Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kan skyldes at denne sangen egentlig er veldig vanskelig. Mange forskjellige toner, delevis stort sprang mellom lave og høye toner og en relativt innviklet rytme. Vanskeligere jo flere vi er, frykter jeg. Denne må læres gradevis.
Da tror jeg heller "Evig og for alltid" kommer til å sitte mye kjappere. Mye enklere og dessuten bedre trøkk. Det er også lettere for folk på andre tribuner og de som fortsatt ikke synger på C-feltet å oppfatte teksten på denne enn på "Elska, forhatte".
Egentlig er jeg litt i mot å kritisere ting, dersom man ikke kan komme med forslag til forbedring, men skitt la gå;
For at "elsket, forhatte" (River Plate) sangen virkelig skal bli en slager, tror jeg personlig det må endres litt i teksten. Ikke det at den ikke er bra eller noe sånt, men det er rett og slett litt "tung". Den flyter ikke så godt som f.eks. "Forza Fugla olé", det jeg egentlig mener å si er vel at teksten rett og slett må bli enklere og mindre pompøs (store ord nå men..).
Teksten er litt sånn at man kunne truffet den igjen i en kor-tekst, alternativt i en Lyn-sang med virkelig høy fistelfaktor.
Når det er sagt tror jeg selve låten har ett genialt stort potensiale som få andre sanger kan måle seg med. Når du ser video-snutten av disse argentiner gærningene får man jo bare rett og slett lyst til å reise seg fra stolen og begynne å hoppe og gaule.
Dette var kun min lille mening om saken, må jo finnes noen kreative tekstforfattere der ute ?
Vi har jo tross alt hatt høykvalitetssanger som "Kåre I, aha..." 8)
Synes sangen er god som gull, men jeg tror vi med hell kan prøve å trekke ned tempoet litt. At den da vil få et "mektigere preg" og blir enklere å synge. En oppgave for vår lille drummer-boy.
Synes sangen er god som gull, men jeg tror vi med hell kan prøve å trekke ned tempoet litt. At den da vil få et "mektigere preg" og blir enklere å synge. En oppgave for vår lille drummer-boy.
Helt enig i alt du sier her!
Vi må jekke ned tempoet litt. Da blir låta mye tøffere!!
Denne blir mektig, fugler, denne blir mektig!!
-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
Kommentar