Origi begynner å bli en kostbar mann. Tabber i 3 kamper og slåssing som fører til utestengelse i den 4.
Arnold Origi (var: Spillertråd Arnold Origi)
Collapse
X
-
Her er posten https://www.instagram.com/p/BSW1tCeg...dorigi77&hl=en👍 4Kommentar
-
Ja, enig i at det er litt irriterende. Men er litt enig med Arnold også... Han har virkelig bidratt, han har vært lojal og meget god, selv om det var noen tabber i fjor. Så lenge vi har jevn konkurranse om keeperplassen og Origi er i klubben, vet vi i hvert fall at vi har en meget god keeper på banen! Håper han gjør som han sier i innlegget, og fortsetter å jobbe for å bli bedre og å komme på laget igjen.👍 3Kommentar
-
Har lest verre ting enn Instagram-posten, hvor det i hvert fall er spor at egeninnsats også må til: But the worst thing you can do is to let urself down by giving up, lying down and feeling sorry for urself. Don't let urself down by taking ur eyes off the price and forgetting the destination of ur journey. Let ur anger and frustration be the fuel that propels u and moves you faster to ur destination. Keep on fighting, working everyday with dignity respect and integrity coz that's how winners are made.
Det som skjedde på Åråsen, hvor han ikke greier å være en del av laget, er mer alvorlig. Kanskje han bør logge inn og lese sitt eget innlegg?Vidar Evje
Kommentar
-
-
Origi har svart VG http://www.vg.no/sport/fotball/elite...en/a/23966178/
"Jeg har en ambisjon om at dette skal bli min beste sesong noen gang, om det er i Lillestrøm eller et annet sted."For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Ja, men Arnes ansvar er å la den til enhver tid beste keeperen stå. Arnold har vært god, men i fjor ble han veldig kostbar for oss.👍 1Kommentar
-
Håper han står mot Molde! La han nå faktisk få sjansen til å vise seg igjen i en tellende kamp. VIKTIG!Kommentar
Kommentar