Marius Lundemo

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 4359

Vi får håpe dette er falsk alarm. Hvis ikke, graver LSK sin grav raskere enn jeg hadde forestilt meg. Riktignok sies det at ingen er uerstattelige, men når LSK for første gang på lang tid har funnet gull, vil et eventuelt salg av ham til en norsk klubb være den siste fallitterklæringen. Da sier man svært tydelig ifra at klubben har funnet sin plass - langt nede - i hierarkiet i norsk fotball. I mine øyne vil faktisk et eventuelt salg nå av Lundemo være verre enn salgene av Fredrik og Ruben.
    Elska þetta félag

Kommentar

• bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3030

Om Lundemo blir kjøpt av Molde skal jeg personlig drite i skoa til alle i den klubben. Når jeg er fyllesjuk! Da overgår de alt hva Rosenborg var. For en klubb full av shiiieeet
      I år så tar vi alt

Kommentar

• Dole
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2004
        • 1646

Opprinnelig skrevet av bjarmann
        Om Lundemo blir kjøpt av Molde skal jeg personlig drite i skoa til alle i den klubben. Når jeg er fyllesjuk! Da overgår de alt hva Rosenborg var. For en klubb full av shiiieeet
        Tja, Molde er vel heller grunnen til at vi ikke er konk.

Kommentar

• Fredenburg91
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2013
          • 377

Lundemo i RB i dag: Lei av å sitte på benken. Han sier at selv om det er hans debutsesong i Tippeligaen, har det vært surt å stå over tre kamper på rad, og da spesielt kampen mot RævBK.

Han viser at han vil spille, han terper avslutninger på treningene, han hater å sitte på benken, og jammen er han god også! Bare å la han spille, i flere kamper denne sesongen har LSK blitt merkbart dårligere da Lundemo ble bytta ut.
          ---------------------------------------------------------------------
          Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
          Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
          ---------------------------------------------------------------------

Kommentar

• Petter Ø
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3008

Opprinnelig skrevet av Fredenburg91
            Lundemo i RB i dag: Lei av å sitte på benken. Han sier at selv om det er hans debutsesong i Tippeligaen, har det vært surt å stå over tre kamper på rad, og da spesielt kampen mot RævBK.

Han viser at han vil spille, han terper avslutninger på treningene, han hater å sitte på benken, og jammen er han god også! Bare å la han spille, i flere kamper denne sesongen har LSK blitt merkbart dårligere da Lundemo ble bytta ut.
            Hadde Lundemo spilt i stedet for Riise på midtbanen mot RBK hadde vi vunnet. Det så sikkert han fra benken også
            Petter Ø - Kreativ Kanaris
            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9564

La go-vilja til og trudd'n var skada da'n ikke spilte... Haglund out.

Kommentar

• gilbert
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 3226

Opprinnelig skrevet av knut
                La go-vilja til og trudd'n var skada da'n ikke spilte... Haglund out.
                Dagens RB nevner et muskelproblem før Odd-kampen. Men han kunne nok spilt de to neste.

For øvrig over all forventning imponerende at en så ung spiller, med treningsbakgrunn i lavere divisjoner, holder en hel sesong på høyt nivå, med bare et par korte litt svakere perioder. Marius er helprofesjonell i innstilling og innsats; helt typisk at det er han som står igjen og øver ekstra på frispark når de andre går av, som på treninga i dag.

gilbert

Kommentar

• Totti21
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3501

Tatt ut på U21 landslaget som skal spille mot Belgia og Kroatia i midten av november. Blant annet vurdert foran rbk's Ole Kristian Selnæs som er vraket.

Lenke

Kommentar

• BroganTrundler
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2014
                    • 665

Ikke så overraskende der, eneste på det aldersnivået som ligger over Marius er Fossum fra Godset.

Kommentar

• bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 3030

Opprinnelig skrevet av Totti21
                      Tatt ut på U21 landslaget som skal spille mot Belgia og Kroatia i midten av november. Blant annet vurdert foran rbk's Ole Kristian Selnæs som er vraket.

Lenke
                      Nå er jo Marius både kjekk og fantastisk god mens Selnæs er stygg og rævva så akkurat det er ikke så rart
                      I år så tar vi alt

Kommentar

• mrognan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2008
                        • 849

Gretne folk i barte-leiren rundt landslagsuttaket:

Hold deg oppdatert med Midt-Norges og Trondheims største regionavis. Vi gir deg alltid de siste nyhetene innen innenriks, utenriks, sport og kultur.

Derfor synes RBK-treneren det er håpløst at Selnæs igjen blir forbigått av U21-trener Lars Gunnar Smerud.
                        – Dersom de mener at de har folk på benken i Lillestrøm som er bedre enn Ole, så skjønner jeg det. Eller ikke. Jeg ser ingen sportslige årsaker til at Ole ikke er med. Jeg er forundret, sier Ingebrigtsen.
                        Morten

Kommentar

• BroganTrundler
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2014
                          • 665

Er vel litt vanskelig å vende seg til at alle ikke gode, unge norske spillere spiller for RBK nå som de ikke kan kjøpe dem. Svaret er jo så enkelt som at Selnæs er dårligere enn de som er tatt ut.

Kommentar

• HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6110

Ikke nødvendigvis dårligere generelt, men i hvertfall dårligere til å utføre jobben som skal gjøres på landsen. I rosenborg sin 3-mannsmidtbane er det greit med et stasjonært ankel som fordeler ball. På u21 din 2-mannsmidtbane må man ha to mobile spillere med tempo som dekker større rom.

Kommentar

• HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6110

Forresten har lundemo langt flere kamper fra start i år enn selnæs.

Kommentar

• Totti21
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3501

Spesielt at Kåre Ingebrigsten viser til spillere på benken til LSK når han vel egentlig har stått over kun to kamper av sportslige grunner etter at LSK sin midtbane fungerte strålende en av kampene han måtte stå over, mens de få andre er basert på hvile/rotasjon og småskader.

Marius Lundemo har med få unntak vært blant våre mest stabile spillere i år, og det er i hans første sesong i Tippeligaen med økning i treningsmengde. Ingenting annet enn veldig imponerende, så får Kåre Ingebrigsten oppdatere seg litt mer over hvem som sitter på benken til Lillestrøm før han uttaler seg igjen.
                                Det er forøvrig tidenes lavmål av en trener å snakke inn sin egen spiller ved å snakke ut en annen unggutt. Helt i orden at han vil forsvare Selnæs og prate opp prestasjonene hans, men ikke ved å snakke ned Marius Lundemo. Det er bare idiotisk av en Tippeligatrener og en oppgave som tilhører oss supportere.

Kommentar

• DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 4359

Jeg hadde respekt for Kåre. Nå vet jeg bedre.
                                  Elska þetta félag

Kommentar

• kanaribastard
                                    Juniormedlem
                                    Bøffel
                                    • Aug 2009
                                    • 24

Lundemo ble jo i tillegg matchvinner i forrige U21 landskamp, latterlig om han skulle utelates fordi han ble hvilt ett par kamper, god jul kåre

Kommentar

• Dinho
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2006
                                      • 884

Fra twitter: Svenske medier melder at IFK Göteborg har lagt inn bud på Lillestrøms Marius Lundemo (3,5 millioner kr).

http://bloggar.aftonbladet.se/sillyseason/2015/01/06/blavitt-jagar-norsk-talang/
                                      twitter @amundsakis
                                      ΘΥΡΑ 13

Kommentar

• Herman
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2010
                                        • 1101

Bud fra IFK Göteborgpå 3,5 millioner SEK ifølge fotbollsdirekt.se. Lundemo kommenterer interessen i artikkelen.
                                        IFK Göteborg jagar en central mittfältare. Huvudspåret just nu? Lilleströms 20-årige stjärnskott Marius Lundemo. Enligt uppgifter till FotbollDirekt.se har Blåvitt lagt bud på omkring 3,5 miljoner kronor för spelaren. – Jag har blivit informerad om deras intresse, säger Lundemo till FD. Att IFK Göteborg är ute efter en central mittfältare är ingen hemlighet. Klubben söker […]
                                        Twitter

Kommentar

• Dinho
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2006
                                          • 884

Nettavisen henger seg på.. FUC*

Håper vi avslår.. 5m så kan han gå..
                                          twitter @amundsakis
                                          ΘΥΡΑ 13

Kommentar