Ute i 3-4 uker. Brudd i finger'n på høyre hånd.
Arnold Origi (var: Spillertråd Arnold Origi)
Collapse
X
-
Er'e mulig å ha så mye krøll med keepere som oss?!! Og for å være helt ærlig, jeg tror den finger'n faktisk har plaga ham og vært en grunn til tabber og noen dårlige beslutninger (som utboksningene mot Viking), akkurat slik Udjus sleit i kampene etter skaden han pådro seg i havgapet.
Måtte jo være noe også, når Knudsen kom inn igjen.Kommentar
-
Forrige gang var det en finger på den andre hånda...
En av linkene til denne saken: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article6807506.eceKommentar
-
Trist med skada han fikk. Nå er Udjus tilbake å presterer. Heldigvis har Arnold vist seg bånnproff og da kommer mulighetene.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Og hvem er det??
Slik jeg ser det er Arnold den eneste av de to som ikke har spilt seg ut av første 11`ern. Udjus hadde ikke stått nå, om ikke Arnold hadde blitt skadet. I mine øyne er Arnold den rettmessige førstekeeper ut i fra prestasjoner. At Udjus klarer å surre seg til et par bra prestasjoner nå, det skulle bare mangle.Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Intervju med Origi i dagens LSK-magasin For en herlig type. Unner han en god og lang karriere hos oss!------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
Enig, og så var det deilig å se en offensiv Ringstad i godt humør.
Pluss de fire fjorårsgoalene mot Tromsø! Iskald Knudtzon, dukk opp-Ohi, langskudd og et satans rykk jeg verken har sett før eller siden fra Yohan på 4-2-assisten.TS05 - Felt CKommentar
Kommentar