Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
En sentral midtbanespiller med god duellstyrke og løpskraft ville vært ideelt, det ville også styrket oss offensivt fordi vi da kan bruke BHR på høyre kant, eventuelt frigjøre JA mer offensivt. En Søgård-type, med litt bedre pasningsferdigheter, ville passet oss bra.
Hvis storebror riise kommer håper jeg han blir vurdert i den rollen, tror han kan passe bra der.
kan jo hende det kommer en som har duelstyrke og kan spille på flere plasser...
Opprinnelig skrevet av Avon
Hvis storebror riise kommer håper jeg han blir vurdert i den rollen, tror han kan passe bra der.
Tullebukk, det at du skriver det du skriver, og liker det jeg har sitert av Avon; vil det si at sannsynligheten for JAR spiller for fugla har økt fra 99 % som du tidligere har påstått?
"For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
- Ivar Hoff
Jeg(@amundsakis) snakket litt med Pellegrino, spissen til Bærum som også har vært på prøvespill i LSK flere ganger på Twitter.
Han sa:
"@AmahlPellegrino: @Amundsakis en av Norges klart mest lovende! Norges beste frispark fot har han også, gutten har det meste! Fantastisk person "
Jeg(@amundsakis) snakket litt med Pellegrino, spissen til Bærum som også har vært på prøvespill i LSK flere ganger på Twitter.
Han sa:
"@AmahlPellegrino: @Amundsakis en av Norges klart mest lovende! Norges beste frispark fot har han også, gutten har det meste! Fantastisk person "
Lundemo skal ha en god dødballfot, ja. 10 mål i andredivisjon, bare sju mål færre enn lagkameraten Pellegrino, spissen vi også har hatt på prøvespill.
Målkongen i andredivisjon med 27 mål, Bajram Ajeti i Asker, burde vi teste ut. Tatt store steg i 2013, bør ha anlegg for å klare seg bra i den ensomme spissrollen vår.
Kommentar