Sportsklubbens økonomiske situasjon
Collapse
X
-
Dersom jeg bidrar med 1000 eller 10000 så håper jeg dette er med å forsterke økonomien til klubben, betale lønn til de som bidrar(slippe at folk måtte gå). Jeg bidrar mer enn gjerne til at LSK fortsetter å jobbe mot samme mål, i stedet for enkelte å fortsette meg negativitet og historien om fulle sjømenn.Kommentar
-
Kommentar
-
Kjøp deg drakt, vel og bra Knut. Men den vanlige mann i gata som ikke leser her inne...
Dersom jeg bidrar med 1000 eller 10000 så håper jeg dette er med å forsterke økonomien til klubben, betale lønn til de som bidrar(slippe at folk måtte gå). Jeg bidrar mer enn gjerne til at LSK fortsetter å jobbe mot samme mål, i stedet for enkelte å fortsette meg negativitet og historien om fulle sjømenn.
Det har hvert snakk om at spillere kanskje må ned i lønn. Hva med de lederne som ikke har gjort jobben sin. De som sier opp ansatte for å redde LSK. Går noen av de ned i lønn????
Med 8 mil i minus skal det litt mere enn at 50 stk kjøper noen lsk effekter.
Jeg betaler en 100 lapp for å se LSK i morra.
Om det er vert inngangspengene, ja selvsagt.
For meg og de som brenner for klubben uansett.
Men å donere penger og gi ekstra til en "storklubb" som LSK blir jo søkt.
Jeg beundrer de som kaster pengene sine på LSK.
Men det er jo ikke her problemet ligger.
Supporterutstyr og treningskamper er forhåpentligvis ting man ikke taper penger på.
Det er hvordan resten av klubben drives / har blitt drevet frem til nå.
Fra 2004 til nå .Kommentar
-
Kjøpe effekter er bra, men la oss si du betaler 500, hvor mye sitter lsk igjen med av den? 200? Hvis du derimot "gir" lsk 500, er det jo ren nettoVI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Vet ikke om det er blitt nevnt, men det at PSS Securities er blitt samarbeidspartnere og skal stå for sikkerheten rundt tribunelivet på Åråsen kan kanskje forklare at Hulby måtte gå?
Kommentar
-
Ser ut til at klubben styrer mot lønnskutt. Jeg har alltid vært stolt av at klubben har overholdt sine forpliktelser og betalt den lønna de har skrevet kontrakter på at spillere skal få. Om dette blir en realitet blir det en sur pille å svelge. Da regner jeg i alle fall med at det ikke kommer nye spillere inn som lønnes av klubben. Det ville være skammelig."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Synes det er veldig bra at man går inn for lønnskutt i prestasjonsgruppa. Det som har vært levert de siste åra, kanskje spesielt de siste 2 i forhold til ressurser, har vært alt for dårlig. Jeg håper og tror man velger en løsning slik Erling nevner i media, med individuelle kuttavtaler. Liten tvil om at de som tjener best bør akseptere et større kutt. Jeg regner også med at dette lønnskuttet gjelder for trenerteamet, alt annet ville vært en skandale. Tipper Haglund tjener veldig gode penger i LSK, han bør definitivt være en av de som godtar et større kutt.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Står det om klubbens videre eksistens er det ingen annen utveg, men jeg liker det ikke fordi. En kontrakt er en kontrakt, og blir i framtiden lite verdt om man bare skal hedre kontrakter i oppgangstider. Det er ingen som har tvunget klubben til å inngå disse kontraktene."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Vet ikke om det er blitt nevnt, men det at PSS Securities er blitt samarbeidspartnere og skal stå for sikkerheten rundt tribunelivet på Åråsen kan kanskje forklare at Hulby måtte gå?
http://www.lsk.no/market-news/articl...-samarbeidsparKim
Styremedlem KFLKommentar
-
Jeg er sterk motstander av å ikke overholde de kontraktene man har inngått. Flaueste av det flaue å ikke kunne gjøre opp regninga.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Magnus Haglund har definitivt ikke oppfylt det han har lovet i LSK. Han har holdt oss for narr gang på gang med sitt politikertåkeprat. Han må være den første som tar et lønnskutt. Et kutt som virkelig monner og som signaliserer at han tar ansvar for sin sportslige fiasko i LSK.Elska þetta félagKommentar
-
Magnus Haglund har definitivt ikke oppfylt det han har lovet i LSK. Han har holdt oss for narr gang på gang med sitt politikertåkeprat. Han må være den første som tar et lønnskutt. Et kutt som virkelig monner og som signaliserer at han tar ansvar for sin sportslige fiasko i LSK.Kommentar
-
Vi kan diskutere jobben de har gjort og hvorfor de ikke har lykkes i målsetningene, men når det gjelder hjerte for klubben og vilje til å bidra, kan ingen trekke deres holdninger i tvil.Elska þetta félagKommentar
-
Virker som det sånn det er tenkt, ja, så kan man like eller mislike det, ev. vake midt i mellom, som jeg mistenker at mange av oss gjør. Drita kjedelig å gjennomføre en stor snuoperasjon, for så å rykke ned, uten at investorene fikk hente spissen de ville hente. Jeg tror imidlertid vi holder plassen uten denne forsterkningen, men jeg tror samtidig den generelle Fugla-pila må begynne å peke i riktig retning snart.TS05 - Felt CKommentar
-
Og jeg har relativt lunkene forhåpninger til den spissen som skal inn. For det første skal han være nesten gratis å hente inn og lønn deretter. Jeg husker meget godt sist gang det ble henta en spiss før sesongstart..... Luke Rodgers. En skikkelig suksesshistorie. Også blir det sikkert ikke spesielt lang oppkjøring for denne spissen for en forventing på seg av et kaliber som gjør at han må være rene messias for å leve opp til hva som forventes.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Når det gjelder andre sitat, så veit også jeg at det der er uttalt, men at vi var med til sudden death på BBS, tyder vel på at det er midler og villighet om den virkelig rette skulle være tilgjengelig?TS05 - Felt CKommentar
-
Uansett gir det feil signaleffekt å signe nye spillere samtidig med lønnskutt. Er enig at å oppfylle kontraktsforpliktelser er noe klubben bør strekke seg meget langt for å klare.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
LSK skal finne en målscorer som scorer 10+ mål for en billig penge. Problemet er at slike ikke finnes på dette nivået, du må være smartere og tenke lengre, eller i praksis bare stole på flaksen. Det man kommuniserer ut i situasjonen man nå er i, en klubb på LSKs størrelse som vil vise at man tar kontroll, er at man ser etter spissen som passer inn i systemet man vil innføre. At man har en plan. Men hvilken fotball vil LSK spille?
Er på linje med Børge her, istedenfor å bruke midler på en spiss vi ikke har noen grunn til å tro at kan levere det man håper, så bør man konsentrere seg om å få orden på økonomien og satse hardt på det man allerede har. Å satse på de vi kan selge og tjene penger på. Friday bør kunne ta store steg med mye tillit, han har mye av det de fleste av oss vil se i en LSK-spiss. Så kan både EK og Osvold være gode i bakhånd. Nå må det være slutt på å si at man ikke henter spillere som ikke styrker laget for så å la disse slite benken. Man må fokusere å få tilbake troverdigheten som en profesjonell klubb. Men er investorene på samme linje når det kommer til spillervalg, jobber man mot samme mål? Har de en mer egoistisk innstilling for å ville bidra?
Nå må LSK vise at de har lært av sine feil, at kriteriene for å finne nye spillere faktisk følger et mønster. Nå må man lære av de som fører an. Vi er ikke store nok til å bruke penger som AS Norge og klubbene fra storbyene, vi må være smartere og mer effektive.Kommentar
Kommentar