Gu kor deilig!
Arnold Origi (var: Spillertråd Arnold Origi)
Collapse
X
-
Herlig å få sikra forlenga kontrakt med han. Arnold er ekte fugl, etter kamp er det alltid han som synger høyest og hopper mest!Kommentar
-
Arnold, du er en stor mann.
Du var den eneste som kom bort til UA-tribunen (hvor de fleste hadde gått) etter kampslutt i dag. Takket gutta for kampen, og ga bort hanskene dine til en som antageligvis aldri kommer til å glemme det.
Jeg håper du blir værende i LSK ut karrieren, for det er folk som deg klubben bør baseres på.
--larswVotis subscribunt fata secundisKommentar
-
Kommentar
-
Var litt laber innsats fra spillerne når kanarifeltet prøvde å dra igang "Hvem er vi?" etter kampslutt, men så kom Arnold og skrek av full hals. Herlig type!Kommentar
-
En av de tre som er nominert til Årets Keeper i Tippeligaen 2014. De to andre er Nyland og Hansen. Alle kan stemme her: http://www.toppfotball.no/news/artic...#UndersøkelseKommentar
-
Origi er keeper på årets lag hos Nettavisen.no.
Gratulerer Arnold.***Større baller enn vett***Kommentar
-
-
Kommentar
-
Ny tabbe idag, og flere dårlige innvolveringer. Synes det er merkelig at han til enhver tid skal kaste seg for å gjøre en tv redning istedenfor å ta et skritt til siden og holde ballen. Får han luket bort det og tabbene blir han en god keeper, for på strek er han tidvis enorm.Kommentar
-
Det går faktisk ikke an å straffe Origi i ettertid. Da er det faen meg natta. En ting er helt uprovoserte spark eller slag, men dette er det jo klovnen Høiland som skaper. Origi går frem og lurer på hva faen han driver med. Er kanskje såvidt borti han. Hvis Origi skal straffes for dette så er det tydeligvis helt greit med overspilling og anti fairplay oppførsel. Ennå mer patetisk blir det når Markus Hansson's grisetakling på Riise ikke fikk etterspill...................Kommentar
-
Det går faktisk ikke an å straffe Origi i ettertid. Da er det faen meg natta. En ting er helt uprovoserte spark eller slag, men dette er det jo klovnen Høiland som skaper. Origi går frem og lurer på hva faen han driver med. Er kanskje såvidt borti han. Hvis Origi skal straffes for dette så er det tydeligvis helt greit med overspilling og anti fairplay oppførsel. Ennå mer patetisk blir det når Markus Hansson's grisetakling på Riise ikke fikk etterspill.Kommentar
Kommentar