Marius Lundemo
Collapse
X
-
Bjarmann melder til rb at Lundemo er den som er "minst til salgs" i klubben. Hvis det betyr noe...Kommentar
-
Kommentar
-
LSK sin økonomiske situasjon, med minuspoeng ved sesongstart pga økonomisk rot og uten hovedsponsor - så er det neppe noen vei utenom. Kan man få inn penger, så tar klubben det. Sportslig er nok dessverre underordnet å overleve som klubb økonomisk. Så spørs det om klubben overlever sportslig? Går man dukken sportslig (nedrykk), så går man dukken økonomisk også. En ond sirkel. Gamblingen er å selge spillere for en pen sum og håpe erstatteren man finner gratis/tilnærmet gratis er nesten like god.
Jeg er 99 % sikker på at Lundemo blir solgt.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Når er det slutt på de dårlige nyhetene? Jeg orker snart ikke mer... Vi er hvert øyeblikk et nytt Stabæk eller Lyn i sine siste sesonger i TL før de rykket ned eller degradert.Kommentar
-
Det betyr at han ønsker å presse prisen opp. Erstatteren er jo nesten klar i form av Finnur Orri Margeirsson.
LSK sin økonomiske situasjon, med minuspoeng ved sesongstart pga økonomisk rot og uten hovedsponsor - så er det neppe noen vei utenom. Kan man få inn penger, så tar klubben det. Sportslig er nok dessverre underordnet å overleve som klubb økonomisk. Så spørs det om klubben overlever sportslig? Går man dukken sportslig (nedrykk), så går man dukken økonomisk også. En ond sirkel. Gamblingen er å selge spillere for en pen sum og håpe erstatteren man finner gratis/tilnærmet gratis er nesten like god.
Jeg er 99 % sikker på at Lundemo blir solgt.Fugla ForeverKommentar
-
Håper virkelig han blir, men frykter dessverre at han ryker nå. Tipper vi er nødt til å selge for å overleve, og satser på å finne billige erstattere som kan gjøre en god jobb. Håper bare vi får pressa opp prisen ganske kraftig. 3,5 mill bør være totalt uaktuelt...................Kommentar
-
Det var vel rykter om at molde hadde budt 3-4.5 mill for Lundemo tidligere, så med mindre de er mer desperate etter penger nå regner jeg med at de vil avslå. Blir veldig skuffet om de selger for mindre enn 8 mill, ser helst at han blir i 2-3 sesonger til slik at de har tid til å finne en erstatter. Men han forsvinner nok senest i løpet av 2016.Kommentar
-
jeezes...det er vel bare ett rykte? ikke noe som tilsier at han er i forhandlinger eller noe slikt. Først da bør man blir bekymret. Enn så lenge så er dette bare ett rykte for min del, og jeg tror vår nye trener har vært klar på at marius skal være med denne sesongen.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Herregud, folkens!
Nå må folk begynne å tenke sjæl og ikke gå inn i kollektiv depresjon hver eneste gang det dukker opp et eller annet rykte som kan være negativt!
Les artikkelen på rb.no, og les hva Bjarmann sier. Har han noen gang vært så klokkeklar angående spillerlogistikk?
Det blir for dumt å kaste seg inn i det kollektive hylekoret når man åpenbart ikke engang har tatt seg tid til å sjekke hva som sies/skrives. Vi som klubb og supportere trenger ikke dra i gang mer negativ stemning enn høyst nødvendig, spesielt ikke nå som en hovedsponsor fortsatt mangler.Knurr...Kommentar
-
Nå må folk begynne å tenke sjæl og ikke gå inn i kollektiv depresjon hver eneste gang det dukker opp et eller annet rykte som kan være negativt!
Les artikkelen på rb.no, og les hva Bjarmann sier. Har han noen gang vært så klokkeklar angående spillerlogistikk?
Det blir for dumt å kaste seg inn i det kollektive hylekoret når man åpenbart ikke engang har tatt seg tid til å sjekke hva som sies/skrives. Vi som klubb og supportere trenger ikke dra i gang mer negativ stemning enn høyst nødvendig, spesielt ikke nå som en hovedsponsor fortsatt mangler.
Hva Bjarmann sier i media om salg, tar jeg med den største klype salt. Han ønsker selvsagt å få en pen sum med penger for spilleren for å få best mulig avkastning på investeringen. Spill for galleriet. Når det er såpass konkret interesse som at den kommer på trykk i nettaviser og RB, så er nok salg nærmere forestående enn man skulle tro.
Nå har det vel neppe skjedd så forbanna mye positivt rundt klubben de siste 5-6 måneden, så jeg forstår at folk stikker ut piggene og blir negative. Hva er for eksempel hentet inn av spillere og hvem har blitt signert på ny kontrakt av de med utgående? Origi og Nordermoen så vidt jeg kan huske. I tillegg en som ble dumpet av enga og en fra egen juniorstall. 4 av 10 utespillere i en fast 11'er er ute pr d.d. Nr 5 har en fot utenfor porten. Synes du det er merkelig at enkelte reagerer negativt?
Selv ser jeg positivt på penger inn. Og jeg tror Finnur tar med seg en god dose islandsk stahet inn i klubben og kommer til å gå rett inn på midtbanen. Ønsker selvsagt ikke å miste Lundemo, men penger inn er ganske så positivt.Sint og tverr på felt NKommentar
Kommentar