Marius Lundemo
Collapse
X
-
-
Er redd han kan slå til i RBK. Ren synsing fra min side, men han virket veldig tent på å dra til IFK Gøteborg, og virket å miste det mentalt da han ikke fikk dra. Nå når han får det som han vil igjen så gidder han nok å trå til igjen. Dessverre tror jeg han kan komme til å blomstre.Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
👍 2Kommentar
-
Last edited by Stray Cat; 19.12.2016, 18:30.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Er redd han kan slå til i RBK. Ren synsing fra min side, men han virket veldig tent på å dra til IFK Gøteborg, og virket å miste det mentalt da han ikke fikk dra. Nå når han får det som han vil igjen så gidder han nok å trå til igjen. Dessverre tror jeg han kan komme til å blomstre.Kommentar
-
Det er vel det store spørsmålet. Tviler på at han utkonkurrerer Midtsjø, Jensen, Konradsen med det første. Ser ut til å bli godt betalt benkesliting der.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Da er han klar for ræv. God jul.Kommentar
-
Jeg forstår Marius Lundemo 100%! Han måtte ha vært tilbakestående hvis han heller ville ha spilt for et bånnlag for halv lønn enn for den i særklasse beste klubben i Norge. Virkeligheten svir!
La oss glemme Lundemo - og andre spillere som er utenfor LSKs rekkevidde - og heller håpe på at Erlandsen kan lage gull av gråstein!Elska þetta félag👍 6Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
må han råtne på benken.Styremedlem 2016👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
Klarer ikke tenke sånn om han jeg. En spiller som har stagnert litt i LSK etter en veldig bra utvikling første sesongen, og som på ingen måte har blitt brukt riktig eller har utviklet seg som håpet de siste sesongene. I rbk kommer han inn i et velfungerende kollektiv med en tydelig rolle som han kan bidra i, og ikke minst utvikle seg i, mens man i LSK først og fremst trenger midtbanespillere som er gode på gjenvinninger og har bra duellstyrke. Det er definitivt noe Lundemo ville bidratt med hos oss, men at han ikke ønsker dette for sin egen utvikling er forståelig.
Nå tror jeg Lundemo ville forsvunnet uavhengig av hvem som hadde kommet inn som trener i år, så det siste jeg skriver er ikke en måte å legge skylda på at han forsvinner til den nye treneren. Den største årsaken til at han ikke har fornyet kontrakten tidligere er nok det som har skjedd de siste to årene der han har blitt misbrukt som spiller, vært skadet og man ikke har vært i nærheten av å få ut potensialet i troppen.👍 6Kommentar
-
Ingen bombe, akkurat. Omtrent som forventet, slik det nå har sett ut en stund. LSK har brukt mye ressurser på Lundemo, og da er det alltid litt surt at han ikke like gjerne gikk i sommer, og lot LSK få litt mer igjen..
Vel, .ønsker deg som spiller god reise videre.Kommentar
Kommentar