For øvrig verdt å merke seg at det ikke var straffe, han traff ballen som også skiftet retning. Dommeren var elendig og inkonsekvent, men til hans forsvar måtte jeg play/pause for å se det. Til og med i reprise så det ut som straffe.
Arnold Origi (var: Spillertråd Arnold Origi)
Collapse
X
-
Straffa var da usedvanlig billig, Grusom? Høiland er på vei vekk fra mål, ballen går ut over dødlinja og alt han satser på, er å få en fot på den før Arnold tar kula. Han blir ikke fratatt en scoringssjanse.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Blir han tatt så er det vel straffe uansett scoringssjanse eller ikke?"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Er du sikker på dette? Jeg mener det skal dømmes straffe når noen blir felt i straffefeltet uavhengig av hvor ballen er, men godt mulig jeg husker feil."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Vet ikke helt hva reglene tilsier, men har sett tilfeller av at spilleren som blir felt beveger seg vekk fra mål og ballen er på vei eller over dødlinja når forseelsen skjer, som ikke får straffe. Men de fleste slike situasjoner gir jo straffe, så meget mulig at du har rett. Jeg er sikkert farget av at det var Vestlandets mest usympatiske menneske som skapte straffa...Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Spiller vel ingen rolle hvor ballen er. Man har jo tidligere sett at det har blitt dømt straffe på cornere uten at corneren er tatt..Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
-
Et straffespark blir tildelt motparten hvis en spiller innenfor eget straffesparkfelt begår en av de foran nevnte 10 forseelser, uansett hvor ballen befinner seg på
spillebanen, forutsatt at den er i spill.
Kommentar
-
Chuck har tatt natta. Arnold er Arnold!Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Horribel inngrpene på straffa men fantastisk redning. Skjønner ikke hvorfor han er der ute og surrer in the first place. Høibrun er jo på vei ut av banen. Utover det har jeg kun positive ting å si. Har sjeldent følt meg så trygg på en keeper i Lillestrøm. Ikke siden Claus! God med beina og god i både felt og på strek. Bedre enn Udjus på alle måter mener nå jeg. Førstekeeper! Med norges beste andrekeeper i UdjusI år så tar vi altKommentar
-
Som sagt når han kom til LSK: Arnold er ikke her for å slite benken og han skal være førstekeeper. Uten tvil! Eneste som kan frata han den plassen er de bittesmå feilene han hadde en tendens til å gjøre i Kisa en sjelden gang. En fantastisk atletisk keeper, brukte 2-3 timer på treningssenteret om dagen i høst/vinter.Kommentar
-
Horribel inngrpene på straffa men fantastisk redning. Skjønner ikke hvorfor han er der ute og surrer in the first place. Høibrun er jo på vei ut av banen. Utover det har jeg kun positive ting å si. Har sjeldent følt meg så trygg på en keeper i Lillestrøm. Ikke siden Claus! God med beina og god i både felt og på strek. Bedre enn Udjus på alle måter mener nå jeg. Førstekeeper! Med norges beste andrekeeper i UdjusDet er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Han gjør noen rare valg og jeg trur vi kommer til å se flere dårligere inngripner av han. Samtidig han han en x-factor med å kunne redde det umulige og er sjeldent jeg har sett noen raskere keeper. Dette drar vi nytte av når han er tidlig uten med å plukker baller i speedy Gonzales-fart.
Får han bedre stabilitet har vi en av TLs klart beste keepereAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
Kommentar