Sesongkort 2013

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

Sesongkort 2013

Så er vi igang igjen..... Hvorfor kan vi ikke gjøre dette på en enkel måte...http://www.lsk.no/news/article/1qja9...get-er-stoppet
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3260

Jeg får flashback til i fjor. Det kom stadig mailer som lovet at kortene var ferdige, de skulle sendes i posten o.s.v, o.s.v. Det skulle bli gratis inngang på treningskamper, men det ble jo aldri noe av siden de fordømte kortene aldri ble ferdige. Enden på visa var at vi måtte betale på treningskampene, og deretter stå i kø og hente kortene en time før første TL-kamp på Åråsen. Vi fikk fire konkrete lovnader på når kortene skulle komme med posten, men det ble elegant brutt hver eneste gang.
    Vårt inntrykk var at det hele var særdeles amatørmessig løst, og lite tyder på at det blir bedre i år. Vi betaler for TL-kvalitet, og får servert handling verdig 5. divisjon.

Kommentar

• Gigi
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Sep 2009
      • 110

Opprinnelig skrevet av G-Man
      Jeg får flashback til i fjor. Det kom stadig mailer som lovet at kortene var ferdige, de skulle sendes i posten o.s.v, o.s.v. Det skulle bli gratis inngang på treningskamper, men det ble jo aldri noe av siden de fordømte kortene aldri ble ferdige. Enden på visa var at vi måtte betale på treningskampene, og deretter stå i kø og hente kortene en time før første TL-kamp på Åråsen. Vi fikk fire konkrete lovnader på når kortene skulle komme med posten, men det ble elegant brutt hver eneste gang.
      Sånn sett er årets opplegg med a) lansering og b) full stopp noen dager etterpå relativt oversiktlig og bare bittelitt mindre pinlig enn fjorårets. Foreløpig.

Jeg skal uansett ha sesongkort og stresser ikke, men konstaterer at vinterens vakreste eventyr ligger an til å innfri alt av forventninger. Silly season der, altså.

Kommentar

• jeykey
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2012
        • 452

Jeg fikk mitt i posten :-D
        "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
        - Sitat Grusom B

Kommentar

• Mingus
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Mar 2004
          • 193

Kortet mitt har også kommet som det skulle i posten de siste årene. Skal selvfølgelig ha sesongkort på feltet neste år også.

Kommentar

• Gjest

Sesongkortene hjemme hos meg har kommet i posten "i god tid" før seriestart,
            og de gratis treningskampene har jeg benyttet meg av i flere år.
            De har lister på shop'n over de som har rett til fribilletter.

Kommentar

• G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3260

Opprinnelig skrevet av daf
              Sesongkortene hjemme hos meg har kommet i posten "i god tid" før seriestart,
              og de gratis treningskampene har jeg benyttet meg av i flere år.
              De har lister på shop'n over de som har rett til fribilletter.
              Da kan jeg konstantere at LSK bedriver aktiv apartheid, for når vi skulle på treningskamp forelå det ingen lister, og tross 4 skriftlige lovnader kom kortene aldri i posten. Det kan bare bli bedre i år, for å si det slik.

Kommentar

• Gjest

Aktiv apartheid kan være fint det, bare du har riktig farge.

Sliter du med å komme inn med/uten frikort i hallen, kan du jo alltids løpe inn sammen med spillerne.

Opprinnelig skrevet av G-Man
                Da kan jeg konstantere at LSK bedriver aktiv apartheid, for når vi skulle på treningskamp forelå det ingen lister, og tross 4 skriftlige lovnader kom kortene aldri i posten. Det kan bare bli bedre i år, for å si det slik.

Kommentar

• SAEDbeger
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2006
                  • 421

Da er salget åpnet igjen! bare raske på folkens for her blir det fort utsolgt! fornya mitt i dag!

Kommentar

• El Caco
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2009
                    • 2286

Fornyet!
                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• Felt C
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2004
                      • 776

Har prøvd å fornye,men det er den samme gamle visa om igjen.Får ikke fornyet og samme problem har en av de som sitter på raden bak meg.
                      Blir den sedvanlige telefonen til billettselskapet noen dager før fristen går ut.Igjen!

Same procedure as every year....

Kommentar

• KFL109
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 1958

Kryss i taket! Greide plutselig å komme gjennom alle stegene for fornying av sesongkortet uten feilmeldinger.

Sesongkort på Kanarifeltet til 1500 kroner er dermed i boks.
                        Vidar Evje

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av KFL109
                          Kryss i taket! Greide plutselig å komme gjennom alle stegene for fornying av sesongkortet uten feilmeldinger.

Sesongkort på Kanarifeltet til 1500 kroner er dermed i boks.
                          Gikk feilfritt her også. Har aldri fornyet på nett før, da vi har endra litt på plassene fra år til år tidligere. Hadde trodd det skulle by på noe trøbbel, men helt smertefritt.

Nytt år, nye muligheter - gir aldri opp!

Kommentar

• scages
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 1292

Prøvd noen ganger nå, men gir opp. Det skal tydeligvis ikke være enkelt i 2012. Kompis av meg får det heller ikke til. Nå har jeg ikke hatt sesongkort siden 2010 sesongen, så det er sikkert der det ligger.

Kommentar

• fjacob82
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 1509

kort for 2013 i boks.... :-)
                              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                              *Brasseberget*

Kommentar

• Rp88
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Oct 2009
                                • 222

Da har jeg kjøpt meg julegave til meg selv sesongkort for 2013

Kommentar

• O'bello
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Oct 2007
                                  • 72

Opprinnelig skrevet av scages
                                  Prøvd noen ganger nå, men gir opp. Det skal tydeligvis ikke være enkelt i 2012. Kompis av meg får det heller ikke til. Nå har jeg ikke hatt sesongkort siden 2010 sesongen, så det er sikkert der det ligger.
                                  Funker faen ikke her heller!! Logger meg på via LSK.no, kommer meg inn på billett-faenskapen, og der er det faen meg umulig å få kjøpt noe som helst. FAEN!

Prøvde deretter å logge meg direkte på billettservice, og der er eneste salgsvare innen fotball medlemskap i FFK... Ja ja.

Køss meg i kaviarkrøsset!
                                  Team Wenche Myhre

Kommentar

• Rønnern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6690

Det funket brillefint for meg. Bare sånn for å balansere dette litt. Ta kontakt med LSK (63805660 / sesongkort@lsk.no) dersom du har problemer, så fikser de dette.
                                    Mvh Ronnie "The Runner"
                                    LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13278

En tanke:
                                      Bør man få tildelt et eller annet slags diplom eller ferdighetsbevis etter å ha klart å bestille sesongkort? Noe ala datalappen?

Kommentar

• Ola
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 1651

Inkompetansen i kontorene på Åråsen når nye høyder, om og om igjen. Det er så parodisk og trist at det bare blir latterlig. Etter "Sesongkort 10", "Sesongkort 11", og "Sesongkort 12" trådene, så er det like sikkert som at Grevinnen og Hovmesteren dukker opp på Nrk lille juleaften, at også en "Sesongkort 13" tråd dukker opp, etterhvert spekket med gode kundeopplevelser.

Men man kan jo alltids peke på underleverandører eller brukerfeil.

Kommentar

Working...