Tar på seg skyld for begge baklengsmåla i intervju med RB. Som Ruben er han sin egen verste kritiker, og viser at vi har to unge naturlige ledertyper på vei opp. Vanskelig å bære noe nag til spillere som er unge og som man veit lærer av sine feil. Utfordringen for LSK er å bli attraktive nok for begge slik at vi klarer holde på dem lenge nok til å bygge noe skikkelig slagkraftig, for norsk fotball er ikke endestasjonen for noen av dem.
Marius Lundemo
Collapse
X
-
Kommentar
-
Lundemo sto kanskje over på mandag, men i dag kommer hatkamp nr.1 for Lundemo. Det er nemlig Stabæk og ikke vif som er laget han kan fordra minst av. "Var aldri aktuelt å signere for Stabæk" sier han i dagens RB på papir.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Da stiller saken seg unektelig annerledes, men Aserbajdsjan er jeg av forskjellige årsaker innmari skeptisk til. Jeg ville i hvert fall ikke ønsket at det var en av mine som dro dit for å si det sånn.Kommentar
-
Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
Lundemo er den nye Tom Lund. Gi han nummer 7, full tillit i LSK og vips: kapteinsbindet på Norge om noen år. Holdningen hans til Stabæk sier alt: store spillere skyr små møkkalag som pesten. Russland 2018 og Quatar 2022 er fett det og...LSK Norges beste lagKommentar
-
Lundemo jobba knallhardt i dag. Deilig å se farta han innehar når han må spurte tilbake for å rydde opp i en situasjon etter en misforståelse mellom han og Ringstad. Jeg har store forventninger til hva denne fyren vil komme med senere.Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
Lundemo har i mine øyne vært den største katalysatoren bak fremgangene våre denne våren. Jeg er ekstremt imponert av modenheten han viser på banen. Her har vi virkelig funnet gull. Og det balltilslaget er det ikke alle som har. Hvor lang kontrakt har han? Gi ham en femårskontrakt ASAP. Det er mye viktigere enn å forlenge med PVM og Johan.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Når VG gir PVM 7 (etter FIRE! målgivende) og Lundemo (som bandt sammen midtbanen i 90 minutter og fullstendig nøytraliserte den overhypede Adu på Stabæk) 5, mens de gir det tunge, trege AS Dampskibselskapet Thomas Sokolowski 6... da er det god natt og skru av lyset. Sportsjournalistikken i Norge er død og begravd. Dårer!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Jeg er kjempefan av Lundemo som de fleste andre her inne - men igjen, som mot Molde og Chukwu sin 0-1 scoring 16. mai, så følger han ikke mann inn i boks som fører til scoring. Ja, andre gjør sikkert feil de og, men han slipper mannen han skal følge inn i boks, og begge gangene blir det scoring imot.Kommentar
-
Jeg er kjempefan av Lundemo som de fleste andre her inne - men igjen, som mot Molde og Chukwu sin 0-1 scoring 16. mai, så følger han ikke mann inn i boks som fører til scoring. Ja, andre gjør sikkert feil de og, men han slipper mannen han skal følge inn i boks, og begge gangene blir det scoring imot.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
Kommentar