Kan ikke se at Marius har spilt seg ut av laget. Merkelig å prioritere Palmi på kant og dytte Riise i midten når vi har Marius...
Marius Lundemo
Collapse
X
-
Last edited by Kjell.T.Ring; 04.10.2014, 13:00.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg. -
Enig i det, men Haglund traff bra med Riise i midten mot Odds 433, og ville vel forsøke det igjen med RBKs (tror det var noe smårusk med Lundemo i uka før Odd-matchen, så det kan også ha trigga tanken). Når det gjelder Pálmi, så tror jeg Haglund ønsker min. én «target» blant de seks fremste (til de gangene vi ikke vrir på fot eller i rom, eller må slå lange 5-metere, bl.a.), og at det er det momentet sammen med hans dukk opp-egenskaper som resulterer i det gyldne klippekortet en del mener han innehar (han skulle gjerne ha dukka opp litt oftere i år, som de fleste andre, er vel bare PVM, Fofana og BHR som har bra (nok?) med målpoeng).
Med Johans karantene får vi uansett se Lundemo fra start igjen på Marienlyst. Tipper han er bra tent på å snu siste matchers negative trend nå, og sette på plass han konfirmanten. Lundemo så ikke veldig happy ut i går, naturlig nok, og godt er det.TS05 - Felt CKommentar
-
Er etter hva jeg forsto den eneste grunnen til at han ikke spiller om dagen, men det kan kanskje noen andre her inne bekrefte eller avkrefte?
Jeg er i alle fall sikker på en ting, og det er at Marius blir en viktig spiller for oss den neste årene.Kommentar
-
Han jobber i Rosenborg - sønnen spiller i Lillestrøm
Når Rosenborg møter Lillestrøm i kveld blir det trolig med Marius Lundemo fra start for hjemmelaget. Det er sønnen til salgssjefen i Rosenborg, Harald Lundemo.
Drømmer om å se sønnen i RBK
Rosenborg har vært favorittlaget til Harald hele livet. Både mor og far er fra Trøndelag og etter et opphold i Oslo fikk Harald mulighet til å flytte "hjem" igjen til Trøndelag.
Nå drømmer han om å få se sønnen i svart og hvitt.
– Det er det ingen tvil om. Det hadde vært en drøm for hele familien, sier pappa Harald.Kommentar
-
Fikk høre på VIP'en i går fra en nær laget at Lundemo har møtt veggen litt fysisk etter en sesong med stor endring i treningsmengde og mange kamper på ett høyere nivå. Ikke uvanlig for en ung spiller som tar store steg på kort tid, og vel noe av det jeg skrev når han ble hvilt tidligere i sesongen også når han ikke følte seg sliten.Kommentar
-
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Med en 4/5-plass i TL og de pengene vi gikk for Ruben så er vi vel ikke så langt unna målet vi skulle nå? Hvis det ikke er akutt så vil det å selge våre beste spillere (som bare kommer til å øke i verdi) bare ha en negativ innvirkning fordi vi i fremtiden vil få lavere inntekter fra sportslige prestasjoner.Kommentar
-
5 mill er mye penger for han, i fjor.. Nå er det skremmende lite. Men med en klubb i økonomiske vanskeligheter så blir det salg uansett, så lenge det kommer bud! Klubben har ikke råd til å si nei, vi får heller håpe at noen med mye penger krever at han blir.Kommentar
-
Tviler sterkt på dette. Bjarmann og co har vel lært seg nå at det er lov å presse opp prisen.
Uansett, Lundemo vil ikke reise til Moojlde kun for å sitte på benken. I LSK spiller han fast, i Molde vil han slite benken bak Hestad, Singh med fler. Vår neste 10'er!Kommentar
-
Kommentar
-
Nei nå får det være nok. Ikke Lundemo også?livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
-
Kommentar
-
gud bevarre mæ væl hvis dette stemmer. Da kan vi takke laget for god innsats og flott plassering på øvre halvdel i år, for det kan fort bli lenge til neste gang vi kjemper om medalje. Lundemo vært en åpenbaring og styrt og stabilisert på midten. Kjempetalent.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
Kommentar