Arnold Origi (var: Spillertråd Arnold Origi)
Collapse
X
-
Gikk nedover med Logi etter den laseroperasjonen gitt... Var best nærsynt han.Kommentar
-
Kommentar
-
Nu blir det mer og mer off topic, men det var vel etter Reitmaiers Start-redning at RB hadde en av de kleinere videosakene produsert av en norsk lokalavis, da de dro seg ut på gatene i Lillestrøm for å spørre folk og fe om hva som var den største prestasjonen: Reitmaiers redning, eller Lance Armstrongs seire i Tour de France?Kommentar
-
Nu blir det mer og mer off topic, men det var vel etter Reitmaiers Start-redning at RB hadde en av de kleinere videosakene produsert av en norsk lokalavis, da de dro seg ut på gatene i Lillestrøm for å spørre folk og fe om hva som var den største prestasjonen: Reitmaiers redning, eller Lance Armstrongs seire i Tour de France?Custodes
Contra o futebol moderno!Kommentar
-
Viktig å få på plass Origi. Finnes mange bedre keepere der ute, men ikke tilgjengelige for oss.
Håper på lang kontrakt og stabilitet bak der!Kommentar
-
Liker han mer og mer.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Hva slags skotøy er det fyren har? Diadora? Sklir flere ganger i løpet av en kamp. Idag skle han i en kritisk situasjon der han nesten var på bærtur. Ifjor skled han på Lerkendal og slapp inn ett tåpelig mål.
Deilig at vi har en keeper som gjør få feil. Lenge siden vi har hatt det. Redningen sist mot Sogndal er jo syk! Noen gode redninger idag også, men han må få orden på skotøyet!Kommentar
-
I dagens papirutgave av Dagbladet er Arnold Origi (7) keeper på Rundens lag, og får følgende omtale: "Plasserer seg bra på streken. Får en del å henge fingrene i mot Haugesund, men tar seg av alt som kommer."
På VGs oversikter over topp fem hittil i sesongen er Arnold nr 1 på redningsprosent, med 78 prosent (80 av 102 skudd på mål), og nr 2 på minutter mellom hvert baklengsmål (90 minutter, 22 baklengs på 1980 minutter).
gilbertKommentar
-
De to siste setningene i referatet fra kampen mot Haugesund i gårdagens papir-RB gjør meg glad!
- Og hva med den nye kontrakten du snakker med sportsdirektør Torgeir Bjarmann om?
- Vi begynner kanskje å forhandle i dag, sier Arnold Origi, som har intensjoner om å fortsette som keeper i LSK også de neste sesongene. (Min utheving.)Elska þetta félagKommentar
-
Kommentar
-
Arnold Origi har skrevet under på en ny kontrakt med LSK
http://www.rb.no/lsk-magasinet/article7565533.ece
Arnold Origi har skrevet kontrakt med LSK ut 2016-sesongen. Nå står dialog og eventuelle forhandlinger med Petter Vaagan Moen og Johan Andersson på sportsdirektør Torgeir Bjarmanns agenda.Kommentar
-
Helt konge. Trur han har langt mer inne en hva vi har sett og har fysikk til å holde på i 10 år til. Da var keeperplassen sikra!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar