Arnold Origi (var: Spillertråd Arnold Origi)
Collapse
X
-
Aldri vært mer nervøs ved tilbakespill enn når Grodås sto i mål. Utover det, kanskje den beste keeperen vi har hatt.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg digger Arnold, men han må bli mer autoritær i feltet. "Selvmålet" mot Brann var vel nær å skje minst 2 ganger mot Ulf også.. For neste år er Arnold min favoritt, men dersom ikke Udjus blir solgt så får han nok ikke engang ett tilbud fra klubben.Kommentar
-
Han er god på streken men gjør for mange tabber som vi har tapt poeng på. Mangler autoritet i feltet. Dreit seg nesten ut mot Sandes Ulf også. Unødvendig. En god keeper betyr ofte 6-7 bonuspoeng, der er hverken Origi eller Udjus. LSK har ikke hatt en matchvinnende keeper siden Heinz.Kommentar
-
Jeg føler han hadde MYE mere av dette når han spilte i Ullkis, særdeles dyktig til å kommunisere med laget foran seg.
Spillere eller trenere som har irettesatt han for det? Eller er selvtilliten rett og slett knekt?*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Origi er en knallkeeper. Stor rekkevidde og rask. God spilleforståelse. La han få plassen, mer rutine, så blir feilene færre. OG hadde han vært ENDA bedre, ville han ikke spilt i TL...LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg føler det er litt sånn at han redder det han ikke skal klare å redde, men redder ikke de han skal redde.Kommentar
-
– Gardina gikk rett ned
Keeper Arnold Origi beklager jubelscenene foran Vålerenga-fansen.
"Det ble ikke akkurat godt tatt imot og vaktmannskapet hadde sine strie tørn med å holde supporterne vekk fra banen"
Du har ikke noe å beklage, Arnold! Men politisk korrekt å si det! Godt jobba!Elska þetta félagKommentar
-
Utrolig redning av Origi i dag da han er nede i sitt høyre hjørne og redder en heading. Beste redning av en LSK-keeper siden Reitmaiers klassiske redning (den lignet litt) var det hjemme mot Start? Knallgod kamp av Arnold forøvrig også. Utvilsom banens beste.Kommentar
-
Den mot Start var vel den ville sideforflyttinga? Tillegg hadde Reitmaier den på Helstads straffe på Lerkendal i 2005. Men Arnolds i dag og den mot Sarpsborg i køppen er også ekstraordinære redninger. Arnold var i tillegg solid i feltet og med beina i dag.TS05 - Felt CKommentar
-
Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
Kommentar