Har virkelig sans for Arnold! Han virker veldig solid, og veldig sulten på å nå langt med Lillestrøm noe man kunne også se mot enga. Ser man kampen mot start om igjen så ser du at han hiver seg som om livet sto på spill på absolutt alle skudd. Kan lett se for meg at han danker ut udjus, og tror virkelig at denne keeperkonkurranse er nøkkelen for å alltid ha 2 gode keepere. Begge er verdige førstekeepere, men enig at den ene involveringen ble litt i det største laget. Litt marginer imot og de hadde hatt en i kassa.
Arnold Origi (var: Spillertråd Arnold Origi)
Collapse
X
-
-
Personlig begynner jeg å like Arnold bedre og bedre - og har absolutt gjort en god figur. Håper han fortsetter å få muligheter, og at det ikke er en automatikk at Udjus går rett inn på laget når han er tilbake. Udjus har langt i fra vært så god at han fortjener det.Kommentar
-
Origi har en uortodoks måte å spille på. Gøy å se på han. Har definitivt mye å gå på til tross for at han spiller bra om dagen.
Lynrask og ute å plukker potensielt farlige baller.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Mulig dette står skrevet i nyhetstråden, men jeg legger det inn her og så får 'politiet' rydde opp
Jeg får ikke lest innlegget i avisen fordi de krever abonnement.... Men Ifølge Fedrelandsvennen.no så ble Origi jaget av sinte Start supportere!!! Kan noen bekrefte dette? Regner med han lett klarte å løpe unna men hva slags sikkerhet er detta?
Team Wenche MyhreKommentar
-
Minner meg litt om Baron. Som du sa, litt uortodoks, men har også en vanvittig spenst og rekkevidde.Kommentar
-
Det var en løs ball som trillet mot mål som han bare skulle plukke opp. I det han skal gjøre det, mister han festet på høyrefoten slik at han akkurat ikke når ballen med venstrehånda. Bare trist. Origi var meget god hele resten av kampen.Elska þetta félagKommentar
-
"Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Med Origi i mål føler jeg meg trygg når motstanderen angriper (for første gang på lenge)***Større baller enn vett***Kommentar
-
Idag retter han opp sine egen feil, men herregud, den redninga så sjuk ut på stadion men er jo enda drøyere etter å ha sett den på TV. Vi har en panter i buret, her fikk man et eksempel på at en atletisk kropp kan veie opp for manglende høyde. Tør påstå ingen andre keepere i TL hadde tatt den der, kattemykt.Kommentar
-
Kommentar