Lillestrøm - Strømsgodset, LSK Hallen fredag 18/01-13 klokken 12.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

Treningskamp er treningskamp. Fikk dessverre ikke med meg de to første målene. Derimot forstår jeg at Erling og Fredrik på topp i en 4-4-2 var bra. Tilfredsstillende å høre da jeg nevnte det som en mulig løsning tidligere i vinter, ble avspist som en fattigmanns løsning. Fart og agrisivitet er undervurdert.

Dog - treningskamp er treningskamp. Jeg tar ikke av for det.

Kommentar

• DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 4260

Opprinnelig skrevet av ynnor
      Ikke en gang godsetspillerne forstod noe av den straffa. Dommeren var på et sykt lavt nivå hele kampen. Dømte i hytt og pine og pekte feil vei flere ganger.
      Han lille linjemannen uten hår var også helt bortreist noen ganger. I 2. omgang ødela han en alene med keeper situasjon for oss hvor en av våre ble spilt igjennom. Så ikke hvilken spiller det var, men alle så at han var onside. Linjemannen, som var 8-10 meter feilplassert ifh linja, så en annen vei da gjennomspillet kom, men vinket da Godsetspillerne markerte.

Vi kan trygt slå fast at dommerne har kommet kortere i sesongoppkjøringa enn spillerne!
      Elska þetta félag

Kommentar

• Mikki Mifsud
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2005
        • 244

Utifra høydepunktene og livereferat virker Fofana, Fredrik og Origi som tre som utpekte seg i dag. Spesielt gledelig å se Fofana herje på kanten, kanskje ikke savnet av Bolly blir altfor stort. Mye å glede seg over, men dette så vi også i treningskampene i fjor, så greit å ikke ta helt av, men seier er en seier. Og Godset er ikke noe dårlig lag, så alt i alt meget godt gjennomført.

Sliter dog med å se hvorfor det ble blåst straffe. Ikke engang Kovacs skjønte hvorfor(!)..

Kommentar

• tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

Kovacs og dommer fikk en overhøvling av Tullebukk når dem gikk ut av hallen..Kovacs for skuespiller egenskapene sine og en stygg albue mot Kveen som nå har blått øye.. Dommeren for di han var ræva.

Kommentar

• reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13278

Kovacs ja... Helt ufattelig at han får holde på sånn. Er noe veldig gæærnt når han går overende i straffefeltet gang på gang når godset trenger poeng.

Kommentar

• vermu
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2008
              • 1729

Det mest positive mot Godset synes jeg var et meget bra defensiv trøkk og total kontroll i 60 minutter.
              Jeg synes Anders Østli var meget solid og gjorde vel ikke en feil. Stian Ringstad viste i perioder pur klasse og må være selvskreven på venstreback. Erling Knutzon fortsetter fra i fjor, og blir en nøkkelspiller.

Fofana viste mye, og kan minne om Bolly med sine dribleraid langs venstresiden.

Kommentar

Working...