Spørsmålet som kan bli helt avgjørende for om klubben skal overleve som tilnærmet toppklubb: Hvem blir LSKs nye styreleder? Det har kommet noen få "lekkasjer" i Romerikes Blad om at Henning Harborg kan bli innstilt som ny styreleder. For meg er han en grå og anonym person. Han har vært med på å styre klubben mot nærmest ruin. Kan han virkelig være den lederen klubben trenger? Eller er det opprykk på ansiennitet? I så fall frykter jeg for klubbens fremtid. Det vi nå trenger mer enn noe annet, er en tydelig, synlig og sterk leder, som kan støtte Anita Westby i opprydningen hun såvidt har begynt på!
Av andre navn som har vært nevnt, er Bjarne Sognnæs. Har han den nødvendige kompetansen? Kan han være rett person?
Er det bra at det ikke har kommet noen flere signaler om hvem som blir innstilt til denne, for klubben, så avgjørende posisjonen? Eller er det et signal om at mye fortsatt er ved det gamle i LSK og at dette er noe gutteklubben grei ikke vil at andre skal blande seg inn i?
Jeg vet ikke, men det er betimelig å stille noen spørsmål.
Av andre navn som har vært nevnt, er Bjarne Sognnæs. Har han den nødvendige kompetansen? Kan han være rett person?
Er det bra at det ikke har kommet noen flere signaler om hvem som blir innstilt til denne, for klubben, så avgjørende posisjonen? Eller er det et signal om at mye fortsatt er ved det gamle i LSK og at dette er noe gutteklubben grei ikke vil at andre skal blande seg inn i?
Jeg vet ikke, men det er betimelig å stille noen spørsmål.
Kommentar