Marius Lundemo
Collapse
X
-
Om noe er vel Lundemo et bevis på hvor fort ting kan snu. De fleste trodde han ville trenge god tid på å spille seg inn, omtrent nøyaktig ett år seinere kan han langt på vei gi klubben et godt pusterom økonomisk. Det eneste negative er at en norsk profil som sannsynligvis kunne blitt et skikkelig klubbikon med alt det han representerer på banen forsvinner. Men dette visste vi innerst inne, at med de problemene klubben har ville den gode norske profilen man har opparbeidet seg bli skadelidende. Samtidig ser vi nå prøvespillere fra verdenshjørner vi sjelden har sett før.
For en selgende klubb er dette et godt signal om at man tross alt gjør noe riktig i all elendigheten.Kommentar
-
1-2 attraktive spillere har vi alltid hatt uavhengig av den sportslige eller økonomiske situasjonen. Å utvikle fotballspillere er vi gode på.Kommentar
-
"Jeg er ikke til salgs" -Marius Lundemo
twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Kommentar
-
Bare å stålsette seg, dette blir tidenes berg og dalbane-tur av en silly season for oss LSK-supportere. Har du nok valium?Kommentar
-
Men kan selvfølgelig aldri være sikker, men det som er sikkert er at Lundemo selges for ganske mye mer enn 3,5 mill om salg skulle bli aktuelt. Hovedsakelig synes jeg det er godt å se at klubben er såpass klar i talen, og dette bør også være et tegn på at økonomien for 2015 er under kontroll.Kommentar
-
Kan jo håpe at at dette er enden på spekulasjonene, men jeg tror ikke det.Sint og tverr på felt NKommentar
-
-
1) "Jeg kommenterer ikke spillerlogistikk." eller
2) "Alle spillere er pr definisjon til salgs."
Å gå ut så høyt på banen er et så markant avvik at det neppe er forhandlingstaktikk.Knurr...Kommentar
-
Det er faktisk veldig mye penger for oss akkurat nå. Hvor mange talenter har ikke vi mista de senere åra? Og fortsatt så dukker det opp nye. Surt, men vi overlever nok Lundemo også. Det kommer nye. Jeg er faktisk mye mer keen på å få en fornuftig økonomi.Kommentar
-
Joacim Jonsson synser
...
Liv Signe sier det bedre enn meg:
Kommentar
-
Joacim Jonsson synser
...
Liv Signe sier det bedre enn meg:
Kommentar
-
Kommentar