Kapteinsemne ?
Arnold Origi (var: Spillertråd Arnold Origi)
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av LS89En Molde-sup på VGD sier Molde jakter Origi..
Han får dem ikke! Da skal jeg i tilfelle rive kontrakta, blokkere dem inn til flyet og gjøre alt hva jeg ellers kan for å forhindre det. Origi er Lillestrøms absolutt viktigste spiller.
Jeg så høydepunktene for veldig mange av fjorårets kamper på nytt i går, og fy faen så rå Arnold er. Hadde ikke glemt det, men den påminnelsen var fin å få!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LS89En Molde-sup på VGD sier Molde jakter Origi..For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Ethvert lag i TL (med respekt for seg selv) ville ønsket seg Origi.. Her regner jeg med at Bjarnann & Co vet hva saken gjelder!
La han få oppleve det å vinne titler med LSK, - Den drømmen har han.. La drømmen bli til virekighet!!Kommentar
-
Ryktene går om at Origi ikke er med til Molde fordi han har blitt syk etter at han kom tilbake fra Kenya. Hvis dette er riktig bør oddsen på hjemmeseier reduseres kraftig. Faye Lund i Mål mot Molde borte kan bli stygt. Veldig stygt.
Håper noen kan avkrefte dette ryktet ASAP.Fugla ForeverKommentar
-
Kommentar
-
Fugla ForeverKommentar
Kommentar