Hvor mange kommer på årets første trening 2013. Tipper den starter kl 1000 i Lsk Hallen..... Tullebukk har tatt en ferie dag denne dagen og er på plass..... Tommel opp om Du kommer....... Er det noen innteresse for at jeg skal legge ut live fra treninga??
Treningstråden 2013
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vanskelig å få til det for de fleste i arbeidstiden så jeg trur jeg snakker for mange når jeg sier JA til live-oppdatering!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg. -
Har du mulighet til å skrive litt live så "Takker jeg som Faen"________________________
TBKommentar
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Trening torsdag 3. januar 2013
Tre keepere og femten utespillere deltok på årets første trening i LSK-Hallen 14.30-16.00 i dag. Udjus, Origi og Logi (!) trente alle med den nye keepertreneren. De femten var Jesper, Marius Høibråten, Anders, Isak, Marcus Kveen fra juniorstallen, Stian, Palmi, Ohi, Markus Furseth, Moryke Fofana, Fredrik, Thorstein, Nico, Erling og Joachim Osvold. Bjørn Helge Riise var innom på slutten, men reiser med landslaget til Sør-Afrika i kveld.
Fraværende var, av ulike årsaker, Petter, Frode, Johan, Ruben og Erik Midtgarden. Stallen er dermed, uten junioren Kveen, på 23 med A-lagskontrakt, men Midtgarden, Isak Scheel og Jesper Westerberg antas/håpes vel finner seg nye klubber, det samme gjelder vel Nicolay Solberg (selv om jeg personlig håper han kan bli til nytte på Åråsen). Det letes aktivt etter en høyreback, parallelt med at en venter på en avklaring om Fredrik Stoor kan spille for oss også i 2013. Ellers ser det ut til at forsvaret inntil videre ikke er prioritert (innen stramme budsjettrammer) å forsterke, men jeg gjetter på at en etter høyreback ser etter en spiss av mer møtende type - eller oppspillspunkt - enn de fire bakromsspissene vi nå har (Erling, Thorstein, Fredrik, Fofana). Arild Sundgot deltok som frivillig, ulønna trener, men kan vel håpe på noe mer nå som klubben får noen millioner for Bolly.
gilbertKommentar
-
Fredrik så meget tent ut og klar for 2013 på økta i dag. Hadde blant annet et fint raid som han avsluttet med scoring. På spillsekvensen var det interessant å se at Høibråten spilte midtstopper, og Scheel venstreback. Passer altså godt med det som har blitt sagt om at Høibråten satses på i vinter. Begge keeperne så solide ut, og Udjus var veldig muntlig aktiv under spilldelen. Ikke bare skriking (type Ramovic), men konstant gode instrukser til forsvar og midtbane om hvordan de skulle skyve, når de skulle presse osv. Blir en spennende keeperduell mellom han og Origi i år.
Jeg synes Helstad så tung ut, men scorte det første målet på en fin volley etter innlegg fra Jesper. Østli var god, og også han hadde et lekkert raid. Ohi spilte sentralt både under posessiondel og i spill. Pluss for å hele tiden ville ha ball, minus for å ofte bruke litt for lang tid med den, og i tillegg var han en av de med flest feilpasninger. Men alt i alt en greit økt med høyt tempo under spilldelen.Kommentar
-
Fant det ikke på lsk.no Hva står det under?
Edit: Eh... "Treningstider", kanskje :-DFor vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Tirsdag 8. januar
10:00 - fotballtrening - LSK-hallen
Onsdag 9. januar
Torsdag 10. januar
Fredag 11. januar
Lørdag 12. januar
Fri
Søndag 13. januar
Fri
Det er åpent for presse og publikum på alle treninger hvis ikke annet er nevnt.Elska þetta félagKommentar
-
Håper noen kan komme med treningsreferat snart...Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Noen som var på treninga i dag? evt noen som kan ofre lunsjen sin denne uken for en treningsrapportKommentar
Kommentar