må noen ta fra Scheel lønningsposen. Vann, knekkebrød og date med Tom Nordli. Dette går ikke.

2107675-not_sure_if_serious_2.jpg
                              "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                              - Sitat Grusom B

Kommentar

• GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

Hmm, ligger under 0-3 i en kamp treneren har sagt man tar på største alvor og der man skulle få inn tempo i spillet. Rapportene beskriver en kamp der vi til tider blir rundspilt nettopp med tempo, og ikke minst samhandling, som sterke faktorer. Er ikke vanskelig å se for seg en sentral midtbane i LSK som blir overkjørt, det skjer jo her hjemme også.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

LSK har ikke gjort noen bytter i pausen, men Knudtzon har blitt flyttet opp på topp og Fofana spiller dermed ute til høyre på midtbanen.

Kommentar

• krisbj
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Dec 2009
                                    • 95

Mål Lillestrøm, 4 - 1 Anders Østli. Målgivende pasningErik Mjelde. Vaagan Moen slår et frispark inn fra høyre hvor Mjeklde vinner hodeduellen på bakerste stolpe. Han header inn i feltet hvor Østli rager høyest og stanger inn reduseringen.

Kommentar

• WAK
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2006
                                      • 969

Opprinnelig skrevet av mats
                                      on Knudsen - Fredrik Stoor, Anders Østli, Frode Kippe, Stian Ringstad - Erling Knudtzon, Palmi Rafn Palmason, Erik Mjelde, Johan Andersson - Petter Vaagan Moen, Moryké Fofana
                                      Ja jeg skjønte det var de vi startet med men ville heller startet med de nevnte spillerne.

Kommentar

• GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

Hjemmelaget har byttet ut mer enn halve laget, LSK har gjort to bytter, likevel har vi visst mer enn nok med å forsvare oss.

Kommentar

• jonfugl
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Jun 2009
                                          • 181

Ydmyket

Kommentar

Working...