Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kanskje litt off topic, men Ujah var da langt mer enn en dukk-opp avslutter. Han var også en forbanna sterk jævel med bra fart i beina, og utnyttet også disse egenskapene bra.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Ujah imponerte på samme måte da han var på prøvespill. Hent. Dessuten, med et navn som Fred Friday er det jo nødt til å gå veien! Thank god it's friday!
Ujah imponerte på samme måte da han var på prøvespill. Hent. Dessuten, med et navn som Fred Friday er det jo nødt til å gå veien! Thank god it's friday!
Med bare en liten justering, er jo det der en glimrende tekst for et banner: Thank God! It's Friday!
Utfordringen er selvsagt å gjøre sånt på et høyere nivå. Han presterer vel heller ikke stabilt sånn som i videoen, for da hadde han ikke spilt i Bærum. Uansett megapositivt at vi er tett på talentfulle norske unggutter.
PS: Vi trenger en som beviselig kan score mot vif.
Utfordringen er selvsagt å gjøre sånt på et høyere nivå. Han presterer vel heller ikke stabilt sånn som i videoen, for da hadde han ikke spilt i Bærum. Uansett megapositivt at vi er tett på talentfulle norske unggutter.
PS: Vi trenger en som beviselig kan score mot vif.
Herlig selvtillit i alle fall. Spillere med den selvtilliten har en tendens til å lykkes fra første dag på høyere nivå også.
Hva er status på Fred Friday? Signerer vi ham i sommer? Har jo mildt sagt bruk for spisser...
Strengt tatt har vi ikke bruk for spisser da Helstad og Knudtzon har bevist at de vet hvor målet står. I tillegg synes jeg Ohi kunne vært spennede prøve på spissplassen. Videre viste Fofana greie takter mot Ålesund før alt raknet, så behovet er ikke prekært. Dog er jeg enig i at FF bør signeres hvis han er så lovende som rapportene tilsier siden flere av nevnte muligens fungerer best i andre posisjoner, og Helstad ikke blir yngre.
Strengt tatt har vi ikke bruk for spisser da Helstad og Knudtzon har bevist at de vet hvor målet står. I tillegg synes jeg Ohi kunne vært spennede prøve på spissplassen. Videre viste Fofana greie takter mot Ålesund før alt raknet, så behovet er ikke prekært. Dog er jeg enig i at FF bør signeres hvis han er så lovende som rapportene tilsier siden flere av nevnte muligens fungerer best i andre posisjoner, og Helstad ikke blir yngre.
Jeg tror Bjarmann tenker nøyaktig det samme som deg og jeg liker det ikke.
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Jeg tror Bjarmann tenker nøyaktig det samme som deg og jeg liker det ikke.
Høyrebacken ser jeg på som et større problem. Stoor gjør det bra når han ikke er skadet, men begynner å bli godt voksen og har vel bare kontrakt ut sesongen. Å finne en erstatter/arvtager der ser jeg som viktigere enn på spissplassen, men som sagt høres FF ut som en spennende signering.
Høyrebacken ser jeg på som et større problem. Stoor gjør det bra når han ikke er skadet, men begynner å bli godt voksen og har vel bare kontrakt ut sesongen. Å finne en erstatter/arvtager der ser jeg som viktigere enn på spissplassen, men som sagt høres FF ut som en spennende signering.
Bjørn Helge Riise hadde vært perfekt på høyreback, bare så synd han innbiller seg at han er sentral midtbane.
Noen som har vært på treningene som kan si noe som Amahn Pellegrino, Bærum-spilleren som har trent med a-laget denne uka?
Han klarer seg fint. Tør å utfordre og lykkes med en del. Men er litt skeptisk etter at jeg så at han er 23 år. Steget fra 2. divisjon til Tippeligaen er veldig langt, og vi kan ikke regne med at han har det samme utviklingspotensialet som en yngre spiller.
Kommentar