Sportsklubbens økonomiske situasjon
Collapse
X
-
Jeg jobber med bannersalg for bl.a. dn, proff og e24 og har noe kompetanse på området. Dette krever mye av klubben da jeg tviler på at dette kommer av seg selv men kundene må oppsøkes.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Apropos hovedsponsor så har noen av Europas største klubber et flyselskap som hovedsponsor. Vi, som klubben nærmest Gardermoen må jo være en ideel klubb til å bli sponsa av et flyselskap? Og til Oslo flyr store, rike selskap som Qatar, Thai, Turkish. Thai i Norge skryter jo også av at Oslo-ruta er den beste og den med mest fortjeneste i Europa for deres del. Regner med at LSK har undersøkt mulighetene i det område, men tenkte det var greit å nevne det.Kommentar
-
Jeg har en slik sms løsning på jobben og det kostet 900 kr for etablering av kodeordet(dvs vierlsk). Utover det betaler jeg vel 15% til selskapet om jeg ikke husker riv ruskende galt.
Dersom jeg sier 20 000 sms à kr 200 så plusser man også på draktsalg og alle som frivelig setter inn penger via konto. Ikke gjort meg opp mening enda men vurderer å sette fast trekk på f.eks 200 eller 500 pr mnd. Alle kan bidra, i forskjellige størrelser - alle kroner hjelper. Folk må ikke tenke at 50 lapp i måneden ikke er noe vits. Dette handler om mengden!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kjøp deg en kebab for pengene etter matchen i dag du
Ordner med fast trekk i måneden på mandag. Syntes dette var spenstig.
Som Robert Lauritz sa i går så vil klubben jobbe tett med dette. Det skal informerer på stadion og rundt om i Lillestrøm.
Så har klubben endelig tatt litt tak i profileringen av klubben - tommel opp. To spillere var innom Volla og en skole til. Viktig å vise frem klubben på alle fronter! Har trua (innti motsatt bevist) på Anita og co.
Pratet med 2 supportere av bydelslaget i går som også er uten hovedsponsor. De sa det så jævlig godt: Skulle ønske vi hadde noen som kom opp med egne idèer(se bort fra Rimi Bowl).Kommentar
-
Med begrensede ressurser kan ikke klubben satse på å frelse hele Østlandet. Heller ikke hele Romerike. Det aller viktigste er å få Lillestrøm og Kjeller på kamp. Tilskuere med gangavstand til Åråsen vil alltid være de enkleste å rekruttere. Det neste på lista er Rælingen, Skjetten, Korset, Leirsund og Fetsund. Her kan også Lørenskog inkluderes, fordi det er et ekstremt viktig strategisk område mtp konkurransen fra en viss annen klubb. Det er først når disse områdene er dekket, at Øvre Romerike bør prioriteres. Jeg sier IKKE at Øvre ikke er viktig, og jeg er klar over at det er mange hardbarka kanaris derfra, men den innsatsen det krever å få 50 stk til å kjøre fra Råholt til Lillestrøm annenhver søndag, kunne sikkert fått flere hundre til å ta spaserturen fra Vigernes og over til andre siden av Fetveien. Et annet poeng er at Øvre er ganske så mangfoldig. Å være litt synlige i Jessheim kan være lurt, men å bruke ressurser i f.eks. Eidsvoll er etter min mening håpløst. Da burde man heller satse på Groruddalen, som er 15 min kjøretur fra Åråsen og ekstremt mye tettere befolket.Kommentar
-
Trenger Ajer en fulltid/heltidsjobb? Det er null stress....
Viktig å beholde hanAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kanskje han mener Ajer senior? Det er jo sikkert en god grunn til at familien skal flytte til tross for at dette er en meget viktig periode i sønnen dems sitt liv, der det nok er ugunstig å bytte ut alt av støtteapparat.
Ser for meg at det blir vanskelig å beholde Ajer når familien hans flytter. Klarer ikke å bli så veldig fornærma på klubbens vegne når det er en så ung spiller som forsvinner, selv om det selvfølgelig er kjedelig. Jeg er først og fremst bekymra for Ajer sin utvikling i Start. Det popper ikke akkurat opp hauger av landslagsspillere der, og de landslagsspillerne Start har hatt har vel endt med å bli tilingenting de siste årene. Sist Start fikk til noe talentarbeid var vel når Hæstad og Strømstad kom opp, det begynner å bli veldig lenge siden.Last edited by HSft; 30.03.2014, 20:14.Kommentar
-
Det kan være, men det er som du selv skriver som oftest en veldig god grunn til at folk flytter såpass langt, og da tenker jeg at én av dem har tilbud om en drømmejobb, ikke at én av dem er uten jobb. Men om Kjell.T.Ring har drømmejobber tilgjengelig, er det jo bare å formidle kontakt.TS05 - Felt CKommentar
-
Jeg er først og fremst bekymra for Ajer sin utvikling i Start. Det popper ikke akkurat opp hauger av landslagsspillere der, og de landslagsspillerne Start har hatt har vel endt med å bli tilingenting de siste årene. Sist Start fikk til noe talentarbeid var vel når Hæstad og Strømstad kom opp, det begynner å bli veldig lenge siden.Kommentar
-
Start:
U-landslagsspillere:
G18
Joachim Holberg Eriksen
G16
Behrouz Habib
Nordmenn under 24 i a-stallen:
J. Hodnemyr 18
R. Sandnes 22
Z. Tripić 21
Lillestrøm:
U21
Magnar Ødegård
G19
Simen Nordermoen
G18
Keivan Ghaedamini
G17
Nikolas Walstad
G16
Kristoffer Ajer
Edvard Åretun
Nordmenn under 24 i a-stallen:
S. Ringstad 22
S. Nordermoen 18
M. Ødegaard 20
R. Gabrielsen 22
S. Mikalsen 19
M. Lundemo 19
O. Omoijuanfo 20
J. Osvold 19
Jeg hadde definitivt foretrukket at Ajer ble i LSK fremfor å dra til Start, selv om jeg kun brydde meg om vårt fremtidige landslag og ikke LSK. LSK ser ut som en klubb som satser på talentutvikling og unge spillere i mye større grad enn Start.Last edited by HSft; 30.03.2014, 22:57.Kommentar
-
Jeg er enig i at det er positivt at det for tiden finnes mange unge, lovende spillere i stallen vår, noe som har tvunget seg frem som en løsning da vi ikke lenger er i stand til å handle gode nok spillere. Når du skriver at landslagsspillerne til Start har endt med opp med å bli "ingenting", er det kanskje verdt å se hvor mange A-landslagsspillere vi har klart å produsere;
Og i hvilken grad en spiller som Magnar Ødegård har hatt en rivende utvikling i Lillestrøm kan jo også diskuteres.
Jeg synes det er veldig synd om Ajer forsvinner til Start. Men når det gjelder hans mulighet til å ende opp som en fremtidig A-landslagsspiller, tror jeg muligheten er omtrent like stor/liten der som i Lillestrøm.Kommentar
Kommentar