Lillestrøm - Strømsgodset, LSK Hallen fredag 18/01-13 klokken 12.00
Collapse
X
-
At kampen går på dagen er for meg ganske forståelig.
LSK må også ta hensyn til lagene de skal spille mot.
Forøverig så legges vel noen kamper til 1600 eller noe.Kommentar
-
Farlig å tjene inn noen kroner vettu ved å legge en kamp da folk flest kan komme......Kommentar
-
Hva med lagene som allerede har booket banen, skal vi bare drite i dem? Tipper banen er opptatt fra 15:00 til langt ut på kvelden hver dag.Kommentar
-
til din info så skal jeg dit. Men skjønner at kampene ikke nødvendigvis kan flyttes for at det passer de som "støtter" laget best. God kampKommentar
-
Kommentar
-
Papirutgaven av Romerikes Blad sier at Kenneth Udjus har vært sjuk i det siste, og at det er usikkert om Fredrik Gulbrandsen eller Erling Knudtzon spiller sammen med Helstad på topp.
Sannsynlig lag er, i følge RB (4-4-2):
Arnold Origi -Fredrik Stoor, Anders Østli, Frode Kippe, Stian Ringstad - Palmi Palmason, Bjørn Helge Riise, Ohi Omoijuanfo, Moriké Fofana - Thorstein Helstad, Erling KnudtzonKommentar
-
Romerikes Blad melder at Origi står i mål i dagens kamp. Udjus har slitt med litt sykdom i det siste (forstår det slik som at det ikke dreier seg om skader, men forkjølelse ol.).
Edit: der var det en som var raskere. Og litt påfyll fra meg:
- som ventet blir det mange bytter
- noen har godt av å spille 90 minutter og vil derfor spille hele kampen iflg HaglundKommentar
-
Plager meg litt mindre at jeg ikke får sett kampen når jeg ser at vi skal spille 442 med to sentrale igjen.
Synes vi ble mye bedre mot slutten av sesongen når pvm begynte å gjøre jobben som 3. Sentrale midtbane.
Spennende med fofana på venstre.Kommentar
-
RB har også en liten notis om at Christian Sørensen (20) fra Odense, med sju kamper for Danmarks ungdomslandslag, som kan spille både venstre og høyre kant, er på prøvespill (Bjarmann: "kartlegging") og kan få noen minutter i dagens kamp.
gilbertKommentar
-
Lillestrøm - Strømsgodset 1-0 FREDRIK GULBRANDSEN (8). Fredrik kaster seg framover og får ballen i nettet. Vi er i gang!Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
-
Dette er ikke bra. Innslag av januar-optimisme ender alltid med skuffelse i mars- og april.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Lillestrøm - Strømsgodset 2-0 ERLING KNUDTZON. Skyter fra kort hold med venstreHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Gjennombruddsåret til Knudtzon! Banna bein!
Har trua på Knudtzon og gulbrandsen på topp. Fotrappa typer, og begge jobber bra tilbake som gode førsteforsvarereAlle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
Kommentar