Marius Lundemo

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tittil
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2009
    • 341

Opprinnelig skrevet av ragnarrock
    begynner å få stadig mere sansen for Marius, dette er en spiller vi må utvikle videre over tid.
    Tror han har det som skal til for å bli dominant over tid, ser frem til at han blir varmere i trøya og begynner å dirigere de rundt han litt også
    Eneste LSK spiller som får godkjent i dag, resten var ræva. Men han blir vel snart solgt til Molde eller Rævbk, kjenner jeg Bjarmann og styret rett.

Kommentar

• Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

Opprinnelig skrevet av Tittil
      Eneste LSK spiller som får godkjent i dag, resten var ræva. Men han blir vel snart solgt til Molde eller Rævbk, kjenner jeg Bjarmann og styret rett.
      Tull, lundemo blir! Dessuten var det to av tre gode innhopp pluss at Riise hadde den hittil beste kampen på backen, det sier litt.
      Men resten får stolpe.

Kommentar

• Bibaboy
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2008
        • 712

Lundemo har vært vår klart beste spiler i år. Også i går. Litt merkelig at en nyetablert unggutt må gå foran å vise vei for resten av latsabbene på dette laget. Er litt drøy i mine uttalelser nå, men synes det er på høy tid at samtlige gir alt. I går mistet Lundemo ballen unødig 1-en eneste gang. Og hva gjorde han. Jo han tok et sugende defensivt løp og vant ballen igjen... Hannd alle hatt denne holdningen så hadde ikke dette vært noe problem. Uten Lundemo i år tør jeg ikke tenke på hvor på tabellen vi hadde vært.
        Fugla Forever

Kommentar

• Emil
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 306

Lundemo begynner å nærme seg en komplett spiller. Knallsterk både offensivt og defensivt. Rolig med kula, og noen av de 50-60-meterspasningene har jeg ikke sett noen slå like bra siden Scholes la opp. I tillegg er det utrolig deilig å se at han står rett fram med trynet mot ballen og gjør seg stor når folk kliner til utenfor 16, i motsetning til andre som har en tendens til å snu ræva til.

Kommentar

• Fjeller'n
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 905

Men gikk'n med krykker etter kampen?
            Noen som vet hvor alvorlig skaden er?
            "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

Kommentar

• Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
              Men gikk'n med krykker etter kampen?
              Noen som vet hvor alvorlig skaden er?
              Ren spekulasjon er at han tråkket over på samme foten som han skadet ankelen mot Brann. Da gikk han også ut på krykker, men det ga seg fort. Tipper han er fort tilbake.
              Lauken er vår venn!

Kommentar

• trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7154

Ja, krykker og en stor bandasje. Det kommer straks ut en sak om Lundemo på lsk.no - skaden er mest sannsynlig ikke alvorlig.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

Dagdrømmer allerede om han og Bonke som sentral midtbane neste år. Duellkraft, radius og ferdigheter begge veier på begge to. Hvis Bonke er det han selges inn som, med fremste styrken på det defensive, så kan det frigjøre mer offensivt for Marius i form av skudd og fler av de helt herlig initiativene han tar med ball, som minner om han derre der jeg ikke skal nevne navnet på. For ikke å snakke om døballfoten hans da.

Kommentar

• Percy Nilegård
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 5146

Bonke har i tillegg en habil pasningsfot med bra rekkevidde.
                    "Alltid blodsprengt"!
                    Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• 10theri
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2010
                      • 438

Han tror ikke det er så alvorlig.

Heia Lillestrøm......

Kommentar

• DoubleHi5
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2011
                        • 4359

Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                        Ren spekulasjon er at han tråkket over på samme foten som han skadet ankelen mot Brann. Da gikk han også ut på krykker, men det ga seg fort. Tipper han er fort tilbake.
                        En spiller som må gå med krykker etter hver kamp, men allikevel er klar som et egg til neste kamp og igjen er en av våre beste! Selve protypen på en LSK-spiller! En spiller man bare må bli glad i!
                        Elska þetta félag

Kommentar

• Emil
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 306

Utelatt fra U21-troppen, det er en skandale i mine øyne. Det hadde han definitivt fortjent som en bærebjelke på et topp 4-lag. Tror han kommer til å få mange A-landslagskamper i sin karriere.

Kommentar

• HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6110

Han er med i u21-troppen som skal spille meningsfulle kamper:

Det forrige u21-laget er bare noen stakkarer som må fullføre en meningsløs kvalifisering som de har ryki ut av for lenge siden. Ekstremt dårlig årgang. Det neste u21-laget, med Lundemo, har mye bedre kvaliteter og får nok mer meningsfulle kamper når de skal i gang med kvalifisering.

Kommentar

• xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

Opprinnelig skrevet av HSft
                              Han er med i u21-troppen som skal spille meningsfulle kamper:

Det forrige u21-laget er bare noen stakkarer som må fullføre en meningsløs kvalifisering som de har ryki ut av for lenge siden. Ekstremt dårlig årgang. Det neste u21-laget, med Lundemo, har mye bedre kvaliteter og får nok mer meningsfulle kamper når de skal i gang med kvalifisering.
                              Lundemo ble tatt ut fordi Fredrik Haugen har meldt forfall..
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

Opprinnelig skrevet av xeR
                                Lundemo ble tatt ut fordi Fredrik Haugen har meldt forfall..
                                Ja og nei, Lundemo ble tatt ut i den nye U21-troppen for spillere født etter 01.01.94. Altså hans aldersgruppe. Men det ser ut som han har blitt flyttet opp i den gamle U21-troppen for spillere født etter 01.01.92 i dag, siden Fredrik Haugen (92) har meldt forfall.

Det nye U21-laget skal bare trene nå, mens det gamle skal spille mot Portugal. Synes dette viser at Lundemo er høyt verdsatt av landslagsledelsen. Og ingen skal vel anklage Smerud for å være sjelden på Åråsen.

Kommentar

• xeR
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 11206

Opprinnelig skrevet av Lars
                                  Ja og nei, Lundemo ble tatt ut i den nye U21-troppen for spillere født etter 01.01.94. Altså hans aldersgruppe. Men det ser ut som han har blitt flyttet opp i den gamle U21-troppen for spillere født etter 01.01.92 i dag, siden Fredrik Haugen (92) har meldt forfall.

Det nye U21-laget skal bare trene nå, mens det gamle skal spille mot Portugal. Synes dette viser at Lundemo er høyt verdsatt av landslagsledelsen. Og ingen skal vel anklage Smerud for å være sjelden på Åråsen.
                                  Refererer bare til NFF sin uttalelse på Twitter om at Haugen melder forfall og Lundemo er tatt opp som erstatter. Om det du beskriver er tilfellet så kan jeg ikke annent enn å være enig med deg. Smerud har jeg ikke anklaget for noen verdens ting.
                                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4400

Kom innpå nå etter 60 min for U21 mot Portugal
                                    ..................

Kommentar

• Oldtimer
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2011
                                      • 316

Hva skjer så? Er positiv

Kommentar

• BroganTrundler
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2014
                                        • 665

Han var vel ikke så veldig mye involvert, men syns ikke Oldrup Jensen hadde noe spesielt god kamp så Marius har nok en mulighet til å spille seg inn på fast plass hvis dette er standaren. Tror Fossum og Lundemo kan bli en bra duo på midten. Kvalifiseringen til neste U21 EM starter rundt mars vil jeg tro, noe som er før han har fylt 21 og vil bety at han kan være med gjennom hele mesterskapet.
                                        Last edited by BroganTrundler; 04.09.2014, 23:31.

Kommentar

• knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9564

Skjer a?

Kommentar

Working...