Så er vi igang igjen..... Hvorfor kan vi ikke gjøre dette på en enkel måte...http://www.lsk.no/news/article/1qja9...get-er-stoppet
Sesongkort 2013
Collapse
X
-
Jeg får flashback til i fjor. Det kom stadig mailer som lovet at kortene var ferdige, de skulle sendes i posten o.s.v, o.s.v. Det skulle bli gratis inngang på treningskamper, men det ble jo aldri noe av siden de fordømte kortene aldri ble ferdige. Enden på visa var at vi måtte betale på treningskampene, og deretter stå i kø og hente kortene en time før første TL-kamp på Åråsen. Vi fikk fire konkrete lovnader på når kortene skulle komme med posten, men det ble elegant brutt hver eneste gang.
Vårt inntrykk var at det hele var særdeles amatørmessig løst, og lite tyder på at det blir bedre i år. Vi betaler for TL-kvalitet, og får servert handling verdig 5. divisjon. -
Jeg får flashback til i fjor. Det kom stadig mailer som lovet at kortene var ferdige, de skulle sendes i posten o.s.v, o.s.v. Det skulle bli gratis inngang på treningskamper, men det ble jo aldri noe av siden de fordømte kortene aldri ble ferdige. Enden på visa var at vi måtte betale på treningskampene, og deretter stå i kø og hente kortene en time før første TL-kamp på Åråsen. Vi fikk fire konkrete lovnader på når kortene skulle komme med posten, men det ble elegant brutt hver eneste gang.
Jeg skal uansett ha sesongkort og stresser ikke, men konstaterer at vinterens vakreste eventyr ligger an til å innfri alt av forventninger. Silly season der, altså.Kommentar
-
Da kan jeg konstantere at LSK bedriver aktiv apartheid, for når vi skulle på treningskamp forelå det ingen lister, og tross 4 skriftlige lovnader kom kortene aldri i posten. Det kan bare bli bedre i år, for å si det slik.Kommentar
-
Aktiv apartheid kan være fint det, bare du har riktig farge.
Sliter du med å komme inn med/uten frikort i hallen, kan du jo alltids løpe inn sammen med spillerne.
Kommentar
-
-
Har prøvd å fornye,men det er den samme gamle visa om igjen.Får ikke fornyet og samme problem har en av de som sitter på raden bak meg.
Blir den sedvanlige telefonen til billettselskapet noen dager før fristen går ut.Igjen!
Same procedure as every year....Kommentar
-
Nytt år, nye muligheter - gir aldri opp!Kommentar
-
Prøvde deretter å logge meg direkte på billettservice, og der er eneste salgsvare innen fotball medlemskap i FFK... Ja ja.
Køss meg i kaviarkrøsset!Team Wenche MyhreKommentar
-
Det funket brillefint for meg. Bare sånn for å balansere dette litt. Ta kontakt med LSK (63805660 / sesongkort@lsk.no) dersom du har problemer, så fikser de dette.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Inkompetansen i kontorene på Åråsen når nye høyder, om og om igjen. Det er så parodisk og trist at det bare blir latterlig. Etter "Sesongkort 10", "Sesongkort 11", og "Sesongkort 12" trådene, så er det like sikkert som at Grevinnen og Hovmesteren dukker opp på Nrk lille juleaften, at også en "Sesongkort 13" tråd dukker opp, etterhvert spekket med gode kundeopplevelser.
Men man kan jo alltids peke på underleverandører eller brukerfeil.Kommentar
Kommentar