Lillestrøm - Brommapojkarna LSK-Hallen Fredag 16:00 01.02.13
Collapse
X
-
Merkelig kamp, der LSK skapte det som var av sjanser (ikke det at det var så voldsomt mange), mens BP scoret målene. Et av dem etter et så latterlig forsvarsspill at jeg mener det bør betegnes som en selvmål...
Jeg er glad for at jeg ikke skal på neste treningskamp. Kjenner at jeg angrer på at jeg kjøpte sesongkort nå. Treningskampene får meg i dårlig humør.
Dagens kommentar var hjertesukket som kom etter at det ble kjent at neste kamp går torsdag kl. 14.00.
"Faen, jeg rekker den kampen...!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Det er vel dagens mest meningsløse kommentar (sammen med kommentaren om Kippes kælking av ball).Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Han fikk 8 - åtte - minutter og man kan jo spørre seg om man kan vurdere ham utfra det. Mulig han likevel klarte å bidra til en beslutning om hans (ikke-?) fremtid på Åråsen. Fra rb's live-referat: Slavkovski har én mann han skal passere for å komme sge fri, men hurtig er ikke den storvokste spissen, og dermed klarer han ikke å runde sin oppasser.Elska þetta félagKommentar
-
Får håpe Kong Vaagan løfter dette laget sammen med Gulbrandsen. For det verste er jo at stallen er så liten, så dette laget vi så i dag vil stille til/fra start flere ganger i løpet av sesongen."Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Kommentar
-
Tragisk. Dette året blir nok ikke stort bedre enn fjoråret. Spurte Arne E etter kampen om han hadde trua i år. Han sa "Nei, blir ikke noe bedre enn fjoråret. Når de spiller med raske folk offensivt må de spille mer direkte i bakrom. "VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Seriøst folkens!!! Så vi samme kamp??
Ja det var horribelt forsvarsspill i dag. Personlige feil. Hadde forsvarsspillet vært like dårlig mot Sarpsborg og Godset så hadde jeg vært mer urolig. Og enig med deg Rønnern. Kippe var langt fra den dårligste bak der.
Men grunnen til at jeg ikke er så jævli negativ som mange andre er at det offensive til tider så bedre ut en før.
Med Guldbrandsen på banen i dag så tror jeg faktisk vi hadde scoret først og fått en helt annen kamp.
Det er ingen tvil om vi sliter med å styre spillet/spille mot etablert forsvar. Når vi i tillegg kanskje mangler den mest kreative og "målfarligste" midtbanespilleren vi har så hjelper ikke det. Jeg verken tror eller tørr å håpe på en skadefri Johan i toppform. Men skulle det skje tror jeg virkelig det kan hjelpe.
Ja Tullebukk vi har en relativ tynn stall. Men skulle PVM, BHR og Guldbrandsen holde seg skadefri mesteparten av sesongen så er jeg 99% sikker på at vi ikke rykker ned. (Dessverre er de ganske skadeutsatt)
Som tidligere nevnt ser det ut som det bare er Scheel som ikke har funnet seg ny klubb. Når både Midtgarden, Solberg, Logi og Westerberg er borte fra lønningslista så tror jeg ganske sikkert det kommer ny(e) spillere inn. Hvis også Scheel finner seg ny klubb er lønningene garantert redusert med 2,5-3 mill.
Håper bare spilleren som kommer inn er forsterkning og ikke må bruke et år på å komme i form.Kommentar
-
- Jeg syns ikke det går bra nok. Jeg syns jeg er tung og har vært for dårlig. Jeg vet jeg kommer til å bli lettere utover preseason, så jeg satser på at jeg er bra når sesongen starter, avslutter Palmason.
Palmi var vel en av våre viktigste spillere i fjor, med både viktige mål og målgivende, og selv om han ikke alltid er den som gjør de mest spektakulære tingene, er jeg sikker på at han kommer til å bli en viktig brikke og levere også i 2013.
For øvrig er det interessant å lese at både Haglund og flere av spillerne mener at de spilte en god førsteomgang mot BP. Hvem har rett? Erlandsen (i følge et innlegg her) og de mest negative av de andre som så matchen? Eller det som tross alt er profesjonelle spillere og et profesjonelt støtteapparat i LSK? Hvis de mest kritiske har rett, betyr det at de som styrer og følger klubben fra innsiden mangler realitetsoppfatning?
Er kravene og forventningene så himmelvidt forskjellige?
Jeg vet ikke, jeg bare spør.Elska þetta félagKommentar
-
For øvrig er det interessant å lese at både Haglund og flere av spillerne mener at de spilte en god førsteomgang mot BP. Hvem har rett? Erlandsen (i følge et innlegg her) og de mest negative av de andre som så matchen? Eller det som tross alt er profesjonelle spillere og et profesjonelt støtteapparat i LSK? Hvis de mest kritiske har rett, betyr det at de som styrer og følger klubben fra innsiden mangler realitetsoppfatning?
Er kravene og forventningene så himmelvidt forskjellige?
Jeg vet ikke, jeg bare spør?Kommentar
-
LSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
Kommentar