HEEELT ening!!! Arnold er verd 7-10 poeng alene denne sesongen.
Arnold Origi (var: Spillertråd Arnold Origi)
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Topp 5 redningsprosent i dagens VG:
Nr 1 er Arnold med 82%, 86 på 119 skudd. Neste på lista har 71%.
Klag ikke på Arnold sine småfeil, med Andre Hansen i mål (nr to på lista) kunne det fort sett verre ut vedr baklengs og poeng. Noe skremmende at klubben slipper til så mange skudd i mot. Men den diskusjonen kan man evt ta i en annen tråd.Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
I dag signerte Arnold Origi ny kontrakt med LSK. Med den nye kontrakten vil Arnold vokte LSK-buret ut 2018. Selv om han hadde flere tilbud, var Arnold...
I dag signerte Arnold Origi ny kontrakt med LSK. Med den nye kontrakten vil Arnold vokte LSK-buret ut 2018. Selv om han hadde flere tilbud, var Arnold aldri i tvil om hvor han vil spille: "Jeg har fått andre tilbud fra norske klubber hvor jeg kunne ha tjent mye mer penger, men her i Norge er det bare én klubb som gjelder, det er LSK", sier han "I Lillestrøm er det en bombe av entusiasme som venter på å eksplodere, det har jeg lyst til å være med på. Det var et enkelt valg for meg."Kommentar
-
Virker rett og slett som en veldig bra mann i tillegg til å være en bra keeper. Kommer aldri til å glemme da Davy intervjuet han og la i vei på engelsk for så å prestere et fantastisk ansiktsuttrykk da Arnold lurte på om de ikke heller skulle ta det på norsk.Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
Som jeg sa da han signerte, han blir fast på laget og Udjus havner på benken. Nå har vi en leder i mål, som kan bli her lenge nok til å bygge om en ny keeperstjerne i Juniorkeeper Emil Ødegaard.
Ett forbilde, en leder på og utenfor banen. En som sportsklubben må få frem i rampelyset oftere, skikkelig trua på klubben sin og gjør ett meget engasjerende intervju her.Kommentar
Kommentar