Trente på SATS i dag.. Sa han er tilbake igjen.. Norges beste keeper!
Arnold Origi (var: Spillertråd Arnold Origi)
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Arnold er i mine øyne blant Tippeligaens absolutt beste keepere. Dessverre er det tynt bak han, skulle gjerne likt å se at vi fikk inn en keeper som virkelig kunne pushe Arnold på sikt. Kanskje blir det Emil Ødegaard, men jeg har dessverre mistet troa på at det blir Faye Lund, som stort sett har hatt mindre heldige kamper for oss de gangene han har fått sjansen.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Tror du tar feil. Om du satt på stadion ser sjansene mye farligere ut enn på tv. En keeper skal ta disse. Vil vel heller si at deres keeper kanskje burde tatt et par av målene våre. Tipper Origi hadde gjort det. Ta en titt på lsk.noKommentar
-
I tillegg til å være Tippeligaens beste keeper er han et utrolig forbilde, er alltid en av de som tar seg god tid til fansen etter kamper etc. Ganske utrolig at han i det hele tatt havna hos oss, samtidig er det hos oss han virkelig har tatt det siste steget og blitt en stabil keeper i toppklasse. Virker veldig leken, lett og godt trent, så jeg blir ikke overraska om han står i 5 år til. Håper det!..................Kommentar
-
I går ruva han jo i feltet i tillegg. Hvis man har hatt noe å utsette på Origi i tidligere år så har det vel vært dette? Gledelig å se at han fortsetter å ta steg. Relativt komplett keeper som jaggu fort kan bli ett av våre heteste salgsobjekter!Kommentar
-
Kommentar
-
Hvilken herlig type! Han er på aller øverste hylle som klubbspiller. Alltid lojal og viser at han setter pris på støtten fra fansen. Husker jeg var litt skeptisk når han kom til klubben fordi jeg mente han var for lav til å ha den nødvendige rekkevidden som en toppkeeper skal ha. For en dust jeg var for egentlig hadde jeg ikke peiling, og hadde bare sett han i aksjon i to Kisa kamper. Og i begge spilte han meget bra, og viste også da prov på ekstrem reaksjon. Enkelte av de sideforskyvningene og strekredningene han har er jo ren verdensklasse! Og morsomt at han gir et stikk til Frode om at han ikke liker hans diktaturregime når det gjelder kleskode på reise til bortekamp. Hehehe, den fortjener du Frode!Kommentar
Kommentar